Napraattopic
dinsdag 15 juli 2014 om 12:30
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 6 augustus 2014 om 01:55

woensdag 6 augustus 2014 om 02:02

woensdag 6 augustus 2014 om 02:07
quote:redhothead schreef op 06 augustus 2014 @ 02:06:
Jullie kunnen wel gewoon slapen als Amand nog even zijn ei kwijt wilt, de ene persoonlijkheid kan rusten terwijl de ander spreekt.
Zo gaat dat.Nee, zo werkt dat niet bij ons. Wij switchen - volgens jou dan toch - in een nanoseconde van persoonlijkheid. Soms posten we zelfs tegelijk.
Jullie kunnen wel gewoon slapen als Amand nog even zijn ei kwijt wilt, de ene persoonlijkheid kan rusten terwijl de ander spreekt.
Zo gaat dat.Nee, zo werkt dat niet bij ons. Wij switchen - volgens jou dan toch - in een nanoseconde van persoonlijkheid. Soms posten we zelfs tegelijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

woensdag 6 augustus 2014 om 10:13
quote:rochel schreef op 06 augustus 2014 @ 10:11:
ja mn laptop en pc staan naast elkaar. tik ik onder mn ene naam een tekst en met die andere naam en dan tegelijk op verstuur bericht klikken.
niet ieder kind kan de was doen.
Nou, ik vind het ver gezocht.
En dat dan jarenlang....
ja mn laptop en pc staan naast elkaar. tik ik onder mn ene naam een tekst en met die andere naam en dan tegelijk op verstuur bericht klikken.
niet ieder kind kan de was doen.
Nou, ik vind het ver gezocht.
En dat dan jarenlang....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

woensdag 6 augustus 2014 om 10:18
quote:rochel schreef op 06 augustus 2014 @ 10:11:
niet ieder kind kan de was doen.Ik had mijn iPad er ook nog naast; maar dat werd me echt te veel; dus heb ik Cyntiao maar de deur uitgeknikkerd.
niet ieder kind kan de was doen.Ik had mijn iPad er ook nog naast; maar dat werd me echt te veel; dus heb ik Cyntiao maar de deur uitgeknikkerd.
woensdag 6 augustus 2014 om 10:19