Good Luck!
maandag 14 juli 2008 om 22:11
Ha, het is hier leuk (en lekker!)! Ris loopt slijmproploos rond, joepie!!
Suze, hond?? Mag ik ook lachen??
Bridges, staat het begin van de bevalling van Fieke hier nog? Vast wel. Ben benieuwd hoe kort je van tevoren nog postte..
Nou, CG ging lief zwaaien en slapen. Voel me wel wat unheimisch nu. Wie weet doe ik wel geen oog dicht.
Overigens daarna naar de lekkere ijssalon geweest, Bridges. En toen op visite bij vrienden die een nw. auto hebben.
Bam, dat kon een paar jaar geleden nog, nu moet je er voor naar keuringsstations verder weg.
Suze, hond?? Mag ik ook lachen??
Bridges, staat het begin van de bevalling van Fieke hier nog? Vast wel. Ben benieuwd hoe kort je van tevoren nog postte..
Nou, CG ging lief zwaaien en slapen. Voel me wel wat unheimisch nu. Wie weet doe ik wel geen oog dicht.
Overigens daarna naar de lekkere ijssalon geweest, Bridges. En toen op visite bij vrienden die een nw. auto hebben.
Bam, dat kon een paar jaar geleden nog, nu moet je er voor naar keuringsstations verder weg.
maandag 14 juli 2008 om 22:14
Compu: ik heb midden in de nacht nog gepost, toen ik met weeën beneden zat. In ieder geval rond half 3 en misschien ook rond 5 uur of zo... Weet ik niet meer precies...
Ai gek hè zonder meisje...
Dames ik vind het erg jammer maar het is mijn bedtijd... Vent is bed al aan het voorverwarmen dus ik zal mijn koude voetjes maar even heen brengen...
Ai gek hè zonder meisje...
Dames ik vind het erg jammer maar het is mijn bedtijd... Vent is bed al aan het voorverwarmen dus ik zal mijn koude voetjes maar even heen brengen...
maandag 14 juli 2008 om 22:20
quote:Maleficent schreef op 14 juli 2008 @ 08:31:
Ik ben ook weer eens emotioneel incontinent Zag dit filmpje in een ander topic staan, zo mooi! Ik kende het verhaal verder helemaal niet!
http://www.youtube.com/watch?v=adYbFQFXG0U&eurl/ Wat liehief!!!
Ik ben ook weer eens emotioneel incontinent Zag dit filmpje in een ander topic staan, zo mooi! Ik kende het verhaal verder helemaal niet!
http://www.youtube.com/watch?v=adYbFQFXG0U&eurl/ Wat liehief!!!
maandag 14 juli 2008 om 22:27
Jammer Ris.. Je hoopt zo dat het nu lekker van start gaat. Pak je rust maar en we gaan allemaal heel hard voor je hopen vannacht!!
Bam, wat goed van je! Jij hebt discipline. En ik ben jaloehoers!
Ga zo door.
Bridges, ik zat het terug te zoeken, maar kom niet verder dan november (veel werk). Ik geloof je haha.
Heel mooi filmpje Mal. Die herkenning en die knuffels van zo'n groot beest dan.
Trusten!!
Bam, wat goed van je! Jij hebt discipline. En ik ben jaloehoers!
Ga zo door.
Bridges, ik zat het terug te zoeken, maar kom niet verder dan november (veel werk). Ik geloof je haha.
Heel mooi filmpje Mal. Die herkenning en die knuffels van zo'n groot beest dan.
Trusten!!
dinsdag 15 juli 2008 om 08:46
Hoop het ook Bam, maar als het voorlopig bij één voeding blijft, vind ik het ook geen wereldramp!
Oeh geen reactie... Dat is of uitslapen of drukte... Zal wel uitslapen zijn, is meestal als wij hier allemaal alert zijn...
Oh Juud ik hoop zo dat jij een Ris een deal hebben en op dezelfde dag gaan bevallen!!!
Oeh geen reactie... Dat is of uitslapen of drukte... Zal wel uitslapen zijn, is meestal als wij hier allemaal alert zijn...
Oh Juud ik hoop zo dat jij een Ris een deal hebben en op dezelfde dag gaan bevallen!!!