wat heb ik?
dinsdag 12 augustus 2014 om 15:08
Hey
Ik heb laatste tijd veel last van stijve tepels en harde borsten. Ik heb ook een raar gevoel in mijn buik...
Steeds misselijk maar moet niet overgegeven.
Ik heb 30 juni wat gedaan met mijn vriend maar het was alleen het topje van zijn geslachtsdeel is er in geweest. Hij heeft het er net op tijd uit gehaald toen hij klaar kwam zei hij? Ik heb deze week mijn regels gekregen maar korter dan normaal wat kan het zijn?
Ik heb laatste tijd veel last van stijve tepels en harde borsten. Ik heb ook een raar gevoel in mijn buik...
Steeds misselijk maar moet niet overgegeven.
Ik heb 30 juni wat gedaan met mijn vriend maar het was alleen het topje van zijn geslachtsdeel is er in geweest. Hij heeft het er net op tijd uit gehaald toen hij klaar kwam zei hij? Ik heb deze week mijn regels gekregen maar korter dan normaal wat kan het zijn?
dinsdag 12 augustus 2014 om 22:07
quote:keke91 schreef op 12 augustus 2014 @ 16:03:
Haha ik vond dezelfde Lucky, te nieuwsgierig.
edit; Toch toevallig dat jullie precies dezelfde username hebben, zelfs mét de dubbele ii.
Ik was ook nieuwsgierig, maar dit blijkt is dus niet de facebookpagina van to. [....]
Deze is van [...] .
To, ik hoop dat een zwangerschapstest gauw uitslag zal geven voor je vriendin.
Haha ik vond dezelfde Lucky, te nieuwsgierig.
edit; Toch toevallig dat jullie precies dezelfde username hebben, zelfs mét de dubbele ii.
Ik was ook nieuwsgierig, maar dit blijkt is dus niet de facebookpagina van to. [....]
Deze is van [...] .
To, ik hoop dat een zwangerschapstest gauw uitslag zal geven voor je vriendin.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 14-08-2014 12:27
Reden: link naar persoonlijke Facebookpagina verwijderd + naam
Reden: link naar persoonlijke Facebookpagina verwijderd + naam
% gewijzigd
donderdag 14 augustus 2014 om 15:15