Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:_isis_ schreef op 10 augustus 2014 @ 13:36:

Een mening geven is prima maar wat jij doet linaisa is puur zuigen.

Idd

En Scamp was niet de enige die last had van Jellywobbles overigens.

Ik heb hem/haar/het vaker zien zuigen richting andere forummers.

Altijd over gewichtsproblemen en op een heel nare manier.
quote:Lughnasadh schreef op 08 augustus 2014 @ 12:54:

Blijkbaar is het toch uiteindelijk bij de mods doorgedrongen dat onze feministe eigenlijk een permaban en een piemeltje had.Was het die ene die ook ooit een topic voor universitair geschoolden opende? Die nu 33 is?
Klopt Bieb.
quote:Tomatensoep schreef op 10 augustus 2014 @ 13:43:

[...]

Was het die ene die ook ooit een topic voor universitair geschoolden opende? Die nu 33 is?Ik denk dat het inderdaad M81 is/was.
Oh en ik snap het gezeur over Scamp's gewicht niet zo. Volgens mij zegt ze nergens dat er niks onder zit alleen lezen jullie daar dan overheen ofzo. Bovendien, laat het lekker..
quote:_isis_ schreef op 10 augustus 2014 @ 13:36:

Een mening geven is prima maar wat jij doet linaisa is puur zuigen.

Hoezo? Ik ben het hier echt niet mee eens.

Dat wordt door jullie zo ervaren maar dat is zeker niet mijn bedoeling.

Ik vind dat ik in dit geval best netjes en beleefd heb onderbouwd waarom ik de permaban van jellywobbles onterecht vind.

Jullie zijn het daar duidelijk niet mee eens, maar wil dat nou zeggen dat ik aan het zuigen ben?
Wrong does not cease to be wrong because the majority share in it.
quote:Scamp schreef op 10 augustus 2014 @ 13:44:

[...]

Ik denk dat het inderdaad M81 is/was.

Oh joh! Weet je dat ik tot nu toe gewoon niet de link had gelegd tussen deze naam en die andere

Hoe dat komt, geen idee. Maar toch vind ik hem altijd wel vermakelijk stiekem.
Joh, ik hoefde vandaag niet eens uit het raam te kijken om te weten dat het weer regent. Jullie vervelen je ook, zo te zien.

Wie gooit de zuigtrol Linaisa nog een hapje toe? Ik ben er vandaag te loom voor.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 10 augustus 2014 @ 13:54:

Wie gooit de zuigtrol Linaisa nog een hapje toe? Ik ben er vandaag te loom voor.

Ach ja ik heb verder toch geen zak te doen.

Ik hoop (tegen beter weten in) dat Zuigie haar eigen posten eens gaat teruglezen en er een lampje gaat branden in haar grijze massa.
Aangezien ze zichzelf speciaal heeft aangemeld om te komen zuigen vrees ik het ergste. Ik vraag me wel af wie ze was, want ze is niet nieuw. En ze doet me ook aan bepaalde mensen denken.
je mag hier toch namen noemen?
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 augustus 2014 @ 19:09:

En ze doet me ook aan bepaalde mensen denken.Meervoud?
quote:Linaisa schreef op 10 augustus 2014 @ 13:49:

[...]

Hoezo? Ik ben het hier echt niet mee eens.

Dat wordt door jullie zo ervaren maar dat is zeker niet mijn bedoeling.

Ik vind dat ik in dit geval best netjes en beleefd heb onderbouwd waarom ik de permaban van jellywobbles onterecht vind.

Jullie zijn het daar duidelijk niet mee eens, maar wil dat nou zeggen dat ik aan het zuigen ben?Djees mens. Je lijkt op een zuur blauw bloemetje...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
quote:Lady-Voldemort schreef op 10 augustus 2014 @ 19:09:

Aangezien ze zichzelf speciaal heeft aangemeld om te komen zuigen vrees ik het ergste. Ik vraag me wel af wie ze was, want ze is niet nieuw. En ze doet me ook aan bepaalde mensen denken.doe niet zo raar jomanda. ik kan jou onmogelijk aan 'bepaalde mensen' laten denken. je zit weer uit je nek te kletsen.. ik heb hiervoor een account gehad waarmee ik een handje vol reacties heb geplaatst ergens begin dit jaar. ik bleef een hele tijd weg waardoor ik het wachtwoord vergeten was dus heb maar een nieuwe account gemaakt. voor de rest las ik een hele tijd mee voordat ik mijn eerste account aanmaakte.
quote:tanteslankie schreef op 10 augustus 2014 @ 19:17:

[...]

Djees mens. Je lijkt op een zuur blauw bloemetje... jij ook al.
Tanteslankie heeft er eentje geraden . De andere aan wie Zuigie me doet denken is Nerd, omdat ze iedereen zo goed kent (of meent te kennen). Al haalt Zuigie dan weer niet al haar posts weg, dus dan blijft de blauwe bloem nog over . Ook al vanwege het feit dat ze zo trots is dat ze de gemoederen hier zo in beweging weet te brengen en zo.
Wat je aandacht geeft groeit.
quote:Linaisa schreef op 10 augustus 2014 @ 19:22:

[...]

doe niet zo raar jomanda. ik kan jou onmogelijk aan 'bepaalde mensen' laten denken. je zit weer uit je nek te kletsen.. ik heb hiervoor een account gehad waarmee ik een handje vol reacties heb geplaatst ergens begin dit jaar. ik bleef een hele tijd weg waardoor ik het wachtwoord vergeten was dus heb maar een nieuwe account gemaakt. voor de rest las ik een hele tijd mee voordat ik mijn eerste account aanmaakte.

Nou schat, dan heb ik toch gelijk? Je bent dus niet nieuw.

En natuurlijk kun jij me aan iemand doen denken, dat gebeurt wel vaker. Ik zeg niet dat jij diegene bent he, alleen maar dat je me aan haar doet denken.
De negeer knop is heerlijk. Al die lege vlakjes
quote:sabbaticalmeds schreef op 10 augustus 2014 @ 19:27:

Wat je aandacht geeft groeit.Dan heb jij, gezien je spierballen, wel veel aandacht gehad
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
een zure blauwe bloem, het zegt me niks. enige blauwe bloem die ik hier nu wel zie is een hortensia die zelf dubbelop anoniem wil blijven, maar de rest alles onder zijn vaste nick laat schrijven cq uit aan het horen is.

en nerd is nerdopviva ofzo, die naam heb ik namelijk weleens voorbij zien komen

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Linaisa schreef op 10 augustus 2014 @ 19:23:

[...]

jij ook al.Je motto verraad je lieverd...
-Albert Einstein-
of is een orchidee ook blauw?

Soort vriendschapskoek/brood Herman

Na 10 dagen groeien snel weer doorgeven.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven