januari2015

21-06-2014 10:20 956 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen kan zelf zijn gegevens aanpassen in de tabel door in te loggen op het account januari2015

Naam Leeftijd + partner Geslacht # Kindje Uitgerekend: Bijzon.heden chocotoetje 35/34 jongen 2e 17-1-2015 20 wkn echo 3 sept Zomerse

vlaflip 30/40 2e 25-1-2015 moet nog vk bellen Pixeltje79 35/36 Meisje 1e 11-1-2015 27-08 20 weken echo Draakjenoah 39/42 jongen 3e 12-1-2015 Mazzel31 32/33 Meisje 1e 22-1-2015 18-11 groeiecho Mani88 26/31 1e 26-1-2015 30-5 intake vk Zoe87 26/31 1e 7-1-2015 30-6 echo Marielle

8484 29/33 1e 15-1-2015 26-6 1e echo Vlinder 27/29 meisje 1e 31-01-2015 Mv38 38/47 Meisje 3e 19-1-20151/9 20wk echo 9.30 Lili 30/34 1e 26-1-201525/6 termijnecho Sealight 25/30 jongen 1e 22-12015 1-07 2e echo en intake vk le-lies 27/30 Blijft verrassing! 1e 20-1-2015 03-09 20 weken echo Isis_83 30/32 Jongen! 3e 29-12-2014 whoaa 36/28 1e 31-1-2015 15-09 20 weken echo naffie 27/33 1e 16-1-2015 Mow1986 27/30 2e 20-1-201510-6 echo/vk Miracle75 38/37 3e 17-6 eerste echo Liene85 28/32 Meisje 2e 25-01-2015 03-09 20 weken echo nici2222 30/31 1e 24-6 echo 27/6 vk Badeend84 29/31 1e 28-1-2015 23-6 1e echo en intake vk Amsterdam

mertjexxx 27/28 1e 4-1-2015 11/8 20weken-echo daddycool77 28(v)/36(m) Jongen 1e 19-01-2015 06-10 pret-echo Marerwin 25/25 2e 28-01-2015 09-07 termijn echo Sharry 30/35 meisje 1e 1-1-2015 29-7-2014 18 weken echo
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:52
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.18% gewijzigd
weer bijgekomen van het festival Nuo? en super dat alles goed is met de combinatietest, al blijft de manier waarop dat ze je vergeten wel minder zeg... zit je daar de hele week in spanning.

voor welke kinderwagen zijn jullie gegaan Sealight?

weet iemand of het kwaad kan om cola te drinken? ik neem af en toe aan het eind van de dag 1 glas ivm lage bloeddruk en dat geeft me dan net die opkikker om er weer tegen aan te kunnen echter gisteravond eigenlijk zonder nadenken glas of 2/3 gehad... tot manlief thuiskwam dat cola niet mag in zulke hoeveelheid??
Wow wat is er weer veel geschreven! Ik heb wel meegelezen, maar nog steeds erg weinig puf. Blehh ik maar denken dat het beter zou worden na het eerste trimester..

@ sharry: sinds ik ben gestopt met de pil zet ik iedere mooie naam die ik tegenkom in mijn telefoon. Als we het geslacht straks weten pakken we het lijstje er bij.

@ Nuo: gefeliciteerd met de goede uitslag! Maar wel een rare gang van zaken zeg...

@mv: ik mag van mezelf maximaal 2 glazen cola per dag, ik kan namelijk echt niet zonder! Volgens mijn verloskundige kan dit geen kwaad. Zeker niet als je verder geen koffie drinkt ofzo. Voor m'n zwangerschap was ik verslaafd aan Energydrinks, dat mag nu dus niet meer! Maar cola moet kunnen.

Leuk dat al steeds meer dames (en heer) weten wat het wordt. Lijkt me leuk om dat ook in de tabel te zetten. Maar hoe? Geen idee.. Wij willen het ook graag weten, ik ben zo benieuwd!!!

Zijn er al meer die een kinderwagen hebben besteld/gekocht? Wij wilden eigenlijk wachten tot na de 20 weken echo voordat we grote aankopen gaan doen.

@hier: ik voel me nog steeds erg moe en ben regelmatig licht in m'n hoofd. Dinsdag heb ik controle bij de VK. Ik heb het idee dat m'n bloeddruk verder omlaag is gegaan, dat zou in ieder geval een hoop verklaren. Verder ben ik echt klaar met het warme weer.. Hebben meer dames daar last van? Normaal kan het me niet warm genoeg zijn, maar nu kan ik er echt niet tegen. Stom hè?

Gisteren hebben we gekeken voor een nieuw bed. Ik slaap slecht en heb heb vaak last van m'n rug. Ons matras is aardig doorgezakt en zeker nu is het natuurlijk belangrijk om goed te liggen en te slapen.

Nou.. Tot zover mijn gezeur.. fijne zondag!
@nuo gefeliciteerd met de goede uitslag! En erg fijn dat ze het je toch nog even laten weten in het weekend!

@daddycool Mooie kinderwagen! Wij hebben toevallig exact dezelfde op ons verlanglijstje staan

Wij gaan deze maand richting Eindhoven naar de babydump...kijken of het lukt om daar alles bij elkaar te krijgen.

Ben nu bezig met het verven van de babykamer, niet echt het leukste klusje met deze warmte maar het zal toch moeten gebeuren. Ben allang blij dat we toen we het huis een half jaar terug kochten de vloer al over de hele bovenverdieping hebben laten leggen...scheelt in elk geval iets

Vanmiddag maar eens even lekker op een terrasje neerploffen en even relaxen en genieten van het fijne weer...

Fijne zondag allemaal!
Ik had de mutsy evo op het oog, maar we zijn uiteindelijk voor de maxi cosi mura 4 plus gegaan. Ik vond hem erg wendbaar en fijn in gebruik:) dus hopelijk bevalt die straks goed!

Nog geen tijd gehad voor een e-mailadres, pc is bezet op het moment:p
@Sharry, je kunt me mailen op sealightviva@outlook.com
ooh kwam net een bak tegen van mijn zoontje van na de geboorte, rompertjes wat kleertjes etc...

jee wat is mt 50/56 PIEPKLEIN zeg!! werd er een beetje emo van... al vind ik de voorstelling dat er hier straks weer zon kleintje in huis zou zijn nog onwerkelijk..
@daddycool: dankjewel en mooie box ook. Ik wil ook shoppen, maar moet nog even wachten tot onze vakantie. Dan gaan wij ook eens kijken voor een wagen e.d.

@Sealight: een heul mooi feestje. En echt een mega opluchting inderdaad. Maakte het feestje meteen een stuk leuker.

@mv: inmiddels wel bijgekomen hoor. Toch wel even wennen voor mij hoor, dat moe zijn. Heb me een beetje ingehouden qua non stop dansen, dus was na lekker uitslapen wel weer oké Volgende keer bij de vk ga ik ook zeker even zeggen dat ik niet blij was met hun gang van zaken.

Voor zover ik weet kan 1-2 glazen cola geen kwaad. Dus 1 keertje een derde glas kan denk ik wel. Niet te vaak doen.

@vlinder: Ik ben normaal echt een zomer mens, maar wat mij betreft mag het herfst worden. Ben er ook een beetje klaar mee. Toen de weerman gisteren zei dat er misschien weer 30 graden komt kraamde ik ook een soort zielige neeheeheeeee eruit volgens mijn man.

Hier: Dit weekend dus zaterdag Dance Valley gehad en zondag uitgeslapen (om 10uur wakker). Toen even uitgebreid ontbijten gemaakt en daarna is manlief gaan schilderen in de babykamer en heb ik onze slaapkamer opgeruimd, dat was nogal een chaos. Dus het is weer bewoonbaar verklaard

Gisteren hebben we het dan eindelijk bekend gemaakt aan iedereen via Facebook. We hadden (al zeg ik het zelf) een hele mooie foto gemaakt en kregen super lieve reacties erop. Veel meer dan ik had ingeschat, dus dat was echt heel erg leuk!

Fijne week dames en heer!
@sealight ik heb je een mail gestuurd!
GGGGGGGRRRRR komt manlief net even snel tussendoor wat thuis halen en roept uit Druk Druk druk.... hoelaat ben je thuis straks vraag ik... 'dat zal wel erg laat worden' zijn antwoord...

is ie gewoon de hele echo vanavond vergeten.. ik heb het er iedere dag zowat over en de dag dat het is vergeet ie het... 'ik hoef toch niet perse mee opperde ie ook nog'

zucht natuurlijk wel... mannen haha (niet voor daddy cool hihi)... voor de mijne even..
ps ja de zomer is mij ook veel te warm... amper energie, huis wordt langzaam aan een ontploffing met de kinderen thuis nu in de vakantie... af en toe wat fut ervoor maar pff toen we 1 dagje naar Texel waren geweest daarna moest ik 3 dagen bijkomen.. Dat had ik normaal nooit...

Leuk dat de reacties op FB zo geslaagd waren Nuo.. hier het nog niet op FB gezet...

voor wie het op FB zet, zetten jullie het daar ook neer of jullie een zoon/dochter verwachten?
@ Sharry, je hebt mail terug!

@Nuo, fijn dat je zoveel leuke reacties hebt gehad!

@mv38, oh nee he.. En nu? Kan hij er toch wel bij zijn?
Sealight... jahoor hij moet haha... daarna wel weer aant werk maar goed... nadeel van eigen baas gaat altijd door..
Heel veel succes met de echo, ben benieuwd of je gevoel juist was.
mv: Hoe was je echo?!?!

En wij gaan niet op Facebook zetten wat het gaat worden. Dat houden wij waarschijnlijk voor ons 2. En misschien post ik het hier Maar that's it! (Als het goed is ben ik redelijk anoniem hier..denk ik)
Aaahhh eigenwijze baby wou niets prijs geven...

Zul je altijd zien...

We gaan komende week een weekje weg en zojuist opzoek gegaan naar een echo praktijk daar in de buurt.. morgen even bellen of ze plaats hebben... 4wk wachten duurt nog veel te lang...

Duimen maar..

Wel een knap beweeglijk beebje gezien alles zag er goed uit... gelukkig.. klein neusje.. kindje goed op groei..

Vingertjes teentjes te tellen .. zo lief.

Placenta aan de voorkant verklaart ook waarom ik het hartje gedempt hoor met de thuis doppler cq kleintje nog niet voel.
@mv38 wat jammer zeg! Ik heb ook de placenta aan de voorkant zitten en voel ook nog niks, ben donderdag 19 weken dus ben benieuwd wanneer ik iets ga voelen.

Hoop echt dat je nog ergens een afspraak kan maken voor een geslachtsbepaling.
Kwam even spieken voor mv, ah jammer! Fijne vakantie!

Morgen meer van mij...
Ah jammer mv38! Zo spannend!

Nuo, ja hoor. Hartstikke anoniem hier toch:)
Nuo wat leuk dat je zoveel leuke reacties kreeg!

MV wat jammer dat je nog niet weet wat het wordt, je wilt het zo graag weten!

Wij hebben vandaag ook een pretecho gehad, wat bijzonder!! Alles leek goed, zo mooi om het mini mensje te zien. Zo onwerkelijk dat dat in mn buik zit. We willen niet weten wat het wordt, dat blijft een verrassing!

We gaan woensdag op donderdag op vakantie. Nog twee dagen werken. Ik heb geloof ik last heb van vakantiestress. Vanochtend heel erg overgegeven... Afgelopen weekend het huis ontvlucht in verband met de verflucht, we laten het huis aan de buitenkant verven. Nooit aan gedacht dat die geur slecht zou zijn, tot ik het rook. Nu loopt mn hele schema in de hobbel, haha! Mooi klaar mee.
Had al mail terug van echocentrum nabij ons vak.adres volgende week donderdag hebben ze nog een plekje. MOOI zo.. kijken of we dan meer zien.

Echter zag gisterenavond laat op de site van het echocentrum waar we gisteren waren dat als het niet lukt om het geslacht te zien dat je dan terug mag komen.. ze heeft daar echter niets van gezegd.. dat vandaag maar eems navragen hoe dat zit wellicht kan ik daar dan gewoon terug.

Lelies.. ah nog werken vakantieinpak en verftoestanden.. hopelijk kun je snel relaxen... zo niet leuk nee.
Ah jammer dat jullie het geslacht niet konden zien MV. Ik zou idd nog wel even contact opnemen met dat echocentrum, want je betaalt er waarschijnlijk ook flink voor.

Ik heb vanochtend controle gehad bij de VK. Bloeddruk en -suiker waren nu wel goed gelukkig (druk was vorige keer iets te laag en suiker te hoog). Verder hebben we voor het eerst het hartje gehoord. Wow toch wel heel bijzonder!!!! Tranen in m'n ogen! Ons kindje was druk aan het bewegen en aan het 'rondzwemmen'.

De VK heeft ook nog gevoeld en mijn baarmoeder zit erg hoog voor de duur van de zwangerschap, waarschijnlijk is de baarmoeder ook iets naar voren gekanteld. Om daar duidelijkheid over te krijgen heb ik donderdag een extra echo.. Daar heb ik toch een beetje een dubbel gevoel over, het is natuurlijk leuk om onze kleine weer te zien. Maar ze doen het niet voor de lol natuurlijk.. Manlief kan er ook niet bij zijn. Gelukkig kan mijn moeder mee, die was direct helemaal wild toen ik haar vroeg, haha!

Zijn er meer dames die een extra echo hebben gehad?
Net gemaild naar het echocentrum, hopelijk hoor ik snel wat!

Hier 2x een extra echo gehad, echter dat was voor bloedverlies.

wat wil dat verder zeggen als het iets naar voren gekanteld is? ik dacht dat naar voren juist goed was? lief he het hartje zo horen..
Hoi Vlinder, ik heb dat ook gehad en daardoor heb ik nu ook een medische indicatie. Mijn baarmoeder zit meer naar rechts dan normaal is maar daar kwamen ze bij de eerste echo gelukkig al achter. Gelukkig is er verder niets aan de hand alleen even afwachten hoe het verder gaat groeien, maak je niet al teveel zorgen. Tegen mij zeiden ze dat er maar weinig vrouwen zijn die hun baarmoeder op precies de juiste plaats hebben zitten.

Ik weet inmiddels al wat ik krijg en het wordt een meisje waar ik heeeeel erg blij mee ben. Ik voel de baby ook al aardig en gisteravond voelde mijn vriend haar zelfs. Ik voelde al een week het een en ander maar nu wordt het wel echt heel erg duidelijk en ik ben nu 18 weken!

Helaas nog niet kunnen genieten van mijn zwangerschap. Ik ben echt zwak ziek en misselijk en voel mij nog steeds niet goed.

Verder schrik ik er wel een beetje van hoe jullie al met een babykamer etc bezig zijn..Wij zijn net verhuisd en de babykamer moet nog geschilderd worden en er ligt nog geen vloer in, we hebben er dus nog helemaal niks aan gedaan. Van zuslief krijg ik een volledige baby kamer en uitzet en de kinderwagen krijg ik van een vriendin van mij. Verder heb ik ook nog bijna niks aan baby spullen gekocht, ik heb 1 rompertje en 2 boxpakjes en dat was het..Moet ik echt nu gaan opschieten?
Is er hier trouwens al iemand aangekomen? Ik ben sinds het begin van mijn zwangerschap 8,5 kilo afgevallen en nog niks aangekomen.
@mv: oh wat jammer zeg dat de baby eigenwijs was. Hopelijk kun je dan nog terug of bij dat centrum tijdens vakantie. Nog even spannend dus!

@le-lies: gefeliciteerd met de goede echo. En oeioei..wij laten over 2 weken ook de buitenkant verven. Misschien toch ook even ergens anders overnachten als ik dat zo lees.

@vlinder: Super dat jullie het hartje hebben gehoord en je bloeddruk en suiker oké waren. Ik heb in het begin een extra echo gehad, omdat het kindje niet goed was op te meten.

@kiki: gefeliciteerd met jullie dochter, leuk! Het lijkt me zo bijzonder als je het kindje voelt en je vriend het dan ook kan voelen. Ik kan echt niet wachten. Rot dat je nog niet kunt genieten. Ik denk dat je pas echt moet opschieten met babykamers als je over de 20 weken bent hoor. Mijn man en ik zijn nogal snel met de kamer, omdat we toevallig een leuke zagen op mp. Het schilderen moest ook al gebeuren, anders waren wij ook vast nog niet bezig.

Hier ook alleen afvallen tot nu toe. 1,5 kilo (ben 14 weken). Ik hoop dat het daarbij blijft, want ik heb (zoals ik dat hier een paar keer mooi verwoord las) niet veel reserves om nog af te vallen. Ik eet inmiddels wel weer redelijk normaal, maar mijn lijf slokt alles op blijkbaar. Komt niets bij nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven