Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:sabbaticalmeds schreef op 10 augustus 2014 @ 19:27:

Wat je aandacht geeft groeit.practice what u preach
Wrong does not cease to be wrong because the majority share in it.
quote:sabbaticalmeds schreef op 10 augustus 2014 @ 19:27:

Wat je aandacht geeft groeit.Ik ben er ook weer weg van hier. Veels te veel te doen nog, ik moet al mijn paardenrecepten nog uitprinten en een leuk ontwerpje bedenken om onze Kip mee op te leuken. Doei!
quote:Scamp schreef op 10 augustus 2014 @ 19:30:

De negeer knop is heerlijk. Al die lege vlakjes maar toch kun je het niet laten om je ermee te bemoeien.
quote:rochel schreef op 10 augustus 2014 @ 19:32:

of is een orchidee ook blauw?De blauwe bloem heeft een perma.
ik vraag me toch af wat ik gedaan heb dat mensen mij hier zo interessant vinden?
quote:Scamp schreef op 10 augustus 2014 @ 19:36:

[...]

De blauwe bloem heeft een perma.

Matthje heeft ook een perma. Dat zegt dus niks .

(Shit, ga ik er toch weer op in )
quote:Linaisa schreef op 10 augustus 2014 @ 19:39:

ik vraag me toch af wat ik gedaan heb dat mensen mij hier zo interessant vinden?Je verwart interessant met irritant.
quote:Scamp schreef op 10 augustus 2014 @ 19:36:

[...]

De blauwe bloem heeft een perma.http://forum.viva.nl/forum/find/poster/91778/messages

Heeft anders nog gewoon toegang hoor..
Ik vind je niet interessant.

Wat ik wel interessant vind is waarom JellyWobbles jou zo moest hebben Scamp? Irritant type!
Fascisme!
De blauwe bloem heeft toch geen perma? Waarom zou ze die gehad moeten hebben dan?
quote:Bieb2.0 schreef op 10 augustus 2014 @ 19:46:

[...]

Je verwart interessant met irritant.

oke wat jij wil.

maar wat heb ik nu precies gezegd dat zo irritant is? het enige wat ik kan bedenken is een andere mening hebben dan 90% van jullie maar ik ben ook nooit iemand geweest die zomaar met de meute meeloopt.
Jellywobbels heeft (zo leek het iig) een hekel aan iedereen met overgewicht waar ze dat van wist.

Rosanna moest ze ook zo hebben.
Flauw zeg. Iemand met issues dus.
ow iris ken ik niet.
quote:Linaisa schreef op 10 augustus 2014 @ 19:51:

[...]

oke wat jij wil.

maar wat heb ik nu precies gezegd dat zo irritant is? het enige wat ik kan bedenken is een andere mening hebben dan 90% van jullie maar ik ben ook nooit iemand geweest die zomaar met de meute meeloopt.

Ik had je al verteld wat ik vind.

quote:Bieb2.0 schreef op 09 augustus 2014 @ 13:10:

[...]

Nee hoor. Ik heb je even geloept en vind je niet altijd even handig/aardig/slim uit de hoek komen.
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 10 augustus 2014 @ 19:49:

Wat ik wel interessant vind is waarom JellyWobbles jou zo moest hebben Scamp? Irritant type!JW moest iedereen hebben die ervoor uitkwam overgewicht te hebben. Raar figuur, niks meer mee doen verder.
Was ik niet van plan. Bovendien heeft ze een perma.
quote:rochel schreef op 10 augustus 2014 @ 19:53:

ow iris ken ik niet.Je hebt niet veel gemist hoor
quote:SeBastassaUnaCanzone schreef op 10 augustus 2014 @ 19:49:

Wat ik wel interessant vind is waarom JellyWobbles jou zo moest hebben Scamp? Irritant type!Zo was er ook ene nesbo nog wat die een paar posters achtervolgde met haar zatte en vooral nare opmerkingen. Nooit begrepen wat daar nou achter zat.
dacht dat jw een appeltje te schillen had met scamp, maar die was hier dus al langer en heeft gewoon een issue.

en tjongejonge, dat funky aan dat topic mee wilde doen maakt iemand ook wel erg simpel.

in dat soort topics kom ik alleen terecht door het centrale mod topic. soms wel handig voor als je niet weet wat te lezen.
quote:Bieb2.0 schreef op 10 augustus 2014 @ 19:53:

[...]

Ik had je al verteld wat ik vind.

[...]

je vind mij niet handig/aardig/slim uit de hoek komen omdat het een andere mening is als de jouwe. als ik jou napapagaai net als bijvoorbeeld alixane die ook niet aardig is geweest in haar laatste reactie hier, of lady bla bla dan had je vast geen probleem met mij.
quote:rochel schreef op 10 augustus 2014 @ 19:57:

dacht dat jw een appeltje te schillen had met scamp, maar die was hier dus al langer en heeft gewoon een issue.

en tjongejonge, dat funky aan dat topic mee wilde doen maakt iemand ook wel erg simpel.

in dat soort topics kom ik alleen terecht door het centrale mod topic. soms wel handig voor als je niet weet wat te lezen.ook zoiets. funky werd op een hele onaardige manier uit dat topic geschopt, enkel omdat ze niet dik genoeg is.
quote:Linaisa schreef op 10 augustus 2014 @ 19:57:

[...]

je vind mij niet handig/aardig/slim uit de hoek komen omdat het een andere mening is als de jouwe. als ik jou napapagaai net als bijvoorbeeld alixane die ook niet aardig is geweest in haar laatste reactie hier, of lady bla bla dan had je vast geen probleem met mij.Opinions are like assholes, everybody has one.
quote:rochel schreef op 10 augustus 2014 @ 19:57:

in dat soort topics kom ik alleen terecht door het centrale mod topic. soms wel handig voor als je niet weet wat te lezen.

Blabla. Niks simpels aan als je mijn beweegreden gewoon leest. Afvallen is afvallen.

Maar waarom ik hier ben, is er ook een optie om topics te ontvolgen? Dus dat ze niet meer in je actieve topics lijst staan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven