Slimme reus ( wasmiddel)

02-08-2014 15:47 90 berichten
Alle reacties Link kopieren
Werkt slimme reus tegen doorlopen?
quote:sima schreef op 03 augustus 2014 @ 16:26:

Waarom wit?Is toch voor gekleurde was? Ik had het al gekocht en geld terug aangevraagd v aktie. Wil gewoon weten wie er bekend mee is..

Kind, kijk dan wat er op het etiket staat!

“Don’t look back – you’re not going that way.”
Is dan toch voor gekleurde was
Is dit topic serieus.....
Ik ben zeker serieus. Ik wil gewoon wten wie er bekend mee is. En ik kan dat toch gewoon voor bonte was gebruiken.
Je vraagt tig keer of het voor de bonte of gekleurde was is.

Oa Blabla antwoord bevestigend op deze vragen.

Dan vraag jij, bla bla, gebruik jij ook die daar voor? Er zitten toch geen optische witmiddelen in?

Eh? Waarom zou dat in wasmiddel voor de bonte was zitten?

In de reclame zie je duidelijk dat ze allerlei kleuren was bij elkaar in de wasmachine doen, want dat kan nu volgens Witte Reus.

"Slimme Reus combineert de vertrouwde reuzenwaskracht met een zeer doeltreffend anti-kleur doorloopsysteem. Het is speciaal ontwikkeld voor je dagelijkse was. Dankzij dit nieuwe systeem is het niet meer nodig om de gekleurde was te sorteren en zo bespaar je tijd!"

Bovendien zeg je dat je het wasmiddel al gekocht hebt, waar met koeienletters op staat "stop met kleur sorteren"

En dan merk jij ineens serieus op "is het dan toch voor gekleurde was "

Je kraamt zoveel ongein uit dat ik me afvraag of je inderdaad ooit wel eens een wasmachine van dichtbij hebt bekeken..

Of je bent geen helder licht, of je doet het er om.
Troll?
quote:sima schreef op 03 augustus 2014 @ 16:12:

Ik heb normaal eigenmerk kruidvat. En ik kijg die slimme reus gratis. Wil gewoon weten of ik daar bonte was mee kan doen?Is dit nou echt een serieuze vraag? Wat denk je zelf als het gemaakt is om doorlopen van kleuren te voorkomen? Dat je het dan alleen voor de witte was kan gebruiken? Want dat loopt zo vaak door? Echt...ik vind dit echt een domme vraag, sorry hoor, ik zeg zoiets niet snel. Maar als iets gemaakt is om doorlopen van BONTE kleuren te voorkomen, dan is het dus gemaakt voor? Juist ja, BONTE was. Pfffff.....
quote:MadameQetesh schreef op 03 augustus 2014 @ 17:52:

Nee geen last van eigenlijk. Wel eens een shirtje gehad dat idd grauw werd. Tja jammer.

Bij dure kleding zou ik denk ik wel apart doen, maardat heb ik niet.

We hebben zo weinig wit spul dat het zo een paar weken gaat duren voordat ik een wasmachine vol heb. Liever door elkaar dan weken te stinken in de wasmand.Heb je dan geen mini-wasprogramma? Dat heb ik erop zitten, duurt maar 30 minuten en is 40 graden. Als ik weinig heb van iets, doe ik dat altijd.
Ja heb ik maar die duurt ook een uur. Niet eens veel korter dan de rest.

Waarom het mini heet heb ik nooit gesnapt.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Ow haha, dat is wel vaag dan. Die van mij doet er echt een stuk korter over, dus dan is het wel heel handig

Btw, geeft hij niet gewoon aan het begin een uur aan en past hij dat aan aan het gewicht van de trommel later? Dat heb ik hier met de gewone was ook. Dan staat er eerst 1.01 op de klok en na een minuut heeft hij de trommel gewogen en verspringt hij naar 50 minuten ofzo.
quote:Desperate_Housewive schreef op 04 augustus 2014 @ 08:23:

Ow haha, dat is wel vaag dan. Die van mij doet er echt een stuk korter over, dus dan is het wel heel handig

Btw, geeft hij niet gewoon aan het begin een uur aan en past hij dat aan aan het gewicht van de trommel later? Dat heb ik hier met de gewone was ook. Dan staat er eerst 1.01 op de klok en na een minuut heeft hij de trommel gewogen en verspringt hij naar 50 minuten ofzo.Wat een slimme machine! Hadden ze dat sorteren ook niet in kunnen bouwen?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 04 augustus 2014 @ 22:42:

[...]

Wat een slimme machine! Hadden ze dat sorteren ook niet in kunnen bouwen?

En het drogen en strijken

TO, Slimme Reus al uitgeprobeerd op de witte was?
quote:Lucky_Birdie schreef op 04 augustus 2014 @ 00:56:

Je vraagt tig keer of het voor de bonte of gekleurde was is.

Oa Blabla antwoord bevestigend op deze vragen.

Dan vraag jij, bla bla, gebruik jij ook die daar voor? Er zitten toch geen optische witmiddelen in?

Eh? Waarom zou dat in wasmiddel voor de bonte was zitten?

In de reclame zie je duidelijk dat ze allerlei kleuren was bij elkaar in de wasmachine doen, want dat kan nu volgens Witte Reus.

"Slimme Reus combineert de vertrouwde reuzenwaskracht met een zeer doeltreffend anti-kleur doorloopsysteem. Het is speciaal ontwikkeld voor je dagelijkse was. Dankzij dit nieuwe systeem is het niet meer nodig om de gekleurde was te sorteren en zo bespaar je tijd!"

Bovendien zeg je dat je het wasmiddel al gekocht hebt, waar met koeienletters op staat "stop met kleur sorteren"

En dan merk jij ineens serieus op "is het dan toch voor gekleurde was "

Je kraamt zoveel ongein uit dat ik me afvraag of je inderdaad ooit wel eens een wasmachine van dichtbij hebt bekeken..

Of je bent geen helder licht, of je doet het er om.Amen!
quote:Tickel schreef op 04 augustus 2014 @ 22:42:

[...]

Wat een slimme machine! Hadden ze dat sorteren ook niet in kunnen bouwen? ik wist niet eens dat het erin zat joh. Zag laatst ineens die tijd zo verspringen, mijn man wist me te vertellen dat hij het dus weegt eerst. Weet hij blijkbaar toch nog iets van de wasmachine

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven