Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Rooss4 schreef op 08 augustus 2014 @ 13:30:

Dana, sorry voor de misunderstending. We hadden een kleine verwarring over wat hier nou wel en niet mag en wat op "gewone" topics nou wel of niet mag.

Hier mag je wel hinten dus maar ik weet niet of je hier mag hunten.

Op gewone topics mag je niet hinten én niet hunten.

Dus op dit topic zou Troll! Niet mogen maar Noorwegen!! wel. Ofzo. Ik heb het niet erg verduidelijkt zeker?

Annapalona, staffen helpt zeker, al moet je de mods wel eens helpen herinneren.

En je wilt niet klikken, dat zou je kunnen sieren maar dan moet je dat op het topic eigenlijk ook niet doen.

Want "Noorwegen" roepen op een topic vind ik ook een vorm van klikken maar wellicht zie jij dat anders.

Met Meds ben ik het ook eens, sommige mensen zetten hun ziel en zaligheid op een topic om een Troll-TO te helpen. (niet dat ik dat handig vind maar dat terzijde). Bij het verwijderen van een troll zou het topic ook moeten verdwijnen eigenlijk.

Wat was nou uiteindelijk de troll posting van Feministe? Ik vond haar eeehm opmerkelijk maar niet echt trollwaardig ofzo.

Vind iets uiten direct aan de TO wat anders dan staffen bij de Mods... Wat ik dus niet snel zal doen of het moet erg grof of heftig zijn.

Maar ieder zijn ding.
Ik wist niet dat ik de gemoederen zo in beweging kon brengen.
Wrong does not cease to be wrong because the majority share in it.
quote:Annapalona schreef op 09 augustus 2014 @ 13:02:

[...]

Vind iets uiten direct aan de TO wat anders dan staffen bij de Mods... Wat ik dus niet snel zal doen of het moet erg grof of heftig zijn.

Maar ieder zijn ding.

Het is meer (denk ik) dat in een topic je twijfels/beschuldiging uiten vaak tekenend is voor de rest van de reacties.

Zo kun je (onbedoeld) een topic om zeep helpen en als iemand geen trol is is dat best zuur.
quote:Linaisa schreef op 09 augustus 2014 @ 13:06:

.....

Maak jezelf nu niet zo belangrijk, want dat ben je absoluut niet.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Linaisa schreef op 09 augustus 2014 @ 13:06:

Ach, het is zaterdag, het regent, de verveling slaat toe. Dan kan een aandachtsh... als jij best eens een rimpeltje veroorzaken waar we dan met ons allen even verveeld naar kijken. Maar om dat nou te zien als de gemoederen in beweging brengen...

Ik draai mij maar weer eens gapend om naar de volgende rimpeling in de zaterdagse vijver.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Linaisa schreef op 09 augustus 2014 @ 12:52:

En dit allemaal zonder te weten waar het over ging. Lekker objectief. Nee hoor. Ik heb je even geloept en vind je niet altijd even handig/aardig/slim uit de hoek komen.
Mensen, ik ga een stukje fietsen. Bij mij regent het niet.

Ik spreek (schrijf) jullie later. Tabé!
quote:Linaisa schreef op 09 augustus 2014 @ 13:47:

Mensen, ik ga een stukje fietsen.

Leuk! Naar Timboektoe? Alsjeblieft?
He jammer dat feministe weg is, hij wist de gemoederen wel lekker bezig te houden. En soms is het best lekker om je even te irriteren aan iemand.

Nou ja, hij komt wel weer terug vermoed ik :-)
Ik vind de permaban van jellywobbles een beetje overdreven.
Ik had niet anders verwacht van je
quote:Linaisa schreef op 10 augustus 2014 @ 11:52:

Ik vind de permaban van jellywobbles een beetje overdreven.

Dat meen je hopelijk niet echt.

quote:StoraHuntur schreef op 09 augustus 2014 @ 14:11:

[...]

Leuk! Naar Timboektoe? Alsjeblieft?nee, dat is bij mij om de hoek

Ik vind de permaban van jellywobbles een beetje overdreven.Een reactie geheel naar verwachting. Maar het verbaast me ook niet dat jij stalken en op de man spelen doodnormaal vind.
quote:Bieb2.0 schreef op 10 augustus 2014 @ 11:59:

[...]

Dat meen je hopelijk niet echt.

Dat meen ik bieb.

[...]Oeps.... Dat mag ik vast niet zeggen want stalken en op de man spelen

Anorexia kreeg verleden week ook een ban vanwege haar eetstoornis. Just sayin.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-08-2014 17:33
Reden: Ongepast & op de man spelen
% gewijzigd
quote:Alixane schreef op 10 augustus 2014 @ 12:15:

[...]

Een reactie geheel naar verwachting. Maar het verbaast me ook niet dat jij stalken en op de man spelen doodnormaal vind.

Jij kwam toch laatst met een preek dat je met niemand op t forum ruzie had en dat t de toon is de muziek maakt bla blah bla, maar toch loop je achter mijn raas aan met je commentaar.

Wat is je bedoeling? Wil je er zo graag bijhoren dat je met je spuit 11 elke keer de anderen napapagaait?

Ga zo door meis, het gaat je vast lukken
quote:Linaisa schreef op 10 augustus 2014 @ 13:00:

[...]

Jij kwam toch laatst met een preek dat je met niemand op t forum ruzie had en dat t de toon is de muziek maakt bla blah bla, maar toch loop je achter mijn raas aan met je commentaar.

Wat is je bedoeling? Wil je er zo graag bijhoren dat je met je spuit 11 elke keer de anderen napapagaait?

Ga zo door meis, het gaat je vast lukken En jij vraagt je af waarom je niet lekker ligt hier?
quote:Linaisa schreef op 10 augustus 2014 @ 12:56:

[...]

Dat meen ik bieb.

[...]. Oeps.... Dat mag ik vast niet zeggen want stalken en op de man spelen

Anorexia kreeg verleden week ook een ban vanwege haar eetstoornis. Just sayin.

helaas voor jou open ik geen topics, hoe ik mezelf kan saboteren maar hoe ik mezelf beter kan maken.

Appels en peren enzo.

Je bent nog steeds niet erg goed in rellen, oefen nog even door zou ik zeggen
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-08-2014 17:35
Reden: Quote verwijderd
% gewijzigd

Ik vind de permaban van jellywobbles een beetje overdreven.Totdat iemand jou de hele tijd blijft lastigvallen. Jellywobbles ging echt te ver en hij of zij heeft een verdiende permaban.
Life is short. Eat dessert first.
Hap dan niet.... dan krijgt linera-mayonaise ook geen voeding.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 10 augustus 2014 @ 13:05:

Hap dan niet.... dan krijgt linera-mayonaise ook geen voeding. Gaat op handen zitten
quote:Enn schreef op 10 augustus 2014 @ 13:05:

Hap dan niet.... dan krijgt linera-mayonaise ook geen voeding. Inderdaad, je hebt gelijk.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Bieb2.0 schreef op 10 augustus 2014 @ 13:02:

[...]

En jij vraagt je af waarom je niet lekker ligt hier?

Ik weet dat ik met mijn mening tegen de haren instrijk maar wat wil je? Dat ik me anders ga voordoen? Ik vind de permaban van jellywobbles onterecht. Een ban, oke, maar een permaban had ik voor scamp meer op zijn plaats gevonden aangezien anorexia een poosje geleden ook gebanned werd omdat zij hier de hulp niet kon krijgen die zij nodig had, aldus de meerderheid.

Ik zie eerlijk gezegd het verschil tussen die twee niet. Anorexia ontkende dat zij een probleem had en dat doet scamp ook want zij blijft keihard beweren dat wat ze dan ook doet niet afvalt maar ik weet wel beter.
quote:Linaisa schreef op 10 augustus 2014 @ 13:10:

[...]

...........blablabla........

maar ik weet wel beter.Wat fijn voor je meid, koester die geweldige kennis van je maar goed. De glazen bollen waren zeker in de aanbieding?
Een mening geven is prima maar wat jij doet linaisa is puur zuigen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven