vanaf15feb

18-06-2014 16:04 900 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle dames die zwanger zijn en in de tweede helft van februari zijn uitgerekend!

De inloggegevens zijn:

Iedereen die meeschrijft mag zijn eigen gegevens in de tabel aanpassen.

Naam Leeftijd jij en partner Ronde Hoeveelste Uitgerekend op, en het wordt een .... Echo op Phloxie10 33 5e 1e 20-02-2015 18 juli 20weken: begin oktober MissTinkerbel40 & 40 7, na 5 x IUI en 1 x IVF, nu natuurlijk 2e 22-02-2015 Jongen! 29-9 19-wekenecho Lexie85 28 en 37 2.5 jaar 2e 24-2

Jongen! Verlos 14-10 20-weken echo 9-10 chocolatechip Beiden 28 1e 1e 20-2 14 juli mooootje 31 en 33 1e 1e 16-02 24 juli echo 17Juli intake VK hbbb 23 & 35 5 2de 18-02 !verrassing! 19-9 afspraak VK 2-10 20 weken echo! islaaa 36 1.5 jaar 3e 16-2 Geheim 5 juli echo sibbel 32 &30 1e 1e 13-02 8 juli Mariaa89 24 & 27 4e 1e 16-02-2015 echo 08-07 termijnecho 28-07 Patsy84 30 & 28 1e 1e 23-02-2015 termijnecho en intake 31 juli WARSK 34 & 39 5e 4e - 3 jongens: 10, 8, 6 24-02-2015 Maarten 17w marleenmj 31 & 31 1e 1e 28-02-2015 21-7 S1984j 29 (bijna 30) & 29 eind jan. met pil gestopt 1e 2 febr. 1 aug Moekiewoekie 28 & 29 17e 1e 23-02-2015 Jongen! 6 okt - 20 weken echo Bobby5 29 & 39 1000e 1e 15-02-2015 Jongen!, geslachtsecho 3 augi Ikketje 29 4 3 23-2 5 augustus laupie89 24/30 ? 1 18-2 Meisje! npm 14-8 ozoz 33 ? 2e 6-2 Jongen! nonaimee ? ? ? 9-2 Jongen! sannie ? ? ? 24-2 bellaaa123 20 en 28 1 1e 28-02 16-09
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:50
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
1.47% gewijzigd
@s, dat is fijn! Meteen het eerste trimester uit.

@bobby, super dat je een goede score had.

@Sibbel, nee wel in die buurt. Ik woon in B

@Plhoxie, Hoe was je vakantie?

Ik heb dinsdag weer een echo en begin nu wel zenuwachtig te worden. 11+1 ben ik dan als het goed is.
Wat voor echo heb je dan Chocolatechip? Is dat je termijnecho? Of nekplooi, als je die doet? Zit hartstikke goed hoor, de kans dat het nu nog misgaat is zo klein, iets van 1% ofzo. Niet teveel zorgen maken.

Ik heb me vanmorgen door mijn Mom in Balance les gesleept. Mochten jullie het ook overwegen; begin gewoon, zoals aangeraden wordt, tussen 12-14 weken, dan komt je energie weer een beetje terug. Mijn tong hing op mijn hielen...
Misstinkerbel, grappig dat je schrijft over Mom in Balance! Ik had er nooit van gehoord en toevallig kwam ik het gisteren tegen op internet. Ik ben zo moe en futloos steeds, normaal haal ik iedereen in op de fiets maar nu zijn mijn benen zo moe. Misschien juist goed om dan te gaan sporten. Ik heb al tijden niks meer gedaan, ik vind sporten gewoon stom maar ik voel me graag wat fitter en sterker. Er is een les die start vrijwel voor mijn huis en dat maakt het kiezen toch iets gemakkelijker. Ik ga voor een proefles! En dan gezellig volhouden
@ Sibbel: Het is heel leuk hoor! Soort bootcamp, maar dan verantwoord voor zwangeren. Bij mij zitten zelfs dames die al 40 weken zijn, die pakken gewoon nog een laatste lesje mee. Maar het is geen theekransje hoor, er wordt echt hard getraind. Ik heb veel gesport (bodypump, hardlopen, etc) en vind dit een goed alternatief. Maar in deze fase dus nog behoorlijk zwaar, het voelt alsof ik in een bak met stroop ben gegooid en daarin mijn oefeningen moet doen. Ik ben wel benieuwd of ik het nog steeds zo leuk vind als de regenachtige herfst eraan komt en de strenge winter...
Zo daar ben ik ook weer:-)

Lange dagen gemaakt qua werk en dus lekker moe pfff... Nog 3 te gaan en heb ik mijn 8 dagen er weer op zitten en kan ik weer bijkomen haha.

Donderdag de echte termijn echo dus ben erg benieuwd!

Geen grote klachten hier gelukkig maar heb me wel eens beter gevoeld! Gaat vast ook weer voorbij.

Na donderdag inschrijven bij de kraamzorg, neem dezelfde als bij mijn oudste en hoop ook dat dezelfde kraamverzorgende weer komt.

Ook ik wil iets gaan doen speciaal voor zwangeren, maar hard trainen daar kan ik beter niet aan beginnen aangezien ik nooit sport!

Iedereen een fijne avond
Ik zwem ook 2 x per week, 1 km baantjes trekken. Is ook heerlijk hoor Sannie. En hartstikke goed voor je lijf.
Heb bij de 1e inderdaad ook gezwommen, niet

Elke week maar veel vaak. Misschien toch maar weer beginnen als ik weer meer puf heb in de avond.
Hallo allemaal,

Wat zijn jullie al goed bezig zwemmen, bootcampen etc.. Normaal ben ik actief hockey en bootcamp maar het lukt me nu echt niet. We zijn begonnen met een rondje lopen na het avondeten met zn drieen. Haha ik klink wel hoogbejaard maar ik blijf gewoon erg moe.

Gisteren uitslag gekregen van het bloedonderzoek en dit is gelukkig allemaal goed. Dus maar even wat meer rust geven.

slim sannie, ik ga me ook alvast inschrijven bij de kraamzorg.

@bobby wat is de nub theorie?

Fijne dag allemaal!
Hoi iedereen. Ik ben niet superactief op het forum maar ik lees wel iedere dag!

Gisteren hebben we de 2de echo gehad en alles was gelukkig goed. De baby lag lekker te bewegen. Ik ben nu 11.1 weken zwanger.

Gisteren ook meteen de eerste rompertjes gekregen van een trotse oma.
Gefeliciteerd Moekiewoekie!

Ik lig in de lappenmand helaas, heb buikgriep en voel me zo slap als een dweil. Bleh!
Leuk moekiewoekie!! Lekker genieten😊

Beterschap Tinkerbel, vreselijk he die buikgriep? Heb ik ook gehad 2 weken geleden, bah! Goed blijven drinken, lekkere zoute bouillon, goed uit zieken!
Beterschap Miss!

Hier nog steeds erg moe.

Morgen gaan we kijken naar kraamzorg. In de omgeving is iedereen nu op de hoogte. Allemaal leuke reacties. Maar zelf voel ik me nog niet echt zwanger, ik ben nog niet aan het genieten. Misschien komt dat na de tweede echo als ik zeker weet dat alles goed is...

En hebben jullie ook last van emoties? Ik laat regelmatig een traantje
Hoi allemaal,

Hoe gaat het hier? Ik heb donderdag de termijnecho en ik kan niet wachten! Hopelijkgaat alles goed.. Ik heb ook nog dat gevoel van ben ik nou wel echt zwanger? Misselijkheid is gelukkig zo goed als weg (alleen nog als ik te laat ga eten wil het nog weleens opzetten). Verder wel nog moe, btje een humeurtje afentoe en vaak honger helaas :(. Denk toch dat mn lichaam er nog druk mee bezig is!

Van t weekend ook het nieuws vertellen, vind het onwijs spannend!! Ben toch ook wel een beetje bang voor de reacties.
@Moeki, super!

@Laupie, heel herkenbaar. Waarom ben je bang voor de reacties?

Vandaag de termijn echo gehad en alles is goed. Hij was druk aan het zwemmen. Ik ben iets vooruit gezet naar 20 februari, het blijft toch heel abstract hoor vooral omdat ik me heel erg mezelf voel.

Wij hebben het vandaag ook meer mensen verteld en wat leuke spulletjes gekocht. Wij zijn 10 jaar samen dus de meeste reageren een beetje van eindelijk.... Haha je doet het toch nooit goed.
@miss, ik denk dat het heerst want ik was van het weekend ook grieperig. Ik stuur je virtuele kippensoep!
Dat is lief!!!! En fijn dat je echo zo leuk was! Ik mag over een week weer!
Hallo zwangeren ;),

Mag ik hier nog aansluiten? ik zat in het 1-15 feb topic, maar die is zo leeggestroomd omdat iedereen gelijk door is gegaan op facebook in een groep. Vind het leuker om op het forum te blijven maar ben blijkbaar de enige.

Ik snap dat ik niet in de tabel meer pas, maar zou het wel leuk vinden om met jullie mee te schrijven. Ben 9 feb uitgerekend, maar wie weet blijft het wel 2 weken langer zitten haha.

Heb ik toestemming ??

Groetjes een verlaten feb-schrijver
Welkom Nona! Ik, Phloxie en Lexie komen oorspronkelijk ook uit dat topic, dus je bent van harte welkom bij ons hoor. Je kan jezelf toevoegen aan de tabel. Hoe voel je je? Leuk om iemand in ons midden te hebben die net een stukje verder is. We hangen aan je lippen :-)
Ozoz, zet jij jezelf ook nog in de tabel?
Ik gooi er eens even een vraag in, ben benieuwd of jullie al hebben nagedacht over waar je wil bevallen: thuis of in het ziekenhuis? En met pijnstilling of puur natuur? Misschien in een bad?

Ik heb een keizersnede gehad en wordt dus bij 36 weken overgedragen aan het ziekenhuis voor de laatste controles. Geen thuisbevalling in ieder geval. Scheelt weer keuzes maken. Ik hoop deze keer wel een natuurlijke bevalling te hebben. Maar wel met pijnstilling waarschijnlijk. Ruggeprik of zo'n pompje.
Ik ben eindelijk vrij! Nu genieten van een paar dagen heerlijk thuis rommelen.

De 1e is in het ziekenhuis geboren met uiteindelijk pijnbestrijding. Eerst wilde ik het niet maar wat een verademing na veel erg pijnlijke rug en been weeën. Het ziekenhuis hier in de stad is helaas weg dus thuis bevallen vind ik toch wat eng, aangezien ik nu langer in de auto moet zitten.

Maar wie weet wat ik doe als ik aan het bevallen ben.

Beterschap voor de zieke dames!
Bedankt voor het welkom misstinkerbel ;)

Ik voel me moe en al dagen behoorlijke koppijn, verder gaat het wel goed hoor haha.

@bevalling, dat scheelt inderdaad qua keuze maken, hoop ook dat het natuurlijk op gang komt.

Wij twijfelen nog, van de ene kant denk ik thuis is wat meer ontspannen van de andere kant denk ik, mocht er iets fout gaan zijn we wel direct op de juiste plek.

Ik wil voor nu graag in bad bevallen denk ik, maar mijn vriend vind dat niet zo fris met al dat bloed enz. Hij heeft weinig te zeggen op dit gebied vind ik haha.

Zijn er meer mensen die met 15 weken voor de pretecho/geslachtsecho gaan. Ik kan echt niet wachten tot 20 weken haha.
Welkom nieuwe dames! Altijd gezellig!

Ik ga thuis bevallen zonder pijnstilling, eerste 2 ook gedaan en tweede ook thuis gekregen. Ff tandjes op elkaar flink puffen😉.

Ben erg nieuwschierig naar de derde..ook wat het wordt idd, heb al zoon en dochter dus maakt mij niets uit, klinkt cliché als het maar gezond is!!!!

Laat met 17 w geslachtsbepaling doen...
Welkom Nonaimee!

Wij hebben bij de eerste geen pretecho gedaan, ik denk bij deze ook niet, we krijgen al zoveel echo's in het ziekenhuis. Ben al ingepland voor echo nummer 5. Geslacht horen we dus waarschijnlijk snel genoeg. Zoon wil heel graag een zusje, ons maakt het niet uit.

Ik beval automatisch weer in het ziekenhuis, ivm geboortegewicht van zoon. Vind ik niet erg, thuisbevallen is toch al niet iets dat ik van plan was.

Goed nieuws trouwens, ik heb sinds donderdag niet meer overgegeven! Het ziet er naar uit dat ik het ergste achter de rug heb. Voorlopig blijf ik nog wel aan de medicatie, want zonder gaat het helaas nog helemaal niet goed. De bedoeling is dat ik over anderhalve week weer aan het werk ga.

Beterschap misstinkerbell!
Goedemorgen dames!

Net thuis na een paar hele leuke dagen op Texel. Vanmiddag weer aan t werk...

@termijnecho: afgelopen donderdag gehad, en wat een opluchting dat 'het' er echt zit, en hoe!!! Al helemaal in de weer. Was eerst niet veel te zien en daarna inwendige echo gehad en daar zag je echt alles heel goed! Prachtig hoe een mensje van 5 cm al zo compleet is op t eerste gezicht...

@marleenmj: traantje laten? pfoe ben echt een jankerd aan t worden

@ Laupie: voor jou de eerste echo morgen? Genieten!!

@bevalling: heb wel van de eerste geleerd dat je het allemaal wel tot in de puntjes in je hoofd kan hebben maar als het moment daar is kan er nog van alles veranderen.

Mijn meisje wilde blijven zitten, dus ingeleid in het ziekenhuis. Met het gemeenste gif in je lijf aan bed gekluisterd met allerlei apparatuur, vindt je alles goed waar je van te voren keihard nee tegen hebt gezegd... Was op aanraden van de verloskundige om een ruggenprik te laten zetten omdat de ontsluiting totaal niet op gang kwam, en geen seconde spijt van gehad!

@ beterschap grieperige en misselijke dames!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven