wat heb ik?
dinsdag 12 augustus 2014 om 15:08
Hey
Ik heb laatste tijd veel last van stijve tepels en harde borsten. Ik heb ook een raar gevoel in mijn buik...
Steeds misselijk maar moet niet overgegeven.
Ik heb 30 juni wat gedaan met mijn vriend maar het was alleen het topje van zijn geslachtsdeel is er in geweest. Hij heeft het er net op tijd uit gehaald toen hij klaar kwam zei hij? Ik heb deze week mijn regels gekregen maar korter dan normaal wat kan het zijn?
Ik heb laatste tijd veel last van stijve tepels en harde borsten. Ik heb ook een raar gevoel in mijn buik...
Steeds misselijk maar moet niet overgegeven.
Ik heb 30 juni wat gedaan met mijn vriend maar het was alleen het topje van zijn geslachtsdeel is er in geweest. Hij heeft het er net op tijd uit gehaald toen hij klaar kwam zei hij? Ik heb deze week mijn regels gekregen maar korter dan normaal wat kan het zijn?
dinsdag 12 augustus 2014 om 15:42
dinsdag 12 augustus 2014 om 15:43
quote:soukiitje schreef op 12 augustus 2014 @ 15:40:
Niet van iedereen koemelk...
Ik heb niks te bewijzen aan jullie stelletje schijnheiligaard.
Ik doe in me leven wat ik wil en als ik mijn broek wil uit doen voor jan en alleman dan doe ik datDus het is wel voor jou? Want jij pakt die pil niet... Ga naar de HA en vraag om wat hulp want dit gedrag is niet normaal hoor.
Niet van iedereen koemelk...
Ik heb niks te bewijzen aan jullie stelletje schijnheiligaard.
Ik doe in me leven wat ik wil en als ik mijn broek wil uit doen voor jan en alleman dan doe ik datDus het is wel voor jou? Want jij pakt die pil niet... Ga naar de HA en vraag om wat hulp want dit gedrag is niet normaal hoor.
dinsdag 12 augustus 2014 om 16:02
quote:chimaera schreef op dinsdag 12 augustus 2014 15:42 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Fame in "wat heb ik?"" class="messagelink">Fame schreef op 12 augustus 2014 @ 15:39</a>:</b>
Te dom om te poepen.</div></blockquote>Op zijn Nederlands of Vlaams? Vlaams natuurlijk!
Te dom om te poepen.</div></blockquote>Op zijn Nederlands of Vlaams? Vlaams natuurlijk!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!