Nike voor dames
dinsdag 12 augustus 2014 om 08:32
Hallo iedereen,
Ik wil graag nike air's gaan kopen. Nu heb ik een site gevonden waar hele leuke op staan, maar ik denk dat ze niet echt zijn. Nu maakt dat mij niet heel veel uit maar heeft misschien iemand ervaring met deze site, met het betalen en leveren etc.
http://www.leukedingensho ... mes-c-380/4.html?sort=20a
Ik wil graag nike air's gaan kopen. Nu heb ik een site gevonden waar hele leuke op staan, maar ik denk dat ze niet echt zijn. Nu maakt dat mij niet heel veel uit maar heeft misschien iemand ervaring met deze site, met het betalen en leveren etc.
http://www.leukedingensho ... mes-c-380/4.html?sort=20a
dinsdag 12 augustus 2014 om 08:37
dinsdag 12 augustus 2014 om 09:59
Webshop met zo'n rare naam, in combinatie met enkel een hotmail adres als contact gegevens..
En het kopje "nieuw in ons" serieus? Ik wil niet weten wat zij in zich stoppen.
Levering binnen NL slechts 19 euro (bij bestellingen onder de 200 euro)?
Daarmee suggereren ze dus dat ze in Nederland zitten, maar verderop staat "voor betalingen naar China vind u hier de juiste gegevens"
En het kopje "nieuw in ons" serieus? Ik wil niet weten wat zij in zich stoppen.
Levering binnen NL slechts 19 euro (bij bestellingen onder de 200 euro)?
Daarmee suggereren ze dus dat ze in Nederland zitten, maar verderop staat "voor betalingen naar China vind u hier de juiste gegevens"
dinsdag 12 augustus 2014 om 12:48
Als ze nep zijn, heb je grote kans dat ze door de douane in Nederland tegen worden gehouden. En voor dat geld kan het haast niet anders dan dat ze nep zijn helaas.
Op de site van Nike kun je ook zelf schoenen samenstellen. Wel prijzig maar dan heb je precies wat je wil. Als je een schoenmaat hebt tot 38 kun je ook kindermaten bestellen, dat scheelt weer 30 euro.
Op de site van Nike kun je ook zelf schoenen samenstellen. Wel prijzig maar dan heb je precies wat je wil. Als je een schoenmaat hebt tot 38 kun je ook kindermaten bestellen, dat scheelt weer 30 euro.
woensdag 13 augustus 2014 om 21:33