Hoe eng is de Islam?

15-05-2014 14:05 1978 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://www.telegraaf.nl/b ... er_dood_dan_moslim__.html

Kippenvel toen ik dit bericht las... hoe gestoord kan een geloof zijn!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
quote:r3m1 schreef op 16 augustus 2014 @ 15:01:

[...]

Dwaas zemelen ligt je wel zie ik; er zijn genoeg moslims die met niet moslims zijn getrouwd; Tuurlijk joh! Maar dan moesten ze wel eerst even moslima worden. Ik heb het over westerse vrouwen die met een moslim man trouwen, andersom gebeurt veel en veel minder.

[...]

Dwaas zemelen ligt je wel zie ik; er zijn genoeg moslims die met niet moslims zijn getrouwd; dat verschillende groepen niet buiten hun groep trouwen is iets dat al eeuwen wordt gebruikt; NL heeft zelfs de blauwdruk daarvoor in apartheid vastgelegd; dat jij alles door elkaar haalt en in jouw islamfobe sentimenten plaatst is jouw zaak; maar wat je hier schrijft is at best a brainfartJe vergeet erbij te vertellen dat de partner zich dan wel moet bekeren tot de islam. En zelfs dat vinden veel islamitische families niet genoeg want ze hebben liever een familielid uit het het land van herkomst. Vandaar dat het met de integratie ook dweilen met de kraan open is.
quote:r3m1 schreef op 16 augustus 2014 @ 15:15:

[...]

Btw, en toen kwamen de kruistochten probeer je geschiedenis op zijn minst een beetje chronologisch te houden

Jaaa hoor, daar heb je ze weer, de kruistochten. Gaap.

Er zijn recentelijk honderdduizenden mensen afgeslacht uit naam van de islam (and still counting), en er zijn dan altijd islam-apologeten die de kruistochten van het kerkhof slepen, om een of andere vage reden.

Magoed, over 'je geschiedenis een beetje chronologisch houden' gesproken:

De kruistochten waren een reactie op de islamitische expansiedrift.
Nog even over de leugen dat moslims zogenaamd het cijfer stelsel hebben 'uit gevonden'...

Het is afkomstig uit India, zo wel het systeem als de nul. Moslims namen voor al veel over uit overmeesterde gebieden, waar bij vooral veel kennis verloren ging. Na overname van gebieden kwamen er helaas geen nieuwe ontwikkelingen meer uit die gebieden, meest schrijnende geval is wellicht Perzië of Egypte (Alexandrijnse bibliotheek anyone?).

In de jaren 700 liep niemand in dit gedeelte van de wereld in beren vellen, daar was het ook niet koud genoeg voor. Hoewel de middeleeuwen beschouwd worden als een donkere periode kwamen er wel degelijk ontdekkingen voor in de middeleeuwen, zeker op het gebied van wetenschap en filosofie.

Hilarisch is natuurlijk dat het internet, moderne wapens, de tweetakt motor (veel bediend door Marokkaantjes), iPhone, vliegtuig, inductiemotor, vaccins, ontdekking van bacteriën, vliegtuig, boekdrukkunst en noem maar op allemaal westerse ontdekkingen zijn waar moslims kennelijk graag overeen kijken.

En tot slot is het zo lees ik wederom ieders schuld behalve van moslims zelf, ja hoor zelfs racisme lees ik hier 'want ze zijn niet blank'. Arabieren en Turken zijn wel degelijk blank volgens de indeling.
quote:MarianneDavids schreef op 16 augustus 2014 @ 15:09:

[...]

En toen kwam Mohamed met zijn geschriften waarna ze volledig stil bleven staan.

Ik heb alleen Arabische cijfers op mijn toetsenbord.mosterd
quote:Noesa schreef op 16 augustus 2014 @ 15:44:

[...]

Ja hoor, daar heb je ze weer, de kruistochten. Gaap.

Er zijn recentelijk honderdduizenden mensen afgeslacht uit naam van de islam (and still counting), en er zijn dan altijd islam-apologeten die de kruistochten uit het vet halen.

Over 'je geschiedenis een beetje chronologisch houden' gesproken:

De kruistochten waren een reactie op de islamitische expansiedrift.

En om nog even verder te gaan: na de kruistochten werd de complete Balkan bezet door moslims, gepaard met veel geweld, torenhoge belasting en stelen van zonen om ze op te leiden als janitsaren.

Misschien ook mooi te vermelden dat Iberisch Schiereiland ook eeuwen is bezet door een 'halve maan tocht'. Maar nee, ook dat wordt niet vermeld door onze vriend.
quote:Keausje schreef op 16 augustus 2014 @ 15:49:

[...]

mosterdDie mosterd wordt in de wandeling in het westen al sinds mensenheugenis Arabische cijfers genoemd.
verba volant, scripta manent.
quote:strikjemetstippels schreef op 16 augustus 2014 @ 15:50:

[...]

En om nog even verder te gaan: na de kruistochten werd de complete Balkan bezet door moslims, gepaard met veel geweld, torenhoge belasting en stelen van zonen om ze op te leiden als janitsaren.

Misschien ook mooi te vermelden dat Iberisch Schiereiland ook eeuwen is bezet door een 'halve maan tocht'. Maar nee, ook dat wordt niet vermeld door onze vriend.Maar aan het Ottomaanse rijk hebben we toch mooi de Sachertorte te danken, die komt zogenaamd uit Wenen maar hij is ooit uitgevonden in Turkije.
Nieuwe Nederlanders zouden een voorbeeld kunnen nemen aan Vietnamezen, deze groep heeft zich prima geïntergreerd kent een lage werkloosheid en die ene keer dat ze demonstreren in Nederland verloopt dat vredig.
quote:malu3 schreef op 16 augustus 2014 @ 15:40:

[...]

Je vergeet erbij te vertellen dat de partner zich dan wel moet bekeren tot de islam. En zelfs dat vinden veel islamitische families niet genoeg want ze hebben liever een familielid uit het het land van herkomst. Vandaar dat het met de integratie ook dweilen met de kraan open is.En dan nog het liefst een neef en een nicht. Houdt dat generaties vol en kijk wat er uit voortkomt. Vandaar dat de moslims door een dictator geregeerd moet worden. Anders breekt de welbekende pleuris uit. Stel je voor dat de moslims zelf eens na zouden gaan denken.
quote:Keausje schreef op 16 augustus 2014 @ 15:54:

Nieuwe Nederlanders zouden een voorbeeld kunnen nemen aan Vietnamezen, deze groep heeft zich prima geïntergreerd kent een lage werkloosheid en die ene keer dat ze demonstreren in Nederland verloopt dat vredig.Sommige mensen nemen nergens een voorbeeld aan, zij zijn goed en al die anderen zijn slecht. Waarom blijven ze dan in hemelsnaam hier?
quote:MarianneDavids schreef op 16 augustus 2014 @ 15:54:

[...]

Maar aan het Ottomaanse rijk hebben we toch mooi de Sachertorte te danken, die komt zogenaamd uit Wenen maar hij is ooit uitgevonden in Turkije.En de Balkan oorlogen. Sorry maar die taart vond ik het niet zo waard.
quote:MarianneDavids schreef op 16 augustus 2014 @ 15:52:

[...]

Die mosterd wordt in de wandeling in het westen al sinds mensenheugenis Arabische cijfers genoemd.Dat is ook eigenlijk wel zo daarom ga ik ze vanaf nu Indische cijfers noemen.

[...]

Dwaas zemelen ligt je wel zie ik; er zijn genoeg moslims die met niet moslims zijn getrouwdOver 'dwaas zemelen' gesproken. Onder welke steen leef jij?
quote:r3m1 schreef op 16 augustus 2014 @ 15:06:

[...]

Toen je voorvaderen nog in berenvellen rondliepen en in holen woonden was het Midden Oosten al verder ontwikkeld dan jij ooit zult vermoeden

Wat fantastisch. Jammer dat hun ontwikkeling sinds de berenvellen zo achteruit gegaan is:

quote:Noesa schreef op 16 augustus 2014 @ 16:17:

[...]

Wat fantastisch. Jammer dat hun ontwikkeling sinds de berenvellen zo achteruit gegaan is:

[afbeelding]Geweldig.
quote:MarianneDavids schreef op 16 augustus 2014 @ 16:17:

[afbeelding]
Neem eens een kijkje op de website van de cyberimam.
De aarde is plat. Zie je wel, had ik toch gelijk!!!

Allemaal op het Ibn Ghaldoun geleerd!

Een blad dat dit durft te publiceren verdiend een pluim

http://www.elsevier.nl/Ne ... e-superioriteit-1577613W/
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
En Fatima Elastiek wil burgemeester van Amsterdam worden.
Elsevier schiet vrijwel altijd in de roos. Heel goed stuk.
quote:pientjexxx schreef op 16 augustus 2014 @ 16:32:

De aarde is plat. Zie je wel, had ik toch gelijk!!!

Allemaal op het Ibn Ghaldoun geleerd!Jammer dat hij niet in tweeën breekt, die andere helft kunnen we missen als kiespijn.
quote:hollebollegijs schreef op 16 augustus 2014 @ 19:52:

[afbeelding]

Een blad dat dit durft te publiceren verdiend een pluim

http://www.elsevier.nl/Ne ... e-superioriteit-1577613W/

Eens.

Maar ja, dit komt natuurlijk niet uit de lucht vallen. Die hele koran is doordrenkt van islamitische superioriteit.

Daar komen ook al die jihadistische slachtpartijen uit naam van de islam vandaan. De meest dodelijke ideologie uit de hele wereldgeschiedenis.

270 miljoen doden and still counting.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven