Wat is de gemiddelde leeftijd hier?

17-08-2014 03:16 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier al langer mee maar ben ruim maandje lid en schrijf mee. Ik ben 19. Wat me opvalt is dat men hier over mijn leeftijd valt. Heb ook het idee dat de meerderheid hier 30, 40 plus is. Dus ben benieuw hoe oud is iedereen hier

Hoe oud ben jij?

Totaal aantal stemmen: 257

16-18 (1%)
19-24 (11%)
25-30 (25%)
31-36 (22%)
40-45 (21%)
46-55 (16%)
56-60 (3%)
60 of ouder (3%)
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Men valt niet over je leeftijd, maar over de topics die je opent. Die getuigen ofwel van een poging tot halfslachtig rellen, ofwel van een simpele kijk op het leven (los van je leeftijd).

Denk aan je topics over die oudere getrouwde man, ouders die willen dat je hun kind leuk vindt, moeders in zwembaden, je afkeer van 40+-ers.
Je idee klopt denk ik wel: uitzonderingen daargelaten denk ik dat de gemiddelde leeftijd 30+ is.
Ik ben inmiddels op een leeftijd gekomen dat ik mijn leeftijd liever voor me hou.
21
don't eat yellow snow
31
Oh fuck. Jij bent het. 19... Tjong, dat verklaart een hoop. Hoop voor je dat je nog wat wijzer wordt in de loop der jaren.
Het is omgekeerd, mensen vallen niet over jouw leeftijd, jij hebt een ongezonde obsessie met mensen van een andere (oudere) leeftijd.
Ah, je bent nog maar 'n tiener, dat verklaart 'n hoop. Misschien is het Tina forum beter geschikt voor je. Hier posten doorgaans volwassen vrouwen (en mannen)
35
25. Ik denk dat de gemiddelde leeftijd hier ergens tussen de 30 en 40 ligt. En men niet over je leeftijd valt maar over wat je post
Mijn leeftijd staat niet in de poll
Je bent niet de eerste dat wil ik niet zeggen. Ik zie dat vaker staan zo'n eindcategorie hier 60 of ouder Het lijkt me toch vreselijk als je zeg maar 62 bent en je komt in zo'n rest categorie van 60-100 dat is een periode van 40 jaar.

Ik ben trouwens 54.
Gelukkig ontwikkelen je hersenen zich nog een paar jaar. Ik zeg profiteer daarvan en stimuleer die ontwikkeling door te leren. Veel te leren.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik denk niet dat het over je leeftijd gaat TO, meer over je gedrag en hoe jij vindt dat je je ongezouten meningen over de bühne moet brengen. Maar daar zou je op andere fora ook niet om geroemd worden hoor.
quote:Fame schreef op zondag 17 augustus 2014 08:30 Gelukkig ontwikkelen je hersenen zich nog een paar jaar. Ik zeg profiteer daarvan en stimuleer die ontwikkeling door te leren. Veel te leren.Ik hoop het voor haar...
Jij doet alsof je alles weet en altijd gelijk hebt. Je bent bot, ondoordacht en wereldvreemd.

Zorg dat je wereldwijs wordt. Want tot nu toe heb je alleen getoond geen enkele wijsheid te bezitten.
quote:Noah_ schreef op 17 augustus 2014 @ 03:34:

Men valt niet over je leeftijd, maar over de topics die je opent. Die getuigen ofwel van een poging tot halfslachtig rellen, ofwel van een simpele kijk op het leven (los van je leeftijd).

Denk aan je topics over die oudere getrouwde man, ouders die willen dat je hun kind leuk vindt, moeders in zwembaden, je afkeer van 40+-ers.Je probeert over te komen als iemand die alles al gezien en meegemaakt heeft. Je komt op topics waar je niets te zoeken hebt, ik zou een meisje van 19 meer verwachten op entertainment/trash tv, mode en beauty en met vragen over stufi en dingen als hoe krijg ik z.s.m. een huurhuis en help, hoe moet ik dit of dat koken.
quote:lisa2 schreef op 17 augustus 2014 @ 08:23:

Je bent niet de eerste dat wil ik niet zeggen. Ik zie dat vaker staan zo'n eindcategorie hier 60 of ouder Het lijkt me toch vreselijk als je zeg maar 62 bent en je komt in zo'n rest categorie van 60-100 dat is een periode van 40 jaar.

Ik ben trouwens 54.

Het is al knap dat ze weet dat zestigers bestaan, gezien haar moeite met 40+

Als de poll gewijzigd kon worden was dit misschien iets: 60-75 jaar

en 75 jaar en ouder . . . . Hoewel ik niet geloof dat veel vrouwen ouder dan 75 hier komen
Maar je woont nog thuis? Je hebt je natuurlijk wel in de maand dat je 18 werd ingeschreven bij een woningcoöperatie? Of heb je punten laten liggen?
quote:elninjoo schreef op 17 augustus 2014 @ 06:42:

Ah, je bent nog maar 'n tiener, dat verklaart 'n hoop. Misschien is het Tina forum beter geschikt voor je. Hier posten doorgaans volwassen vrouwen (en mannen)Ik was even oud als TO toen ik hier een account aanmaakte. En in de afgelopen 5 jaar ben ik nog nooit tegen de reacties aangelopen die zij ontvangt. Dat ligt totaal aan haar en haar onkunde m.b.t. je gedragen.
Ik ben bijna 30
Mijn leeftijd valt niet binnen de poll..
36
37-39 staat niet in de poll.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven