Mobiel schoonmaken?

14-08-2014 23:39 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment lig ik ziek in bed en bedenk me dat vaker handen wassen verstandig is om verspreiding van het een of ander te voorkomen. Ook deurklinken zou ik vaker mogen reinigen. Wij zijn overigens niet vaak ziek. Door deze methode hebben we de nodige weerstand al opgebouwd Maar ontsmetten jullie eigenlijk je mobiele telefoon en zo ja hoe?
Met een reinigingsdoekje voor je gezicht..
Met dettol op een watje.
Beste is vochtige brillendoekjes; 60 in 1 doosje van de AH. Individueel verpakt, makkelijk mee te nemen, zit alcohol in en maakt streeploos schoon

OF

Vochtige schoonmaakdoekjes (zonder bleek/chloor)

Of vochtig pleepapier, van die hele goedkope, zonder lotion oid. Dan krijg ik juist vette vlekken van.
Beetje spiritus op een stukje keukenrol, ontsmet.
Seriously?
96% alcohol op een wattenschijfje
quote:bam1984 schreef op 15 augustus 2014 @ 01:06:

Seriously?Ik weet niet of je dat tegen mij bedoelde, ja dus. Spiritus is gewoon een soort alcohol waar je mee schoon kan maken. Ik doe het ook op een doek om de deurklinken mee af te nemen en vette vlekken van de deuren. Afstandsbediening, huistelefoon, spiegels, daar is het gewoon voor hoor.
Beterschap trouwens! Heb je griep? Mijn zus heeft dat nu, ik vond dat zo raar toen ik dat hoorde.
Ik ben een ontzettend vies wijf, want maak alleen het glas van mijn mobiel schoon als ik er veel vieze vingers op zie. Dan doe ik het met zo'n brillendoekje.

Maar de bumper eigenlijk nooit.

Ben ook nooit ziek, dat scheelt misschien.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wat Hiem zegt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven