Centraal Moderatortopic I
dinsdag 15 april 2014 om 10:47
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 3 augustus 2014 om 11:42
quote:LadyZiva schreef op 03 augustus 2014 @ 11:27:
Goedemorgen mods,
Als ik iemand een bericht stuur via het profiel (want berichtenoptie niet open gezet) waar kan ik dan zien wat ik verzonden heb en hoe komt deze binnen bij de ander? Waar kan deze mijn bericht zien?
Fijne dag
Beste LadyZiva,
Een bericht via het profiel komt als het goed is bij de ander openbaar op het profiel te staan. Heb je bij de desbetreffende forummer op haar profiel gekeken of het bericht daar zichtbaar is bij 'Berichten' ? Misschien kun je de forummer anders even vragen de PB functie open te zetten, zodat je haar toch een privébericht kunt sturen?
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Goedemorgen mods,
Als ik iemand een bericht stuur via het profiel (want berichtenoptie niet open gezet) waar kan ik dan zien wat ik verzonden heb en hoe komt deze binnen bij de ander? Waar kan deze mijn bericht zien?
Fijne dag
Beste LadyZiva,
Een bericht via het profiel komt als het goed is bij de ander openbaar op het profiel te staan. Heb je bij de desbetreffende forummer op haar profiel gekeken of het bericht daar zichtbaar is bij 'Berichten' ? Misschien kun je de forummer anders even vragen de PB functie open te zetten, zodat je haar toch een privébericht kunt sturen?
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
zondag 3 augustus 2014 om 11:48
quote:JuniorModeratorViva schreef op 03 augustus 2014 @ 11:42:
[...]
Beste LadyZiva,
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Dank voor je snelle reactie. Bij de andere forummer is niets zichtbaar, er gaat dus iets mis. Kan ik het bericht wel nog ergens achterhalen?
Ik vraag ook wel even de pb open te zetten. Fijn dat je meedenkt!!
[...]
Beste LadyZiva,
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Dank voor je snelle reactie. Bij de andere forummer is niets zichtbaar, er gaat dus iets mis. Kan ik het bericht wel nog ergens achterhalen?
zondag 3 augustus 2014 om 12:52
quote:LadyZiva schreef op 03 augustus 2014 @ 11:48:
[...]
Daar zijn we voor Maar ik weet eerlijk gezegd zo gauw ook niet of en waar je het door jou geplaatste bericht kunt terugvinden. Eigenlijk dus ook goed dat je het aankaart, ik zal vragen of er even goed naar gekeken kan worden.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
[...]
Daar zijn we voor Maar ik weet eerlijk gezegd zo gauw ook niet of en waar je het door jou geplaatste bericht kunt terugvinden. Eigenlijk dus ook goed dat je het aankaart, ik zal vragen of er even goed naar gekeken kan worden.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
zondag 3 augustus 2014 om 12:59
zondag 3 augustus 2014 om 13:10
quote:fashionvictim schreef op 03 augustus 2014 @ 12:59:
Zeg Mods, gaan jullie nog wat doen aan die invasie van antisemieten die op het topic Israel vs Palestijnen forummers voor kindermoordenaars en zionisten zitten uit te maken en die het woord jood steeds als scheldwoord gebruiken? Alvast bedankt.
Reacties die wat jou betreft te ver gaan kun je staffen dan zullen wij er naar gaan kijken.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Zeg Mods, gaan jullie nog wat doen aan die invasie van antisemieten die op het topic Israel vs Palestijnen forummers voor kindermoordenaars en zionisten zitten uit te maken en die het woord jood steeds als scheldwoord gebruiken? Alvast bedankt.
Reacties die wat jou betreft te ver gaan kun je staffen dan zullen wij er naar gaan kijken.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
zondag 3 augustus 2014 om 13:12
quote:JuniorModeratorViva schreef op 03 augustus 2014 @ 12:52:
[...]
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Ik beschouw het maar als verloren
Fijn dat je het doorgestuurd hebt!
[...]
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Ik beschouw het maar als verloren
Fijn dat je het doorgestuurd hebt!
zondag 3 augustus 2014 om 15:48
zondag 3 augustus 2014 om 20:10
quote:fashionvictim schreef op 03 augustus 2014 @ 12:59:
Zeg Mods, gaan jullie nog wat doen aan die invasie van antisemieten die op het topic Israel vs Palestijnen forummers voor kindermoordenaars en zionisten zitten uit te maken en die het woord jood steeds als scheldwoord gebruiken? Alvast bedankt.+ 1. Bizar dat daar nog geen bannen zijn uitgedeeld.
Zeg Mods, gaan jullie nog wat doen aan die invasie van antisemieten die op het topic Israel vs Palestijnen forummers voor kindermoordenaars en zionisten zitten uit te maken en die het woord jood steeds als scheldwoord gebruiken? Alvast bedankt.+ 1. Bizar dat daar nog geen bannen zijn uitgedeeld.
zondag 3 augustus 2014 om 20:30
quote:Lughnasadh schreef op 03 augustus 2014 @ 20:16:
Eens. Ik lees mee maar waag me niet in dat wespennest.
En staffen? Lees gewoon even mee, als je dat allemaal moet gaan staffen krijg je binnen no time rsi. Nog afgezien van het feit dat ik niet het idee heb dat staffen uberhaupt enig nut heeft.En wederom +1.
Eens. Ik lees mee maar waag me niet in dat wespennest.
En staffen? Lees gewoon even mee, als je dat allemaal moet gaan staffen krijg je binnen no time rsi. Nog afgezien van het feit dat ik niet het idee heb dat staffen uberhaupt enig nut heeft.En wederom +1.
zondag 3 augustus 2014 om 21:27
Beste StoraHuntur & Lughnasadh,
staffen heeft altijd nut. Het maakt dat (junior) moderators die berichten sneller zullen zien en beoordelen. Het topic bespreekt een gevoellig onderwerp dat weten we maar mocht je toch dingen zien die niet door de beugel kunnen, staf het dan alsjeblieft toch. Dat is de makkelijkste manier om ons ergens op te attenderen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
staffen heeft altijd nut. Het maakt dat (junior) moderators die berichten sneller zullen zien en beoordelen. Het topic bespreekt een gevoellig onderwerp dat weten we maar mocht je toch dingen zien die niet door de beugel kunnen, staf het dan alsjeblieft toch. Dat is de makkelijkste manier om ons ergens op te attenderen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
maandag 4 augustus 2014 om 08:19
Mods, zo'n anderhalve week geleden heb ik jullie gevraagd mijn account te anonimiseren. Dat hebben jullie toen gedaan. Nu log ik blijkbaar per ongeluk weer in met mijn oude gegevens (macht der gewoonte...), en kan ik toch nog gewoon posten als [...]. Dat lijkt me niet de bedoeling, toch? Ik had ook altijd begrepen dat eenmaal gebruikte nicknames niet opnieuw gebruik kunnen worden, is dat nog steeds zo?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-08-2014 09:51
Reden: privacy
Reden: privacy
% gewijzigd
maandag 4 augustus 2014 om 09:20
quote:04082014 schreef op 04 augustus 2014 @ 08:19:
Mods, zo'n anderhalve week geleden heb ik jullie gevraagd mijn account te anonimiseren. Dat hebben jullie toen gedaan. Nu log ik blijkbaar per ongeluk weer in met mijn oude gegevens (macht der gewoonte...), en kan ik toch nog gewoon posten als [...]. Dat lijkt me niet de bedoeling, toch? Ik had ook altijd begrepen dat eenmaal gebruikte nicknames niet opnieuw gebruik kunnen worden, is dat nog steeds zo?
We hebben je gemaild.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
We hebben je gemaild.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
maandag 4 augustus 2014 om 09:25
maandag 4 augustus 2014 om 09:29
maandag 4 augustus 2014 om 09:34
quote:04082014 schreef op 04 augustus 2014 @ 09:29:
[...]
Dat hadden jullie al eerder gedaan en daar had ik ook al op geantwoord. Naar aanleiding daarvan hadden jullie mijn accountnaam omgezet in Anoniem250720141.
Dan is er iets fout gegaan, onze excuses. Ik geef het meteen door.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
Dat hadden jullie al eerder gedaan en daar had ik ook al op geantwoord. Naar aanleiding daarvan hadden jullie mijn accountnaam omgezet in Anoniem250720141.
Dan is er iets fout gegaan, onze excuses. Ik geef het meteen door.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
maandag 4 augustus 2014 om 09:35
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 04 augustus 2014 @ 09:27:
Weet de TO dat zelf ook?
De TO heeft bericht ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Weet de TO dat zelf ook?
De TO heeft bericht ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
maandag 4 augustus 2014 om 09:38