Garantie op composiet facing?
maandag 4 augustus 2014 om 07:31
maandag 4 augustus 2014 om 07:53
quote:amarisa schreef op 04 augustus 2014 @ 07:40:
Je leest niet goed, Fame. VIER FACINGS, zij een HALF JAAR geleden geplaatst.
Zo....vriendelijk!
Een composiet facing is eigenlijk gewoon een vulling over de voorkant van tand
Het nadeel daarvan is dat deze met elke hap die je neemt vol op spanning komen te staan (hefboomwerking)
De kans dat daar wat afbreekt is aanwezig.
Als je gaat informeren bij je tandarts of er iets met vde kosten gedaan kan worden zou ik alleen een iets vriendelijker toontje opzetten
Tandartsen en assistentes zijn toch toeschietelijker na een vriendelijke patient dan na zo'n schreeuwert
Je leest niet goed, Fame. VIER FACINGS, zij een HALF JAAR geleden geplaatst.
Zo....vriendelijk!
Een composiet facing is eigenlijk gewoon een vulling over de voorkant van tand
Het nadeel daarvan is dat deze met elke hap die je neemt vol op spanning komen te staan (hefboomwerking)
De kans dat daar wat afbreekt is aanwezig.
Als je gaat informeren bij je tandarts of er iets met vde kosten gedaan kan worden zou ik alleen een iets vriendelijker toontje opzetten
Tandartsen en assistentes zijn toch toeschietelijker na een vriendelijke patient dan na zo'n schreeuwert
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 4 augustus 2014 om 10:31
Ik heb ook composiet facings maar mijn tandarts heeft mij wel gewaarschuwd dat deze wel wat kwetsbaarder zijn, echter het voordeel makkelijk en goedkoop bij te werken.
In een paar jaar is bij eentje een schilfertje afgesprongen, repareren kost geen fluit. Ik krijg ook gewoon 80% vergoed van de verzekering dus helemaal een schijntje.
In een paar jaar is bij eentje een schilfertje afgesprongen, repareren kost geen fluit. Ik krijg ook gewoon 80% vergoed van de verzekering dus helemaal een schijntje.
maandag 4 augustus 2014 om 10:45
quote:consuelabananahammok schreef op 04 augustus 2014 @ 10:31:
Ik krijg ook gewoon 80% vergoed van de verzekering dus helemaal een schijntje.Bij facings ja? Ben je aanvullend verzekerd bij de tandarts? Ik moet vrijwel alles zelf betalen (wil misschien facings) wat neerkomt op meer dan 1300 euro voor 4 van die kleine krengen.
Ik krijg ook gewoon 80% vergoed van de verzekering dus helemaal een schijntje.Bij facings ja? Ben je aanvullend verzekerd bij de tandarts? Ik moet vrijwel alles zelf betalen (wil misschien facings) wat neerkomt op meer dan 1300 euro voor 4 van die kleine krengen.
maandag 4 augustus 2014 om 11:08
maandag 4 augustus 2014 om 11:10