vanaf15feb

18-06-2014 16:04 900 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle dames die zwanger zijn en in de tweede helft van februari zijn uitgerekend!

De inloggegevens zijn:

Iedereen die meeschrijft mag zijn eigen gegevens in de tabel aanpassen.

Naam Leeftijd jij en partner Ronde Hoeveelste Uitgerekend op, en het wordt een .... Echo op Phloxie10 33 5e 1e 20-02-2015 18 juli 20weken: begin oktober MissTinkerbel40 & 40 7, na 5 x IUI en 1 x IVF, nu natuurlijk 2e 22-02-2015 Jongen! 29-9 19-wekenecho Lexie85 28 en 37 2.5 jaar 2e 24-2

Jongen! Verlos 14-10 20-weken echo 9-10 chocolatechip Beiden 28 1e 1e 20-2 14 juli mooootje 31 en 33 1e 1e 16-02 24 juli echo 17Juli intake VK hbbb 23 & 35 5 2de 18-02 !verrassing! 19-9 afspraak VK 2-10 20 weken echo! islaaa 36 1.5 jaar 3e 16-2 Geheim 5 juli echo sibbel 32 &30 1e 1e 13-02 8 juli Mariaa89 24 & 27 4e 1e 16-02-2015 echo 08-07 termijnecho 28-07 Patsy84 30 & 28 1e 1e 23-02-2015 termijnecho en intake 31 juli WARSK 34 & 39 5e 4e - 3 jongens: 10, 8, 6 24-02-2015 Maarten 17w marleenmj 31 & 31 1e 1e 28-02-2015 21-7 S1984j 29 (bijna 30) & 29 eind jan. met pil gestopt 1e 2 febr. 1 aug Moekiewoekie 28 & 29 17e 1e 23-02-2015 Jongen! 6 okt - 20 weken echo Bobby5 29 & 39 1000e 1e 15-02-2015 Jongen!, geslachtsecho 3 augi Ikketje 29 4 3 23-2 5 augustus laupie89 24/30 ? 1 18-2 Meisje! npm 14-8 ozoz 33 ? 2e 6-2 Jongen! nonaimee ? ? ? 9-2 Jongen! sannie ? ? ? 24-2 bellaaa123 20 en 28 1 1e 28-02 16-09
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:50
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.47% gewijzigd
Hoi allemaal!

Welkom nieuwe dames!

@ Tinkerbell: beterschap hoor, naar zeg buikgriep!

@ Lexie: jeeeeeeeuj het gaat de goede kant op! Hopelijk blijft het beter gaan met je.

@ bevalling: ik beval automatisch in het ziekenhuis omdat ik medicatie slik, voor ADHD. Kindje en ik worden daarom in de gaten gehouden na de bevalling. Ik vind het sowieso prettig om in het ziekenhuis te bevallen en ik denk ook dat ik een ruggenprik wil als ik dat nodig vind. Voor mij hoeft het niet zo nodig puur natuur en op eigen kracht, ik heb liever in mijn hoofd dat de mogelijkheid voor pijnstilling er is, dan denk ik dat ik er minder tegenop zie van tevoren.

@ echo: ik heb morgen de 2e echo! Daarna mag de hele wereld weten dat we een kindje krijgen, daar heb ik zo'n zin in! Ik weet ook niet of ik daarna tot 20 weken kan wachten, ben zo super nieuwsgierig naar het geslacht

Ik heb net een positie korte broek gekocht en ik voelde me heel trots dat ik tussen de positiekleding liep te zoeken. Had echt zoiets van 'kijk mij nou even zwanger zijn'! Ik heb er ook zin in dat je het straks echt goed kunt zien.

Nu zit mijn meeste kleding echt niet meer lekker, hoe is dat bij jullie? Wat een verademing om dan (als onderkleding) positiekleding te dragen zeg!

Oja, bh's: ik wil graag extra stevigheid, mijn normale bh's bieden dat niet zo goed. Draag nu sportbeha's. Maar daar krijg je zo'n zweetgleuf van tussen je borsten

Verder kom ik vooral bh's tegen waarmee je borstvoeding kan geven. Das nog niet zo nodig Hebben jullie goede bh's?

Ik heb nu na de vakantie 2 dagen gewerkt, dat was zo zwaar. Ik had enorme koppijn, kreeg mijn benen niet goed vooruit en zo moe. Ik hoop dat ik straks weer meer energie krijg! Nu een dag vrij en voel me zoveel beter, echt genieten is dat.

Fijne dag allemaal!
@No, welkom!

lekker druk hier

@Geslacht, ik ga proberen met 15 weken een geslachtsbepaling te doen. We gaan daarna op vakantie dus het zou leuk zijn als we dan gericht kunnen shoppen.

@Bevallen, in het ziekenhuis. Met of zonder pijnbestrijding wil ik van het moment laten afhangen.

@BH's de mijne zaten ook niet zo lekker dus ik heb gister een nieuwe gekocht, ik ben gek op lingerie.
@ echo: morgen ook de 2e tevens echte termijn echo! Spannend weer:)

@ kleding: niet alle kleding zit meer even lekker maar draag ook nog geen positie kleding.

Wacht ik toch liever nog even mee totdat ik het echt nodig heb.

Het lastigste is meer mijn werk kleding, knoop moet los, maar wil echt nog niet mijn positiewerk broeken aan, die zijn echt nog te groot dus ziet er niet uit.

@ weer.. Wat een rotweer hier ineens, kind en ik zijn maar lekker thuis gebleven, echt een soort van pyjama dag,heerlijk!!!
Ik ben weer beter hoor, na 2 dagen op de wc, ging het weer goed.

@ Kleding: Ik sta elke dag voor mijn kast te peinzen, veel broeken pas ik niet meer, maar mijn positiebroeken vind ik te warm (met zo'n band erboven) of te groot. Veel jurkjes aan dus. Van mijn vorige zwangerschap heb ik nog hele mooie, dure grote bh's. Destijds gekocht in de hoop dat ik er 2 zwangerschappen mee kon doen. En dat is uitgekomen!

@ Pijnbestrijding: De vorige keer wilde ik het per se puur natuur thuis zonder pijnbestrijding doen en ja hoor, wat krijg je dan? Opgenomen in het ziekenhuis met preclapsie, ingeleid, alle pijnbestrijding die je je kan bedenken (om mijn bloeddruk te verlagen) en uiteindelijk een spoedkeizersnede. Wat nou puur natuur, haha. Ik bereid me dus op alles voor...

@ Sannie, Laupie & Sibbel Veel plezier met je echo morgen!

@ Hbbb: Hoera voor de goede echo!

@ Lexie: Hoera dat je misselijkheid is afgenomen!
@kleding...morgen ga ik de stad in, ik moet positie hebben, broeken zitten alles behalve lekker, maar m
Oeps...maar morgen eerst nekplooimeting! Als dat er goed uit ziet vertrouw ik het wel (bloed moet ook nog geprikt worden) maar bij goede echo ben ik al wat geruster...

@bevallen, het is idd ook zo, je kunt alles zo plannen maar het loopt vaak anders, ik beval makkelijk eerste 2 gingen prima, precies volgens boekje..tweede zelfs binnen 1,5 uur!

Dus waarschijnlijk ga ik het ziekenhuis niet eens halen aldus verloskundige...tis nog zooooo ver weg...☺️
Ik wordt er zo moe van, Hormonen...als ik wakker wordt in de nacht voor mijn plasje, kom ik niet meer in slaap. Herkennen jullie dat? Lig alweer wakker vanaf 3 uur wellicht ook wat kriebels voor de npm straks, de nachten duren lang zo.

Hopelijk ga ik straks wel wat beter slapen, want op het einde is dat ook een ramp..we moeten er wat voor over hebben!

Welterusten maar weer
Herkenbaar hoor Islaa. Het schijnt dat je op dat soort momenten beter niet met je telefoon bezig kan zijn, de prikkels zorgen ervoor dat je nog moeilijker inslaapt. Maar ik snap dat je je verveelt als je naar het plafond ligt te staren.
Klopt tinkerbel, maar lag al anderhalf uur te draaien en toen ging in overstag om mijn tel te pakken, zou hem het liefste onder laten maar ben snachts alleen dus dat durf ik niet. Nu koppijn😳...echt te weinig geslapen...ik laat weten hoe de npm verlopen is!
Succes vandaag Islaa, ik heb 'm maandag. Krijg je meteen de uitslag? Ik wel maandag, heb al bloed geprikt namelijk.
@slapen: niet helemaal herkenbaar, wel dat ik door mijn telefoon moeilijker in slaap val!

Vandaag de echte termijn echo gehad! Alles zag er perfect uit weer, helemaal een compleet mini mensje❤️

Nu is de datum 24/2 dus vandaag 11.2

Succes met de nekplooi meting Isla!
@islaaa: Alles goed gegaan?

Lekker alleen thuis vandaag, heerlijk uitgebreid onder de douche geweest (wel zittend, want staand lukt nog niet echt). Ga zo lekker op de bank liggen en helemaal niks meer doen, beetje tv kijken. Het lijkt iedere dag iets beter te gaan, hopelijk zet dat lekker door en ben ik er met een maandje helemaal vanaf. Vandaag al een week niet meer overgegeven dus ik ben helemaal blij
Hoi hoi

Alles is goed gegaan, nekplooi was 1 mm dus erg mooi dun, bloeduitslagen heb ik nog niet, maar neusschotje was ook goed zichtbaar en lange benen, dat zijn blijkbaar allemaal pluspunten.

Ben echt benieuwd, maar ben er al iets geruster op nu!

En nu ben ik gaar.... Gaap...te veel geshopt vandaag😁
Poeh, hebben jullie het topic gelezen van Siamese? Wiens kindje bij 26 weken in haar buik is overleden en die morgen moet gaan bevallen? Ik zit echt te janken op de bank, vind het zo confronterend. Niet dat ik denk dat me hetzelfde overkomt, maar ik voel gewoon met haar mee. Lijkt me werkelijk afschuwelijk...

@ Lexie: Wat fijn dat het nu echt de goede kant op lijkt te gaan! Volhouden!

@ Islaaa: Super nekplooi! Dat wordt een hele mooi kansberekening hoor, ik zeg 1 op 5000! Dat is een topscore.

Hier aan het uitbuiken op de bank. Letterlijk. Mijn buik zwelt 's avonds enorm op, ik lijk wel een olifant.... En ik ben doodmoe. Heel hard gewerkt, pas om half 7 thuis en mijn moeder en zoontje waren al aan het eten. Gelukkig nog in kunnen haken na een vermoeiende dag.
Fijn nieuws Isla! En Lexie ook minder misselijk, hoera!

Slapen doe ik zelf graag, vaak en veel het lukt ook prima gelukkig, wakker liggen is echt de hel.

Morgen heb ik mijn nekplooimetingecho. Was deze bij jullie inwendig of uitwendig? En hoe lang duurt het?

Slaap lekker voor straks!
En Sannie ook gefeliciteerd met de mooie echo!
Ik las het toen ik vanmorgen in de wachtkamer bij de vk zat. Wat afschuwelijk. Ik was al behoorlijk zenuwachtig en dit verhaal kwam even keihard binnen! Wat ongekend verdrietig voor haar.

Mijn echo was gelukkig helemaal goed! Ben nu 12.5 en uitgerekend 13 febr. maar blijf in dit groepje hoor!

Het eerste wat ze zeiden bij de vk, toen we het kindje zagen: wat een groot kind al! Vandaar dat ik al zo bol ben natuurlijk haha.

Kindje bewoog lekker! Werkelijk fantastisch om te zien.

Klinkt goed van de nekplooi Isla!! Fijn.
Ohhh yek...wat afschuwelijk...daar moet je inderdaad niet te veel over nadenken. Dit zijn helaas drama's waar je je niet voor kunt beschermen/ behoeden. Heb nog niets gelezen maar geloof de heftigheid meteen.

Phoxie, duurt kwartiertje en gewoon via buik, meten het kindje en de nekplooi, ook kijken ze naar neusschotje, dat moet er ook zitten. Oja..en een rits echo's☺️...stuk of 10😬...

Was mooie echo, ik hoop op zo'n score tinkerbell!!!!!!
Hoi allemaal,

Ook ik lees elke dag met jullie mee, maar ik ben niet zo'n schrijfster. Super leuk om al jullie berichten te lezen en vaak ook erg herkenbaar!

Een tijd geleden alweer heb ik mijn termijnecho gehad en alles zag er helemaal goed uit.

In het begin lag de baby helemaal stil en was de echo niet helemaal duidelijk. Toen zei de VK dat ik even moest hoesten en met mijn buik bewegen.

Daarna ging ze weer verder met de echo en toen was er volop beweging. Super leuk om te zien! Je kon hem echt zien spartelen en zwaaien, zo schattig!

Aanstaande dinsdag ben ik precies 13 weken zwanger en mogen we voor het eerst het hartje horen. Ben erg benieuwd.

Ik ben er vanmorgen trouwens achter gekomen dat ik al 3 kilo ben aangekomen.

3 kilo in 3 maanden, ik vind dat best veel.

Hoe zit dat bij jullie als ik vragen mag?
Phoxie??? Hoe ging de npm?
Echo was weer erg bijzonder. Alles zag er goed uit, goed gegroeid en compleet nekplooi was mooi dun en neusbotje aanwezig. Hartje klopt regelmatig en goed tempo dus geen enkel slecht bericht! Nu nog week wachten op uitslag van combinatietest. Volgende echo over 8 weken pas! Als ik zolang kan wachten tenminste ;)
@ Ploxie: Wat een fijne echo en goede berichten! Wordt ook een topscore! Poeh, 8 weken is lang he? Als maandag de uitslag van de combinatietest goed is en ik geen NIPT ga doen, plan ik meteen een geslachtsecho bij 16 weken. Anders zou ik ook pas weer bij 20 weken een echo krijgen. Wat ik heel fijn vindt is dat ze bij de geslachtsecho ook veel dingen checken wat ze bij de 20 weken echo ook doen, als voorproefje. Dan ben je minder zenuwachtig voor de 20 weken echo. Daar had ik best die 45 euro voor over hoor.
@ Maria: Ik ben 1,5 kilo aangekomen, weeg nu 64,5. Maar dat woog ik voor mijn zwangerschap wel vaker, schommelde een beetje.
Hoi Dames, fijn dat het allemaal goed gaat.

Ik mag pas 16 september weer en dan doen ze geen echo :( Ik zou daarvoor wel een geslachtsbepaling willen maar we zijn precies op vakantie vanaf 15 weken.. misschien doen we het wel ergens in september voor de 20 weken echo op 6 okt.
Mijn echoscopiste zei dat ze het geslacht al met 14 weken kan onderscheiden, dus je kan nog voor je vakantie even?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven