Lijf & Lijn alle pijlers

Gezellig samen afvallen mét tabel

16-03-2013 14:06 2476 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan de dames van Gezellig samen afvallen verder, nu met een tabel. Vrijdag is weegdag en dan wordt de tabel bijgewerkt.

We motiveren elkaar om samen de kilo's kwijt te raken. Iedereen op zijn eigen manier, maar samen helpen we elkaar door soms een schop onder de kont en soms een aai over de bol! Nieuwe schrijfsters zijn welkom!

Wijzigingen voor in de tabel graag dik gedrukt, dan kan ik het gemakkelijk terug vinden. Ik ga 1-2 keer per week de tabel aanpassen!

NaamLeeftijdLengteStart gewicht (kg)Huidig gewicht (kg)Afgevallen totaal (kg)Streef gewicht (kg)HVM371,7897,173,023,168,0Sneeuwwitje281,7284,767,916,865,0Felice431,7879,4--74,0Smukke311,6889,080,58,568,0Alegria271,87105,068,336,775,0
Hmmm, ik heb even een dipje. Ik had gedacht (of eigenlijk gehoopt ) dat ik na de vakantie met normaler eten weer snel zou afvallen. Maar dat valt wel een beetje tegen. Denk dat ik toch elke maaltijd wat meer eet. Heb daarnaast ook wel wat gesnoept, dus dat moet vanaf vandaag afgelopen zijn. Wil graag weer richting de 64 kilo, dus dan moet er nog wel 2 kilo af. Moet wel wat harder ervoor werken dan ik dus gedacht had.

Ben nu lekker bezig met de vakantiefoto's, maar ga vandaag nog wel weer een rondje hardlopen.

@ Margje: je hebt veel gelopen zeg tijdens je vakantie! Fijn dat je naar de fysio kunt volgende week. Hopelijk kan hij/zij iets voor je doen.

@ Suus: vrijdag is weegdag! Wat goed dat je verder niet gesnoept had! En je bent lekker bezig met shredden. Met hardlopen zijn rustdagen inderdaad belangrijk. Soms zou ik best een extra keer willen lopen, maar ik ben echt bang voor blessures. Dan loop ik liever een keertje minder dan dat ik weken niet kan lopen vanwege een blessure. Loop nu om de dag, dat is ook vaak zat!
Yesss, hardlopen ging lekker. Heb weer 5 kilometer gelopen zonder te wandelen in een aardig tempo En vandaag nog niet gesnoept!!
Zo daar was ik ook weer. Gezellig dat iedereen weer terug is van vakantie. Hier hebben we het giga druk met ons nieuwe huis en de aankomende verhuizing volgend weekend. De weegschaal gaf vanmorgen 91,3 aan. Dat had beter gekund, want eerder deze week woog ik minder. Maar we zijn woensdag een dagje weggeweest en toen heb ik 's avonds 3/4 pizza gehad die flink zout was. Nouja, het zij zo. Volgende week is het er wel weer af. Het opschrijven helpt hier enorm. Het geeft inzicht en het houdt je scherp.

Veel succes iedereen!

Hvm
Iedereen bedankt voor de tips in verband met yogamatje en gewichtjes.. In combi met YouTube ga ik het zeker proberen, want werd weer even iets minder blij van mijn weegschaal gisteren.. 101.4.. Tja 20 jaar samen zijn met mijn vriend afgelopen donderdag gevierd door te zondigen was misschien toch niet zo'n goed plan.. Maar goed, proberen maar om dat komende week weer goed te maken..

Fietsen is zeker wel iets voor mij, maar vind het niet zo leuk om dat alleen te moeten doen, dus als er iemand uit de buurt van Vlissingen/Middelburg hier lid is en zin heeft om mee te gaan... Gezellig!!

Morgen na een werkweek van meer dan 40 uur toch maar eens zin zien te maken om te sporten...

En voor 30 augustus heb ik in ieder geval al een afspraak staan om met iemand een lange wandeling te gaan maken als het tenminste niet regent..

Suk6 weer voor iedereen en fijn weekend verder!
Yolo!!
Hey ladies!

85,0 kilo op nieuwe weegschaal. Dus noteer dat gewicht maar voor mij.

Hier vanochtend weer geshred. Dat gaat goed. Maar wel teveel gesnaaid vandaag; een klein zakje chips, een kleine muffin en 2 boterhammen met Nutella met de lunch. Maar het is weekend, morgenochtend hardlopen en dan weer er tegenaan.

Sneeuwitje: je bent vast weer snel op 64 kilo. Ik ga morgenochtend ook voor de 5K zonder wandelen! Ik vind altijd de eerste 5 minuten wel pittig.

Tante barb: zo'n jubileum moet je wel vieren hoor! Ik kom helaas niet bij je uit de buurt. Anders was ik wel met je gaan meefietsen. Ik heb net een nieuwe gekocht. Heb je nu al matje en gewichtjes?

Hvm: verhuizen naar nieuw huis; leuk! Is het nieuwbouw? Moet je veelnieuwe spullen kopen? Of heb je alles al?

Margje; wat vervelend van die bekken klachten zeg. Je moet dan goed op je houding letten he? Wel lekker gewandeld dus in je vakantie .

Groetjes en fijne avond!
Gisteren heb ik hardgelopen. De conditie komt duidelijk weer terug, dat is fijn om te merken!

Ik hoop dat het afvallen vanaf morgen ook weer op gang komt. Begin dan weer met werken, dus regelmaat (niet hele tijd thuis en tijd om te snaaien) én ik ga weer elke dag fietsen.

@ Suus: hoe ging je hardlooprondje?

@ Tante_barb: 20 jaar samen is echt een mijlpaal, gefeliciteerd. Dat moet natuurlijk gevierd worden. Ik hoop dat het je lukt om komende week te sporten naast je drukke werkweek.

@ HVM: heel veel succes met de verhuizing. Kan me voorstellen dat het lastig is, ook omdat je nog 3 kinderen rond hebt lopen. Maar de beloning zal straks groot zijn als jullie lekker in het nieuwe huis wonen!

Morgen ga ik weer voor het eerst lopen bij de hardloopvereniging na de vakantie. Heb er zin in!
Hey Sneeuwitje! Fijn dat het lopen bij jou ook weer goed ging. En als je morgen weer ah werk bent, kom je ook weer beter in het ritme.

Mijn hardlooprondje ging SUPER! Ik hield het prima vol!

Verder vandaag netjes gegeten, rond de 1500 calorieen, veel volkoren producten en dus goed gesport. Ik ga nu echt NIETS meer nemen, eventueel water en een groene thee.

Dat is de afspraak!
Jeeejj! De vakantie is voorbij! Man man, wat duren 7 weken lang aals je niet weg kunt omdat je net bevallen bent en een verhuizing in de planning staat. Godzijdank had de oudste vandaag weer de eerste schooldag. Dat gaf hij zelf ook aan dat het fijn was weer naar school te gaan. De laatste weken waren het echt draken die op mijn zenuweb aan het dansen waren. Ik kon echt niks meer hebben. Ik heb nu het gevoel dat ik met mijn tong op de tenen de finish gehaald heb.....pffff. De middelste gaat vanaf volgende week ook naar de psz. Nou dat zal even wennen zijn aan de oorverdovende stilte....aaaaaahhh.....

Verdee ben ik gigantisch moe. Echt niet normaal. En de verhuizing moet nog komen. Manlief is continu aan het klussen en ik doe alles thuis. We hebben geen nieuwbouw woning. Maar er gaat veel verf en kasten in zitten, want we hadden inbouwkasten en straks niet meer. Moet zeggen dat ik de kamers van de kinderen echt leuk vind worden. Had zo'n kamer vroeger zelf ook wel gewild..

Met diëten gaat het hier redelijk. Ik kook normaal, maar weeg alles af en schep iets minder op.

Ik vind het trouwens zo knap hoe jullie sporten. Op dit moment moet ik er even niet aan denken. Ben al blij als ik de dag overleef... Hebben jullie trouwens ook zo genoten van het weer vandaag? Man man...wat kwam het naar beneden. En de paraplu's, tja die liggen natuurlijk al in het nieuwe huis. Heb de kinderen gelukkig droog weten te houden, maar ben zelf een aantal keer flink nat geregend..

For so far, weer een hele episode. Succes iedereen...tot vrijdag! Euh..als de weegschaal niet ingepakt is...

Hvm
Vanavond weer getraind bij de hardloopvereniging. Echt heerlijk gelopen en gezellig! Gelukkig maar een klein buitje gehad. Dat kon ik helaas over de fietstocht naar m'n werk niet zeggen. Zowel heen en terug met volledig regenpak moeten fietsen, blegh. Maar wel weer lekker gewerkt vandaag, merk dat de structuur meteen weer terug is. Hopelijk is dat ook goed voor de kilo's Er was taart (natuurlijk), maar ik heb het kunnen weerstaan!!

@ Suus: goed bezig, hardlopen en op je eten letten!!

@ HVM: ik vind het juist knap dat je met drie kinderen én een verhuizing nog zo goed oplet. Heel veel succes!

Morgen heb ik een rustdag (natuurlijk wel lekker op de fiets naar het werk) en dan ga ik woensdag weer lopen. Moet ook wel, want ga 's middags lunchen dus dan kan ik het weer een beetje compenseren
Hey HVM,

Hier gaat de oudste volgende week weer naar school, maar deze week wel 3 dagen bso, en jongste 3 dagen naar kdv. Dat moet ook wel, want wij zijn sinds vorige week weer gewoon aan het werk. Leuk hoor, nieuwe kinderkamers etc. wij wonen in een inmiddels 8 jaar oud nieuwbouwhuis, waren eerste bewoners, dus alles meteen naar eigen smaak. Afgelopen jaar hebben we wel de zolder helemaal verbouwd; het is de kinderverdieping geworden. Met 2 grote kamers, veel opbergruimte, vliering erin laten zetten, 2 grote dakkapellen en een 3e toilet en aparte was en droog ruimte en cv ketel, mech ventilatie etcetc. Was ook superleuk om te doen en vooral inrochten etc.

Ik heb ook een goede dag gehad. Net nog even "30day shred" gedaan en al gedoucht en tanden gepoetst. 😛, dus geen plannen om nog te snaaien. Dat is nl mijn valkuil. De avonden.......

Hoe is het met de rest? Gaat het goed? Ik ben benieuwd a.s. vrijdag: eerste x wegen op nieuwe weegschaal. Veel gesport, maar ook krachttraining, dus meer gericht op fitheid en gezondheid ipv afvallen.

Hopelijk voor iedereen goed nieuws!

Groetjes suus
Sneeuwitje; net gepost toen ik ook aan het typen was! Goed bezig!
Drie keer kunnen sporten deze week..Helaas alleen de laatste keer met een minder goede afloop.. Tijdens het hardlopen wilde ik een man met een hond ontwijken en kwam daardoor op de rand van het asfalt en het gras terecht waardoor mijn enkel dubbel klapte en ik viel.. Grrrrrr.... Opgestaan en wel mijn rondje afgemaakt in een iets lager tempo en na het douchen nog een geocache wandeling met mijn zus en nichtjes gemaakt maar toen ik 's avonds mijn schoenen uitdeed moest ik het toch bezuren.. Zag mijn enkel flink opzwellen en de pijn werd ook heviger.. Nu al 2 dagen met een steunkous aan het werk, zwelling en pijn is al wel minder maar ja dus even geen sport met de voeten voor mij (hardlopen/touwtjespringen).. Balen!!! Voor deze week wel blij met de weegschaal...100.6 maar ja even afwachten hoe het volgende week zal zijn en wanneer de enkel genoeg genezen is om weer te gaan sporten.. Ga in ieder geval zondag wel proberen een wandeling te maken, heb ik toch iets van beweging in elk geval..

@Suus ja heb matje en gewichtjes.. 0,5kg eerst eens om te proberen, waren in de opruiming bij Kruidvat...dacht ga het eerst eens proberen en als het wat vind koop ik wel ergens wat duurdere en zwaardere...

@Sneeuwwitje Jubileum gevierd door samen lekker weg te gaan en heel romantisch (hihi) op een bankje samen een heerlijk ijsje te eten....Was al zo lang geleden en dat is dan echt genieten.. Zowel dat samen lekker weg als dat ijsje...

Morgen nog een dagje werken en dan even eentje vrij.. Echt lange weken met zo'n verbouwing in de winkel.. Werk normaal 35 uur per week maar nu al een aantal weken 40 uur of meer.. Plus dan nog een deel van het huishouden omdat manlief nog steeds herstellende is van een polsoperatie.. Maandag moet hij weer terug naar de fysio..hoop dat hij dan weer wat meer mag..Scheelt weer voor mij!!

Nou zou zeggen een fijne week allemaal en tot snel.. Suk6 ook weer verder iedereen!!
Yolo!!
Woensdagmiddag wilde ik gaan lopen en er kwam een hele donkere lucht aan. Op buienradar gekeken en het zou nog wel even duren, maar wel dicht bij huis gebleven. Na 2 kilometer begon het te onweren, dus toen direct naar huis gegaan (daar hou ik toch niet zo van...). Helaas niet echt een goede training gedaan dus. Daarom heb ik gisteravond nog gelopen. Wilde eens kijken hoe snel ik kon, dus flink doorgelopen en daar werd ik heel blij van! Heb 4 kilometer gelopen in gemiddeld 5;40 min/km!! Zo snel had ik nog nooit gelopen. Komende weken ga ik me voornamelijk richten op de afstanden en dan kijken of ik ook zo snel kan op de langere afstanden!

Qua eten gaat het best oké, maar ik zie het nog niet echt terug op de weegschaal. Best frustrerend, want zie het (volgens mij wel aan mijn lichaam).

@ Tante_barb: wat super balen van je enkel. Ik loop soms ook dicht langs de kant en denk dan ineens; daar moet ik mee oppassen. Ik hoop dat je enkel weer snel geneest! En dan ook nog zo druk met werken en in huis, succes!

@ Suus: hoe gaat het met bewegen en eten? En wat zei de nieuwe weegschaal?

@ HVM: hoe staat het met de verhuizing?

Vandaag heb ik een rustdag, want heb nu twee dagen achter elkaar gelopen. Ik had eigenlijk verwacht dat ik vandaag wel wat spierpijn zou hebben (vooral i.v.m. het hoge tempo van gisteravond), maar dat valt mee. Of het komt morgen nog, en de spierpijn een dag later is altijd heel erg

Plan is om morgen een rondje van 5 kilometer te lopen!
85,7 kilo

Niet blij dus, en ik snap het ook niet. Ik kan qua calorieën nooit aangekomen zijn, en ik heb ook heel veel gesport. Misschien is 2 keer hardlopen en 4 keer 30 day shred teveel krachttraining? Of heeft mijn cyclus ermee te maken? Qua kleding merk ik wel positieve dingen, dus daar ben ik happy mee. As maandag weeg ik nog een keer. Dan kijk ik nog eens.....

Tante barb; o nee..... Wat heb je nu precies met je enkel? Ben je naar de fysio geweest ofzo? Ik hoop dat het snel beter gaat, maar even goed rustig aan doen, anders kun je er heel lang last van houden!

Sneeuwitje; heerlijk dat hardlopen. Gaat je goed af he? Hier beweeg ik ook veel; nu structureel 2 x per week 5 km hardlopen en minimaal 3 x per week 30 day shred. Qua eten gaat het goed. Zeker overdag. S avonds blijft mijn valkuil, maar ik bewaar mijn Optimel dubbelvla voor s avonds, of een volkorenkoekje of een blokje 86% pure chocola. En dat is het dan.

Hvm; gaat het goed met alle huis/inrichting en verhuis acties?

Nou meiden; tot snel!
Hallo allemaal. Even op de valreep. Het is hier gigantisch druk. Het weer zit absoluut niet mee. Het was vandaag zo erg dat we lekkage hebben gehad in ons nieuwe huis. Dus snel loodgieter gebeld en de verzekering. Echt zo erg gewoon. En morgen moet alles over. Ik zie er vreselijk tegen op. Gelukkig zijn de oudste 2 uit logeren en de jongste heeft morgen ook onderdak. Dat scheelt. Poes is uit logeren. Nu hopen dat het weer morgen ietsie beter is dan vandaag. Ohja de weegschaal was vanmorgen nog niet ingepakt. 89,7 woog ik. Fijn onder de 90. Nu op naar de 85.

Groetjes Hvm
Hallo dames,

hier gaf de weegschaal 95,5 aan. Komende maandag weer beginnen met werken en dus ook weer met lijnen. Structuur in de dag betekent meestal ook meer structuur in het eten. Die 88 moet er toch een keer van komen!
Elk pondje gaat door het mondje!
De snelheid gaat ineens super goed. Vandaag een rondje van 5 kilometer gelopen in gemiddeld 5;42 min/km. Dus al onder de 29 minuten op de 5 kilometer. Dat was eigenlijk mijn streeftijd voor het wedstrijdje half september!! Was wel helemaal kapot, maar wel heel lekker dat ik ineens die snelheid heb. Weet niet waar het nu vandaan komt. Nu in ieder geval de afstand weer uitbouwen.

En ik was vanochtend ook eindelijk blij met de weegschaal 65,3, eindelijk weer onder de 66!

@ Margje: geniet nog even van je laatste vakantieweekend. Mij helpt het weer werken in ieder geval wel heel erg met de structuur van het eten.

@ HVM: o nee, wat super vervelend zeg lekkage in het nieuwe huis! Heel veel succes met de verhuizing!

@ Suus: heb je echt alles opgeschreven wat je hebt gegeten en ook de juiste hoeveelheden? Ik heb ook een periode 6x per week gesport, maar stond toen ook stil. Ik denk dat 5x wel voldoende is, je lichaam heeft ook behoefte aan een rustdag. Je cyclus kan natuurlijk ook veel invloed hebben. Dat merk ik tenminste dat het een behoorlijke invloed heeft op het getal op de weegschaal.

Ik heb de tabel bijgewerkt! Morgen heb ik lekker een rustdag (met een bbq!) en dan maandag weer lopen bij de hardloopvereniging.
Dames, waar zijn jullie??

Hier gaat het goed. Gisteravond even een zwak momentje, maar verder lukt het me goed om niet te snoepen. Maandagavond weer gelopen bij de vereniging (bijna 7 kilometer) en vanmiddag een rondje van 5,5 km gelopen. Merk dat ik weer een beetje in vorm kom na de vakantie en dat de spieren terugkomen voor het vet
Sorry werk op het moment weken van 45 uur omdat er verbouwt wordt op het werk, dus niet veel tijd helaas om in te loggen op deze site.. Misschien ook handig om een whatsappgroepje te maken nu we nog maar met zo weinig zijn.. De meesten hebben makkelijker tijd om even op de telefoon te berichten dan om de pc aan te zetten.. Als ik tenminste naar mezelf kijk...

Maar goed.. @ Suus denk enkel licht gekneusd of zo ben er niet mee naar de dokter gegaan en ook niet naar fysio.. Gewoon rust gehouden.. Gaat al weer een stuk beter nu, nog niet helemaal pijnvrij dus ga nog maar niet touwtjespringen en zo maar wel morgen een grote wandeling maken om te kijken hoe het gaat...

Werd gelukkig wel helemaal happy de peppie van mijn weegschaal zojuist..Het is niet veel, maar eindelijk eronder !! 99.9..

Volgende week een weekendje weg dus zal donderdag wegen en mijn gewicht doorgeven want weet niet zeker of we in het huisje waar we heen gaan internet zullen hebben..

Mijn zus is begonnen met 30day shred en denkt dat het ook wel wat voor mij is, dus ga haar advies opvolgen als mijn enkel volledig hersteld is en het ook maar eens proberen...

@sneeuwwitje..jij bent ook lekker bezig met hardlopen..ik loop ongeveer 9 minuten over een km maar gaat mij niet om de snelheid, meer om het bewegen... En heb ook af en toe een wandelpauze tussendoor omdat ik het anders geen 5-6 km volhoudt..Dus ja dan gaat je gemiddelde snelheid ook meteen naar beneden natuurlijk...

@Suus spieren zijn zwaarder dan vet, misschien heeft dat er ook mee te maken en natuurlijk ook dat je tijdens je cyclus meer vocht vasthoudt.. Hoop voor je dat het volgende weegmoment positiever is voor je..

Moet nu snel gaan, ga mijn zus en haar gezinnetje even uitzwaaien want die gaan op vakantie en daarna nog even op kraambezoek bij een oud-collega.. Gelukkig houd ik niet van beschuit met muisjes, dus daar zal het niet aan liggen..hihi

Iedereen een fijn weekend en suk6 met verder afvallen en sporten...

Laterzzzzz
Yolo!!
84,9 kilo
Even een snel berichtje, want we zitten in de auto. Vanochtend 64,5 Eindelijk weer onder de 65 en nu weer -20!

Morgen kom ik weer even uitgebreid reageren!
@Suus en @Sneeuwwitje.. jullie gaan goed!!

Hier ook niet te klagen natuurlijk.. Ondanks een week niet kunnen sporten.. Gisteren een kleine 15km gefietst..dat ging goed met mijn enkel.. Vandaag zou er een grote wandeling op het programma staan om te kijken hoe dat zou gaan maar helaas regent het hier al sinds ik vanochtend om 7 uur opstond... Morgen tot en met donderdag helaas weer werken, dus maar kijken of ik in de avonden nog wat buikspieroefeningen kan doen, dan heb ik toch nog een beetje het idee dat ik sport.. En dan volgend weekend ff lekker weg en dan daarna de draad maar weer oppakken..Denk dat mijn enkel dan wel voldoende hersteld zal zijn om het weer rustig aan op te pakken.. Maar gewoon weer een beetje opbouwen met kleine afstandjes en weinig sprongen enz.. Conditie kan het wel aan, maar enkel misschien niet dat is gewoon ff uitproberen...

Fijn weekend allemaal en suk6 weer verder...
Yolo!!
Nou dames, jullie gaan lekker allemaal! Netjes hoor!

Ik ben de uitzondering; 96,2 vanochtend. En dat terwijl ik me had voorgenomen om weer te gaan starten deze week. Daar is dus niets van gekomen, dat snap je wel met dit gewicht! Verbazingwekkend hoe makkelijk ik weer van mijn goede voornemens afstap als er wat lekkers voorbij komt En dat terwijl de vierde medisch professional in een half jaar tijd afgelopen week tegen me zei dat het goed voor mij zou zijn om af te vallen. Ik moet toch wel een enorm bord voor mijn kop hebben. Nou, dat valt gelukkig me. Ik weet donders goed dat ik moet afvallen maar ik vind de motivatie maar steeds niet. Ik heb dus voor mezelf een lijstje gemaakt met voordelen die afvallen mij brengt;

- ik word er gezonder van

- ik word er beweeglijker van

- veel lichamelijke klachten zullen minder worden/verdwijnen (hoge bloeddruk, astma, pijnlijke knieën, vervette lever etc.)

- ik zal (hopelijk) langer leven omdat het risico op ziektes kleiner wordt

- ik ben een beter voorbeeld voor mijn kinderen

- ik zal me aantrekkelijker voelen

- ik kan meer leuke kleding aan

- ik kan kleding aan die al jaren in de kast hangt en te klein is

Samengevat; zoals HVM het een keer zo mooi verwoorde; het is een cadeau voor jezelf.

Ik geloof dat ik deze lijst maar op verschillende plekken in huis ga ophangen.

En mag ik van jullie weer een schop onder mijn kont ontvangen?!
Elk pondje gaat door het mondje!
Hee daar was ik weer. Sorry iets te laat ingelogd door alle drukte, maar ik heb vrijdag wel op de weegschaal gestaan. 89,6 was het resultaat. Heb namelijk niet op de voeding gelet. Gelukkig er niks aan. Maar ook maar een ons er af.....Gisteren verjaardag van zoon gevierd. We gaan er weer voor!

@ Sneeuwwitje;

@tante-barb; Jeeeeeej onder de 100! Goed van je!

@ Suus; Jij ook succes!

@ Margje; SCHOP! JE KAN HET! Het is echt alleen de eerste dagen even lastig. Daarna zit je in een nieuw ritme. Je moet er even doorheen! Het is echt minder moeilijk dan je denkt! En idd, het is een cadeau aan jezelf...echt waar! Succes!

Hvm
Mmmmm.....ik ben niet tevreden hiero. Ik ga vanochtend even op de weegschaal staan. Zie ik 86 kilo!! +/+ 1,1 kilo t.o.v. Eergister. Oke, ik moest nog naar toilet, en moet ongesteld worden en heb weer 3 dagen wat krachttraining gedaan....maar toch.... In totaal heb ik een zak chips gegeten en afgelopen vrijdagmiddag een Magnum (pretparkdagje) Verder niet gesnoept. Dus dat lijkt me nooit +/+ 1,1 kilo te kunnen zijn toch?

Ik merk dat mijn lichaam nog steeds beetje bij beetje veranderd: minder cellulitus, minder buikflubbels etcetc. Dus das positief, maar ik BAAAAAAAAAAL van die weegschaal! Ik zit nu te denken wat ik zal doen om even de eerste paar kilo's kwijt te raken. Shakes? WW? Sonje Bakker met 2 extra volkoren boterhammen (anders echt ongezond weinig).... Wat zouden jullie doen?

Margje; SCHOP VAN MIJ! Ik herken wel wat je schrijft. Dan ben je wat teneergeslagen omdat het niet goed lukt, en dan denk je al snel; laat maar........ Maar het gaat ook om gezonder leven toch? Allebei weer beste beentje voor! Deal?

Hvm; nog gefeliciteerd met zoon!

Tante barb; goed dat fietsen! Ik denl dat je toch op zoek moet naar wel je idd wel kan. En hoever je dan kan gaan. Volhouden!

Nou, ik ga hardlopen. Fijne zondag meiden, en ik hoop op advies van jullie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven