Tettertopic nummer 31!

21-04-2014 23:28 2986 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe lente en een fris nieuw topic!

Veel plezier weer!

Nummer 30
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik wil ook wijn!

Maar ik zit in een uitgestorven kantoorgebouw en moet nog tot 19u. Buiten is het aan het gieten en ik heb eigenlijk zin om een tukkie te doen. Maar dat kan niet en ik moet straks nog 5 kwartier rijden voor ik thuis ben.

Nou ja, kan ik in die tijd mooi even duimen dat Brammetje weer naar huis komt.
Jongens, meisjes ik probeer rustig te blijven, maar haal me de ergste dingen in de kop. Deur en raam staan open. Joris en Teun zijn buiten, maar nu het zo regent willen Puck en Koos naar binnen en dat kan dus ff niet en ze zitten trouwens droog, want half van de ren is overdekt, dus die blijven maar even lekker buiten
quote:Bieb2.0 schreef op 08 augustus 2014 @ 17:31:

Wijntje drinken ofzoga er nu ff uit om dat te kopen
quote:Slofje schreef op 08 augustus 2014 @ 18:19:

[...]

ga er nu ff uit om dat te kopenWeg gaan zou ik dus nu niet doen. Niet voor wijn iig.
Misschien stomme vraag hoor, maar waarom is het zo erg dat Bram naar buiten is? Voor het weer? Die komt wel weer terug als ie is uitgeraust.
Volgens mij is m'n haar nu lang genoeg voor Stichting Haarwensen.

Ik zit aan zoiets te denken:

Het Viva forum is papaja.
Gaaf!
quote:Deedot schreef op 08 augustus 2014 @ 18:27:

Misschien stomme vraag hoor, maar waarom is het zo erg dat Bram naar buiten is? Voor het weer? Die komt wel weer terug als ie is uitgeraust.

Sinds Bram is aan komen lopen is hij nooit verder buiten geweest dan de ren en ik wilde dat ook zo houden. Nu door mijn stomme fout kon ie echt naar buiten en elke kat reageert daar anders op. Ik heb dit eerder meegemaakt en de reactie van Bram was niet hoopgevend. En nee, het weer maakt niet uit, maar ik zit ondertussen met een dikke pijnlijke buik van de zenuwen.

Streepy als klein kitten is er ook vandoor geweest en wist terug te komen, en zelfs het lieve bange Slofje, die wachtte totdat het donker was om terug te komen.En nog zoveel anderen en elke keer is het weer misselijkmakend eng.
Ik snap je zenuwen helemaal Slof. Jammer dat het regent, maar misschien kun je zelf in de tuin gaan zitten, rustig, zodat hij je herkent en naar je toe kan komen? Ik weet het anders ook niet, maar maak jezelf niet helemaal gek hè. Of eigenlijk: probeer jezelf niet helemaal gek te maken....

Tonnks, leuk!
Splint, de laatste keer dat ik hem zag is 2 uur geleden.Ik ga elke 10 minuten naar buiten, roep me suf, maar heb m al een 2 uur niet meer gezien.

En heee, natuurlijk kunnen jullie niks doen, behalve mij aanhoren, en dat is al fijn
Daarom opperde ik om rustig buiten te zitten, en dan juist niet te roepen. Misschien wordt hij daar juist onrustig van. Geen idee hoor......

Hè, wat is dit rot.

Kom op Bram, je hebt lang genoeg gespeeld nu. Thuiskomen jij!!
ik kots zo ongeveer van de zenuwen, zie hem niet meer
Godver Slof. Kan hij ergens binnen zitten, in een schuur van de buurman ofzo? Weet de buurman er al van?

Bereid je maar voor op een klotenacht. En dan hopelijk een volkomen onschuldige Bram die morgenochtend naar binnen wandelt.

Bah
En, hoe moeilijk ook, bedenk dat paniekeren je echt niet helpt. Haal adem, bel even iemand om van je af te praten.
nog steeds niks, en het regent als een gek
Het komt wel goed Slof. Het is een kat. Zet anders een schuilplaats op voor hem waar hij droog kan zijn.

Ga vooral lekker slapen nu of in ieder geval niet de hele nacht struinen en onrustig zijn.
Het Viva forum is papaja.
Moeilijk om te relaxen Tonks. Ben net nog even naar buiten geweest, en als ik roep hoor ik hem miauwen, vanaf ver en heel zielig, maar hij wil niet bij me komen. En met mijn verstand weet ik wel dat ie weer opdaagt, maar pfffffffff
Wat fijn dat hij in de buurt is Slofje. En dat hij op je reageert. Kun je naar hem toe?

Ik ga er maar vanuit dat je niet gaat slapen. Ga lekker in de keuken zitten met het licht aan. Als hij mauwt naar je, dan wil hij vast thuiskomen.

Relaxen zal waarschijnlijk niet lukken, maar probeer om toch vertrouwen te houden. Hoe dan ook. Ik duim en spreek Brammetje in gedachte streng toe. Hou vol!
Deur en raam open, dus hij kan naar binnen, net als de 100.000 muggen die dit nu ook doen
Sja, dat wordt nog een drukke boel dan.

Sterkte meis, en hopelijk morgenochtend goed nieuws.
Hoop ik ook. Slaap lekker

straks meer, maar ik ga nu eerst ff slapen
Gelukkig! Nu slapen.

Tonks, wat een mooi nieuws heb je. En dit kapsel vind ik erg mooi. Wanneer laat je het doen?

Ben er net uit. Straks douchen, aankleden en naar mijn moeder voor haar verjaardag. We hebben een hotel in Z geboekt met een bon die we nog hadden. Lekker relaxed.
Pfffff, gelukkig!

Ik moest er gelijk aan denken toen ik wakker werd. Niu, hopelijk liggen jullie nu lekker te slapen en droomt Bram van zijn grote avontuur.

Dee, veel plezier! Leuk dat jullie een hotelletje hebben. Dat lijkt wel bijna op een werkendje weg

En gefeliciteerd met je moeder.

Ik ben vroeg voor mijn doen, maar moet om half 10 bij de kapper zijn.

Fijne zaterdag!
Op de eerste plaats gefeliciteerd met je moeder, Dee en maak er een lekker weekend van!!

Om een lang verhaal kort te maken: ik ging zo ongeveer elk kwartier ff rondlopen, tussendoor kleine tukkies. Ik had gewoon geen rust. En eindelijk de laatste keer kwam hij naar me toe en kon ik hem gewoon op de arm nemen en naar huis dragen.

Misschien maak ik me te druk, maar ik kan er gewoon niet tegen en zie de ergste dingen in mijn hoofd.Ik heb verdorie wel 2 nagels tot op het leven afgebeten grr

voor het opbeuren en meeleven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven