Hoe eng is de Islam?

15-05-2014 14:05 1978 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/b ... er_dood_dan_moslim__.html

Kippenvel toen ik dit bericht las... hoe gestoord kan een geloof zijn!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Ik citeer niets, ik quote.

Ff googlen en onderzoeken.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:jo-elise schreef op 16 augustus 2014 @ 11:02:

Ik heb al eens vaker gezegd hier dat ik niet geloof in de gematigde moslims. Zie hier deze Mariamm is er een van. Ga eens kijken in de grote plaatsen van Europa. Kijk naar Parijs op vrijdagmiddag tijdens dat gebed. Te zot voor woorden wat daar al tijden werd gedoogd. Volgens mij is Parijs daar eindelijk wakker geworden en mogen de 1000 moslims niet meer op straat bidden. Het is toch werkelijk te gek voor woorden wat de moslims eisen in Europa. Ga eens kijken in Denemarken , Zweden. Ook deze landen gaan gebukt onder de ellende van de islam. Als het ze niet bevalt, ga aub. terug naar de landen waar de islam zo hoog in het vaandel staat. Jullie rust, wij rust. En ja dat willen de moslims niet, omdat er hier van alles voor ze geregeld wordt. Qua uitkeringen, huizen etc. Kots ziek word ik hier van. http://ejbron.wordpress.c ... andert-in-een-moslimland/ .

De moslims zijn hier massaal aan het infiltreren. Dat is duidelijk. Het bekende paard van Troje. En omdat er zoveel politiek correct geneuzel nog hoogtij viert hier in dit inmiddels weggegeven Nederlandje, zal ik altijd mijn mening blijven geven en mezelf niet mond dood laten maken door een stel niet nadenkende moslims.Geweldige verwoord
quote:Jaja007 schreef op 16 augustus 2014 @ 13:48:

Ik citeer niets, ik quote.

Ff googlen en onderzoeken.Citeren en quoten is volgens mij hetzelfde.
Ik snap gewoon niet waarom er anno 2014 nog zoveel waarde wordt gehecht aan religie. Dit wordt al vanaf de geboorte meegegeven en dus in feite al gelijk gebrainwashed! Ik wil me niet meer hoeven aanpassen aan die religies waar ik niet in geloof en achtersta! Als je hier alles wil aanpassen dan ga je toch lekker naar een land verhuizen waar de islam centraal staat? Waarom ga je dan nog naar westerse landen waar het volgens de moslims Zoveel verloedering plaatsvind? Ik wil gewoon korte broekjes en rokjes kunnen dragen in de zomer zonder dat er van die mongolen die schuilen achter het geloof, me naroepen en kijken!

Ik doe wat ik wil en die moslims mogen dat voor mij part ook! Maar hou dan wel rekening mee dat niet iedereen met hun ideologie eens is. En dat dienen ze gewoon te respecteren zoals wij dat altijd hebben gedaan!

Ik heb al....... http://ejbron.wordpress.c ... andert-in-een-moslimland/ .Die website is , mijn inziens, even fout en eng als de site van de ware religie.
quote:meivogel schreef op 16 augustus 2014 @ 12:58:

@Jaja: DV (Deo Volente, oftewel: als god het wil), is hier ook heel erg lang een volstrekt normale toevoeging geweest op zowat alles wat aan de orde kwam.

'Allahoe akbar' betekent 'Allah is de grootste'.

Dat is heel wat anders dan 'Deo volente'.

(Ik denk dat je in de war bent met 'insha Allah'.)
quote:ikke7979 schreef op 16 augustus 2014 @ 14:10:

[...]

Die website is , mijn inziens, even fout en eng als de site van de ware religie.

Wat is er precies 'fout en eng' aan wat je gelezen hebt? Of aan de website?

Deze site bestaat uit een grote verzameling van vertaalde artikelen van over de hele wereld. De site plaatst dus alleen maar vertalingen. De site zelf is geen 'bron'.

Je vergelijking raakt dus kant noch wal. En zonder onderbouwing al helemaal.
quote:seringetje schreef op 16 augustus 2014 @ 10:45:

[...]

Nou ik sta best open voor dialoog, maar dat moet dan wel verder gaan dan een beschuldiging zonder verdere inhoud. Trouwens, sinds wanneer zijn bronnen als de Sahih Muslim en de Sahih Buchari slechte bronnen? Of is het weer een slechte vertaling waarmee je altijd mee kan schermen? En wat heeft Mohammed dan echt gedaan met de mannen, vrouwen en kinderen van de Banu Qurayza? En waarom zou jouw opinie niet gekleurd zijn, maar de mijne wel?

Ik geloof zeker dat religie vaak enkel een voertuig is dat gekaapt kan worden door extremisten. Zo heb ik religie hier ook al vaker verdedigd op dit forum. Maar waar Jezus, Boeddha, Guru Nanak of Vardhamana Mahavira in het algemeen genomen goede personen waren waar weinig op aan te merken viel, valt het levensverhaal van Mohammed mij toch iets te zwaar en daarom weiger ik zijn daden goed te praten. IS is niet louter een kaping van een godsdienst door extremisten. IS is een letterlijke - en waarschijnlijk wel iets ergere - nabootsing van het leven van Mohammed. Als jij dat zelf niet wilt zien, dan vind ik dat je jezelf wat wijs maakt.

Ik beweer trouwens niet dat moslims geen gewone mensen zijn, ik had het in mijn post enkel over Mohammed. Sekteleden die in de ban zijn van een foute goeroe zijn meestal ook gewoon brave mensen die gehersenspoeld zijn.

Ik reis veel en vaak en de Iraniërs vind ik bijvoorbeeld supervriendelijk en gastvrij. Ook de Syriërs vielen best mee. De Palestijnen vielen echter dik tegen, te veel in de ban van haatpropaganda en te weinig (of beter gezegd: geen) zelfkritiek. Triest om te zien.

Als je zoveel reist dan weet je ook dat de Palestijnen reden hebben tot wantrouwen; maar dat hangt ook een beetje van je eigen instelling af; als jij je niet kunt verplaatsen in hun positie dan zeg je al snel dat ze "normaal" moeten doen. zelf in Noord-Ierland vertrouwd men elkaar niet; ondanks tientallen jaren van "vrede".

Dat er gezonde dosis scepsis is in het MO zul je ook moeten begrijpen - na de zoveelste puppet die door het Westen in die landen is neergezet

De website van brotherpete is er een die wordt gefinancieerd door de NeoCons in de US; dus helemaal onafhankelijk kun je hun analyses niet noemen.
Ethiek is als Elastiek
quote:meivogel schreef op 15 augustus 2014 @ 22:06:

[...]

Ik ken toevallig nogal wat mensen van Spaanse en Italiaanse afkomst. Hun ouders zijn allemaal op dezelfde manier (als gastarbeiders) ons land binnengekomen. allemaal onder dezelfde regering/hetzelfde beleid. Allemaal volkomen geïntegreerd. Kun jij uitleggen hoe dat komt, dan?Wellicht omdat ze als blank worden beschouwd?
Ethiek is als Elastiek
Als de Islam de overhand krijgt gaan we zeshonderd jaar terug in de tijd. Als ze dat nou zo graag willen, waarom hebben ze dan TV, computer, koelkasten, wasmachines, mobieltjes, auto's, tanks, raketten, automatische wapens enzovoort enzovoort? Allemaal slechte dingen uit het westen, net als die verfoeide uitkeringen en huizen met stromend water, elektriciteit en centrale verwarming waar je ook nog eens subsidie voor krijgt en zelfs een complete inrichting als je zielig genoeg wordt gevonden.
verba volant, scripta manent.
quote:Noesa schreef op 15 augustus 2014 @ 22:14:

[...]

Dit is het beroemde superioriteitsdenken van moslims, waardoor massa's moslims, tot op de dag van vandaag, miljoenen mensen afslachten.

Je mag geloven wat je wilt. Maar waarom blijf je misdadigers verdedigen, cq de Joden de schuld geven van wat je geloofsgenoten aanrichten?

Laat ook maar.

Geeft niet maar het afslachten van miljoenen is nog steeds een voorrecht behouden aan Christenen

De 6 Miljoen Joden zijn vermoord door christelijke europeanen niet de moslims; toen de Spaanse inquisitie begon zijn het de moslim landen die de joden hebben opgevangen - niet ideaal maar toch; of als tweede rangs burger in het MO leven of dood in het Westen dat was de keuze toentertijd voor de joden.
Ethiek is als Elastiek
quote:meivogel schreef op 15 augustus 2014 @ 22:06:

[...]

Ik ken toevallig nogal wat mensen van Spaanse en Italiaanse afkomst. Hun ouders zijn allemaal op dezelfde manier (als gastarbeiders) ons land binnengekomen. allemaal onder dezelfde regering/hetzelfde beleid. Allemaal volkomen geïntegreerd. Kun jij uitleggen hoe dat komt, dan?Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden, maar misschien vergis ik me, dat Italianen en Spanjaarden over het algemeen van huis uit katholiek zijn, een geloof dat in Nederland volgens mij ook niet geheel vreemd is.
quote:Noesa schreef op 16 augustus 2014 @ 08:38:

[...]

Maar niet met ongelovige westerlingen, christenen en Joden.

De moslimcommunity moet wel kaffir-, christen- en Judenrein blijven.

En dat wordt ook weer doorgegeven aan volgende generaties.

De virulente haat in de moslimwereld komt heus niet uit de lucht vallen hoor.

O.a. dit superioriteitsdenken, i.c.m. de haat die in de koran gepredikt wordt, is een perfecte voedingsbodem voor bewegingen als ISIS, Boko Haram, Al-Shabaab, Al-Qaida, Taliban enz..

En ook een voedingsbodem voor slachtpartijen als in Algerije, Egypte, Afghanistan, Irak, Syrie, Libie, Libanon, Jemen enz. Of genocides op de Armeniërs en de Zuid-Soedanezen. Of de gruwelijke slachtpartij op kinderen in Syrië. Of de jacht op Christenen in Irak, enz. enz.

Het is de moslimwereld die dit voortbrengt. En het begint allemaal in leuke lieve gezinnetjes, waar de hardcore indoctrinatie al vanaf de geboorte aanvangt.Dwaas zemelen ligt je wel zie ik; er zijn genoeg moslims die met niet moslims zijn getrouwd; dat verschillende groepen niet buiten hun groep trouwen is iets dat al eeuwen wordt gebruikt; NL heeft zelfs de blauwdruk daarvoor in apartheid vastgelegd; dat jij alles door elkaar haalt en in jouw islamfobe sentimenten plaatst is jouw zaak; maar wat je hier schrijft is at best a brainfart
Ethiek is als Elastiek
quote:MarianneDavids schreef op 16 augustus 2014 @ 14:54:

Als de Islam de overhand krijgt gaan we zeshonderd jaar terug in de tijd. Als ze dat nou zo graag willen, waarom hebben ze dan TV, computer, koelkasten, wasmachines, mobieltjes, auto's, tanks, raketten, automatische wapens enzovoort enzovoort? Allemaal slechte dingen uit het westen, net als die verfoeide uitkeringen en huizen met stromend water, elektriciteit en centrale verwarming waar je ook nog eens subsidie voor krijgt en zelfs een complete inrichting als je zielig genoeg wordt gevonden.

Ik zou zeggen waarom begin jij je cijfers ook niet in het Romeins op te schrijven?

Toen je voorvaderen nog in berenvellen rondliepen en in holen woonden was het Midden Oosten al verder ontwikkeld dan jij ooit zult vermoeden
Ethiek is als Elastiek
quote:r3m1 schreef op 16 augustus 2014 @ 14:57:

[...]

Geeft niet maar het afslachten van miljoenen is nog steeds een voorrecht behouden aan Christenen

De 6 Miljoen Joden zijn vermoord door christelijke europeanen niet de moslims; toen de Spaanse inquisitie begon zijn het de moslim landen die de joden hebben opgevangen - niet ideaal maar toch; of als tweede rangs burger in het MO leven of dood in het Westen dat was de keuze toentertijd voor de joden.Vergeet in je volgende scheet het stenen tijdperk er niet bij te halen.
quote:r3m1 schreef op 16 augustus 2014 @ 15:06:

[...]

Ik zou zeggen waarom begin jij je cijfers ook niet in het Romeins op te schrijven?

Toen je voorvaderen nog in berenvellen rondliepen en in holen woonden was het Midden Oosten al verder ontwikkeld dan jij ooit zult vermoeden

En toen kwam Mohamed met zijn geschriften waarna ze volledig stil bleven staan.

Ik heb alleen Arabische cijfers op mijn toetsenbord.

Ik heb al eens vaker gezegd hier dat ik niet geloof in de gematigde moslims. Zie hier deze Mariamm is er een van. Ga eens kijken in de grote plaatsen van Europa. Kijk naar Parijs op vrijdagmiddag tijdens dat gebed. Te zot voor woorden wat daar al tijden werd gedoogd. Volgens mij is Parijs daar eindelijk wakker geworden en mogen de 1000 moslims niet meer op straat bidden. Het is toch werkelijk te gek voor woorden wat de moslims eisen in Europa. Ga eens kijken in Denemarken , Zweden. Ook deze landen gaan gebukt onder de ellende van de islam. Als het ze niet bevalt, ga aub. terug naar de landen waar de islam zo hoog in het vaandel staat. Jullie rust, wij rust. En ja dat willen de moslims niet, omdat er hier van alles voor ze geregeld wordt. Qua uitkeringen, huizen etc. Kots ziek word ik hier van. http://ejbron.wordpress.c ... andert-in-een-moslimland/ .

De moslims zijn hier massaal aan het infiltreren. Dat is duidelijk. Het bekende paard van Troje. En omdat er zoveel politiek correct geneuzel nog hoogtij viert hier in dit inmiddels weggegeven Nederlandje, zal ik altijd mijn mening blijven geven en mezelf niet mond dood laten maken door een stel niet nadenkende moslims.Je bent net zo radicaal in je gedachten als jij beticht moslims te zijn - een hater - de retoriek die je gebruikt is er een die bij extreem rechts veel wordt gebruikt - het jammer dat je zo bang door het leven gaat; en het zal niet beter worden; want moslims zullen nooit weggaan uit Nederland ... of is dat te radicaal voor jou om te begrijpen?
Ethiek is als Elastiek
quote:MarianneDavids schreef op 16 augustus 2014 @ 15:08:

[...]

Vergeet in je volgende scheet het stenen tijdperk er niet bij te halen.Vergeet volgend jaar niet te gedenken wat je geloofs- en landgenoten hebben uitgevreten zo'n 60+ jaar geleden
Ethiek is als Elastiek
quote:r3m1 schreef op 16 augustus 2014 @ 15:12:

[...]

Je bent net zo radicaal in je gedachten als jij beticht moslims te zijn - een hater - de retoriek die je gebruikt is er een die bij extreem rechts veel wordt gebruikt - het jammer dat je zo bang door het leven gaat; en het zal niet beter worden; want moslims zullen nooit weggaan uit Nederland ... of is dat te radicaal voor jou om te begrijpen?Je zou toch bijna denken dat je probeert mensen in een hokje te plaatsen.
quote:r3m1 schreef op 16 augustus 2014 @ 15:13:

[...]

Vergeet volgend jaar niet te gedenken wat je geloofs- en landgenoten hebben uitgevreten zo'n 60+ jaar geledenIk geloof niet in erfzonde.
quote:MarianneDavids schreef op 16 augustus 2014 @ 15:09:

[...]

En toen kwam Mohamed met zijn geschriften waarna ze volledig stil bleven staan.

Ik heb alleen Arabische cijfers op mijn toetsenbord.

Dom ben je ook nog ... voor Romeinse cijfers heb je ook nog andere toetsen op je toetsenbord ... probeer maar, het werkt, echt waar.

Btw, en toen kwamen de kruistochten probeer je geschiedenis op zijn minst een beetje chronologisch te houden
Ethiek is als Elastiek
quote:r3m1 schreef op 16 augustus 2014 @ 15:15:

[...]

Dom ben je ook nog ... voor Romeinse cijfers heb je ook nog andere toetsen op je toetsenbord ... probeer maar, het werkt, echt waar.

Btw, en toen kwamen de kruistochten probeer je geschiedenis op zijn minst een beetje chronologisch te houdenNatuurlijk, ik ben ontzettend dom, zo dom dat ik op jouw idioterie reageer. Wanneer is je proefverlof afgelopen?
quote:r3m1 schreef op 16 augustus 2014 @ 14:57:

[...]

De 6 Miljoen Joden zijn vermoord door christelijke europeanen niet de moslimsTot nu toe hebben islamitische strijders ongeveer 270 miljoen mensen gedood. Dat zijn er meer dan ieder individu, ieder land, iedere groepering of ieder wereldrijk in de geschiedenis heeft gedood. Veel meer.

Op de tweede plaats staat het communistische China, dat 77 miljoen mensen heeft gedood.

http://www.politicalislam.com/blog/tears-of-jihad/
quote:Noesa schreef op 16 augustus 2014 @ 15:20:

[...]

Tot nu toe hebben islamitische strijders ongeveer 270 miljoen mensen gedood. Dat zijn er meer dan ieder individu, ieder land, iedere groepering of ieder wereldrijk in de geschiedenis heeft gedood. Veel meer.

Op de tweede plaats staat het communistische China, dat 77 miljoen mensen heeft gedood.

http://www.politicalislam.com/blog/tears-of-jihad/Geef het maar op, er leven nog een heleboel mensen onder een steen.
quote:r3m1 schreef op 16 augustus 2014 @ 15:06:

[...]

Toen je voorvaderen nog in berenvellen rondliepen en in holen woonden was het Midden Oosten al verder ontwikkeld dan jij ooit zult vermoedenEven naar de bekende weg vragen: what happened?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven