Hoe eng is de Islam?

15-05-2014 14:05 1978 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/b ... er_dood_dan_moslim__.html

Kippenvel toen ik dit bericht las... hoe gestoord kan een geloof zijn!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Meer dan vreselijk wat de Isis-barbaren aanrichten in Syrië en Irak. Een ieder die daarmee sympathiseert mag wat mij betreft Nederland uitgezet worden. En ik hoop toch zo dat de niet-moslims beschermd gaan worden in Irak en Syrië.
Het houdt maar niet op . Waarom toch?? Dat is iets wat ik me al zo lang afvraag. Harde meedogenloze beesten zijn het. Ik had vanmiddag ook niet anders verwacht dat het daar weer gierend uit de klauw zou lopen in Den Haag. Overal waar moslims zijn , is er geweld. Waar je kijkt kijk je. Het is werklijk overal hetzelfde. En dat komt omdat ze een god aanbidden die het kwaad zelf is. Niet de liefdevolle God die ze denken te aanbidden. Ze zijn alleen zo met haat vervuld, dat ze dat zelfs niet meer begrijpen. Haat , geweld en moord , dat is hun enige doel in het leven. Mensen kapot maken. Bah, nu ik dit zo neerzet hier, bekruipt me het gevoel van : Hoelang mogen wij nog zijn wie we zijn. De islamisering is al zolang bezig hier. En de politiek kijkt steeds verder weg. Straks zijn wij hier aan de beurt. Ik ben echt bang voor de toekomst voor onze kinderen en kleinkinderen. Ik zie veel te veel haatbaarden hier rondlopen de laatste tijd. Dit komt naar mijn beleving nooit meer goed.
De documentaire "Dossier Srebrenica" laat zien hoe de Moslims te werk gingen in Joegoslavië.

https://www.youtube.com/watch?v=9xwtny39iMs

En dat is dus in de achtertuin van Europa. Zo dichtbij. En bepaalde handelingen werden in overeenstemming gedaan met de Islam, zoals bijvoorbeeld vingers afsnijden van ongelovigen. Dat soort zaken komen duidelijk in de documentaire terug.

Ik heb vaak het idee dat Milosevic het minste van de kwaden in die regio was. Vermoedelijk wilde hij vooral zijn eigen volk beschermen voor de uitwassen van de Islam. En de Islam kan niet met liefde bestreden worden, zoals onze politici plegen te doen.
ISIS is een product van moslimgemeenschappen, ook de Nederlandse en Europese. ISIS is net zo gevaarlijk, zo niet gevaarlijker dan de nazi's. Ze hebben grote aanhang, ook van die zgn. 'gematigde' moslims (no such thing).

Al die linkse collaborateurs die dit mogelijk gemaakt hebben (PVDA, GroenLinks, SP, D66 enz.), mogen van mij straks ook voor het tribunaal. Niet zeggen dat er niet gewaarschuwd is. Klokkenluiders zijn tientallen jaren weggezet als 'islamofoob', racist, xenofoob enz.
Voor mijzelf ben ik niet zo bang maar wel voor mijn kinderen en kleinkinderen. Wij hebben een groot aantal moslims binnengelaten die niet anders kunnen dan alle niet moslims haten. En de politiek die is zo druk met wegkijken dat het importeren nog steeds doorgaat; al weet ieder weldenkend mens dat dit pure waanzin is.
quote:feliscatus schreef op 10 augustus 2014 @ 20:45:

[...]

Als de media eerlijk zouden berichten hierover, zou Israel wel snel meer ondersteuning krijgen.

Bijvoorbeeld vandaag bij het NOS 20:00 Journaal wordt niets verteld over de demonstratie in Den Haag, maar wel nieuws over het slechte weer (dus nieuws van vandaag) en YouTube "sterren" (onbelangrijk nieuws).Om 18:00 was het wel een item.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:hollebollegijs schreef op 10 augustus 2014 @ 21:24:

[...]

Om 18:00 was het wel een item.

Hmm.. ik kon het 18:00 Journaal niet vinden. En eerder overigens ook niet, maar misschien zie je alleen makkelijk het nieuwste Journaal. Het je een linkje?

Ook interessant trouwens wat Frank Verhoeven (een verslaggever) te melden had over klein-Kalifaat "de Schilderswijk". Hier te lezen: http://www.dagelijksestan ... et-zeker-in-schilderswijk
quote:feliscatus schreef op 10 augustus 2014 @ 21:41:

[...]

Hmm.. ik kon het 18:00 Journaal niet vinden. En eerder overigens ook niet, maar misschien zie je alleen makkelijk het nieuwste Journaal. Het je een linkje?

Staat inderdaad nog niet online
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:hollebollegijs schreef op 10 augustus 2014 @ 21:48:

[...]

Staat inderdaad nog niet online

En het Journaal van 20:00 wel? Een Journaal dat waarschijnlijk 4 uur later in elkaar is gezet? Hoe is dat te verklaren ...

GeenStijl heeft trouwens ook nog een bezoek gebracht aan de Schilderswijk. Zie: http://www.geenstijl.nl/m ... _dan_dooft_het_licht.html
quote:feliscatus schreef op 10 augustus 2014 @ 21:59:

[...]

En het Journaal van 20:00 wel? Een Journaal dat waarschijnlijk 4 uur later in elkaar is gezet? Hoe is dat te verklaren ...

Complot?
quote:feliscatus schreef op 10 augustus 2014 @ 21:59:

[...]

Gevonden

http://www.npo.nl/nos-journaal/10-08-2014/POW_00722672

vanaf 2:30
Mooi, dan heeft de NOS iig in deze zijn taak goed gedaan als verslaggever van het nieuws. Nog steeds is trouwens het item van GeenStijl zeker het bekijken waard, want ze gaan toch dieper in op de materie.
Van alle geloven vind ik islam idd het allerengst. Zoveel leefregels en praktijken. Wat ik niet snap is waarom zij het geloof niet liefhebbend kunnen overbrengen? Al die oorlogen en slachtoffers in de naam van God. Ik dacht juist dat moorden uit den boze was? Of is het dan weer ok omdat het een heilige oorlog is? En die strafwetten zijn ook verschrikkelijk en prehistorisch...

Ik ben juist bang voor radicalisering in NL, want steeds meer jongeren schijnen interesse te hebben in het deelnemen van de "heilige oorlog". (Welke oorlog is nou heilig als er zoveel mensen de dood daarbij vinden?)
quote:feliscatus schreef op 10 augustus 2014 @ 20:57:

De documentaire "Dossier Srebrenica" laat zien hoe de Moslims te werk gingen in Joegoslavië.

https://www.youtube.com/watch?v=9xwtny39iMs

En dat is dus in de achtertuin van Europa. Zo dichtbij. En bepaalde handelingen werden in overeenstemming gedaan met de Islam, zoals bijvoorbeeld vingers afsnijden van ongelovigen. Dat soort zaken komen duidelijk in de documentaire terug.

Ik heb vaak het idee dat Milosevic het minste van de kwaden in die regio was. Vermoedelijk wilde hij vooral zijn eigen volk beschermen voor de uitwassen van de Islam. En de Islam kan niet met liefde bestreden worden, zoals onze politici plegen te doen.

Milocevic was ook een schurk, maak je geen illusies. Je kunt de wandaden van de één niet goedpraten, omdat een ander zich toevallig ook als een beest gedraagt.

Ik kijk zelf ook met angst en beven naar het hele ISIS gebeuren en ik kan met geen mogelijkheid begrijpen hoe je, als je bij je volle verstand bent, in vredesnaam met zulke barbaren kunt sympathiseren.

Maar dat neemt natuurlijk niet weg, dat er heus ook vredelievende moslims zijn (al heb ik het idee dat het overgrote deel daarvan wel erg naïef is). Laat hen dan weer niet het slachtoffer worden van een oplaaiende moslimhaat.
quote:meivogel schreef op 11 augustus 2014 @ 09:19:

[...]

Maar dat neemt natuurlijk niet weg, dat er heus ook vredelievende moslims zijn (al heb ik het idee dat het overgrote deel daarvan wel erg naïef is). Laat hen dan weer niet het slachtoffer worden van een oplaaiende moslimhaat.https://pbs.twimg.com/media/Butc98jCMAAR8uw.jpg
quote:feliscatus schreef op 11 augustus 2014 @ 09:37:

[...]

https://pbs.twimg.com/media/Butc98jCMAAR8uw.jpgJa, dat bedoel ik met naïef. Ze denken dat het hun niet raakt, maar het tegendeel is waar natuurlijk. Het zal zich linksom of rechtsom tegen hen keren
quote:meivogel schreef op 11 augustus 2014 @ 09:40:

[...]

Ja, dat bedoel ik met naïef. Ze denken dat het hun niet raakt, maar het tegendeel is waar natuurlijk. Het zal zich linksom of rechtsom tegen hen keren

Naïef? Ik noem het kwaadaardig...zwijgen zwijgen zwijgen, en dan Syrië gangers helden vinden. Dan ben je het er gewoon mee eens, voor al als je de openbare weg met borden en leuzen wel weet te vinden als Israël tegen Hamas vecht. Of Wilders een uitspraak doet.

Zij zijn het fundament voor de extremistische dak op het huis.
quote:strikjemetstippels schreef op 11 augustus 2014 @ 09:54:

[...]

Naïef? Ik noem het kwaadaardig...zwijgen zwijgen zwijgen, en dan Syrië gangers helden vinden. Dan ben je het er gewoon mee eens, voor al als je de openbare weg met borden en leuzen wel weet te vinden als Israël tegen Hamas vecht. Of Wilders een uitspraak doet.

Zij zijn het fundament voor de extremistische dak op het huis.Loop jij dan met spandoeken om te protesteren tegen het opkomend rechts-extremisme in Nederland (bijvoorbeeld)? Meestal denk je toch als goedwillende burger dat je daar niets mee te maken hebt. Ik ook hoor. Hetzelfde geldt voor gewone, rustig levende, goedwillende moslims. Het is geen kwade opzet, ze denken simpelweg "hoe kan iemand denken dat ik daarmee instem?" En dat is het naïeve, want beide partijen denken dat stilzwijgen gelijk staat aan goedkeuren.
quote:meivogel schreef op 11 augustus 2014 @ 10:16:

[...]

Hetzelfde geldt voor gewone, rustig levende, goedwillende moslims. Het is geen kwade opzet, ze denken simpelweg "hoe kan iemand denken dat ik daarmee instem?" En dat is het naïeve, want beide partijen denken dat stilzwijgen gelijk staat aan goedkeuren.73% stemt ermee in, is al gebleken. En zo staan ook de meeste moslims achter Hamas.
quote:Noesa schreef op 11 augustus 2014 @ 10:34:

[...]

73% stemt ermee in, is al gebleken. En zo staan ook de meeste moslims achter Hamas.Dat vind ik ook een verontrustend aantal, maar mij gaat het erom niet iedereen over één kam te scheren. Want dan heb je straks echt twee kampen en dan is het eind zoek.
Zie de post waarin de daden van Milocevic al zo'n beetje goedgepraat worden. Als het die kant opgaat, dan is dat echt niet goed.
quote:feliscatus schreef op 10 augustus 2014 @ 21:41:

[...]

Ook interessant trouwens wat Frank Verhoeven (een verslaggever) te melden had over klein-Kalifaat "de Schilderswijk". Hier te lezen: http://www.dagelijksestan ... et-zeker-in-schilderswijkInteressant, doch angstaanjagend artikel.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Noesa schreef op 11 augustus 2014 @ 10:34:

[...]

73% stemt ermee in, is al gebleken. En zo staan ook de meeste moslims achter Hamas.Volkskrant

Bijna driekwart van de Nederlandse moslims vindt het prima dat Nederlanders naar Syrië vertrekken om mee te strijden tegen het regime van Assad. Die jongens doen wat de Verenigde Naties nalaten: actief steun verlenen aan de opstandelingen, vinden zij.

De meerderheid van de moslims ziet de Syrië-gangers ook niet als jihadi's, maar eerder als strijders voor gerechtigheid.

73% is dus blij dat er íemand iets wil doen tegen de schanddaden in Syrië. Dat is heel wat anders dan dat 73% van de Nederlandse moslims het radicaliseren van moslimjongeren toejuicht, zoals hier zo manipulatief gesuggereerd wordt.

Een uitspraak als 'de meeste moslims staan achter Hamas' komt natuurlijk ook weer uit de dikke duim van de Wilders-clan. Nergens op gebaseerd, en alleen bedoeld om de moslimhaat en angst in Nederland aan te wakkeren en daar zelf beter van te worden.

Minderwaardige en doorzichtige methoden, die niets constructiefs bijdragen.
quote:Crique schreef op 11 augustus 2014 @ 11:00:

Wilders-clan

(..)

moslimhaat

Gaap.
De islam IS eng en ik begrijp niet dat ik het ooit verdedigd had. Iedere keer als ik dit topic tegenkwam, dacht ik alleen maar het moslim-bashen wat al een tijdje aan de gang is. Daar had ik moeite mee, maar nadat ik er langer over nadacht kwam ik tot de conclusie dat er wel degelijk iets ernstigs mis is met dit geloof en de mensen die het met hand en tand verdedigen. De waarheid heeft geen verdediging nodig en de waarheid is dat mensen aan het moorden zijn geslagen omdat ze menen boven de niet-/andersgelovigen te staan.

Eén van de eerste en meest hardnekkige overtuigingen uit de islam is dat de islam het enige échte geloof is. Alles wat niet in lijn van de islam is, moet vernietigd worden. Ik zou er geen seconde om rouwen als de islam van de ene op de andere dag volledig zou verdwijnen. En dat geldt voor elke rigide religie/overtuiging.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven