Wat is de gemiddelde leeftijd hier?
zondag 17 augustus 2014 om 03:16
zondag 17 augustus 2014 om 09:22
Stomme pol, niet alle categorieën zijn gelijk verdeeld, er mist een stukje voor de mensen die 37, 38 of 39 zijn. Zo krijg je dus nooit een compleet beeld!
Niet erg zorgvuldig opgezet!
Gisteren was er een topic over welke forumregels mensen zichzelf op legden. Ik heb daar niet gereageerd, maar voor mij is dat toch wel zorgvuldigheid!
Niet erg zorgvuldig opgezet!
Gisteren was er een topic over welke forumregels mensen zichzelf op legden. Ik heb daar niet gereageerd, maar voor mij is dat toch wel zorgvuldigheid!
zondag 17 augustus 2014 om 09:30
Als ik de uitslag van de poll zie, verrast het me dat het grootste gedeelte 40-45 is (los van dat de einddertigers niet kunnen stemmen). (En misschien ligt het ook wel aan het tijdstip nu, waarop mensen met kleintjes met de kinderen bezig zijn). Ik dacht dat de grootste groep 35-40 zou zijn.
Het viva blad richt zich volgens mij op vrouwen rond de 30 jaar, en het lijkt alsof vrouwen hier dus iets ouder zijn.
Het viva blad richt zich volgens mij op vrouwen rond de 30 jaar, en het lijkt alsof vrouwen hier dus iets ouder zijn.
zondag 17 augustus 2014 om 10:00
quote:Carenza schreef op 17 augustus 2014 @ 08:37:
[...]
Je probeert over te komen als iemand die alles al gezien en meegemaakt heeft. Je komt op topics waar je niets te zoeken hebt, ik zou een meisje van 19 meer verwachten op entertainment/trash tv, mode en beauty en met vragen over stufi en dingen als hoe krijg ik z.s.m. een huurhuis en help, hoe moet ik dit of dat koken.Wow wat een arrogantie! Volgens mij zijn alle topics hier toegankelijk voor een ieder. Daarbij; als jij middels deze post je eigen volwassenheid wilt pretenderen, dan faal je wat mij betreft daar in met de kortzichtigheid die je hebt over meiden van 19. En nee, ik ben zelf al lang geen 19 meer.
[...]
Je probeert over te komen als iemand die alles al gezien en meegemaakt heeft. Je komt op topics waar je niets te zoeken hebt, ik zou een meisje van 19 meer verwachten op entertainment/trash tv, mode en beauty en met vragen over stufi en dingen als hoe krijg ik z.s.m. een huurhuis en help, hoe moet ik dit of dat koken.Wow wat een arrogantie! Volgens mij zijn alle topics hier toegankelijk voor een ieder. Daarbij; als jij middels deze post je eigen volwassenheid wilt pretenderen, dan faal je wat mij betreft daar in met de kortzichtigheid die je hebt over meiden van 19. En nee, ik ben zelf al lang geen 19 meer.
zondag 17 augustus 2014 om 10:04
quote:Blaadje84 schreef op 17 augustus 2014 @ 10:00:
[...]
Wow wat een arrogantie! Volgens mij zijn alle topics hier toegankelijk voor een ieder. Daarbij; als jij middels deze post je eigen volwassenheid wilt pretenderen, dan faal je wat mij betreft daar in met de kortzichtigheid die je hebt over meiden van 19. En nee, ik ben zelf al lang geen 19 meer.Ik weet genoeg over meiden van 19, en ben zelf ook al ruim volwassen. Tja, als iemand van 19 gaat reageren in een "volwassen" topic en totaal geen ervaring heeft met het onderwerp, dan vind ik dat zo iemand daar niets te zoeken heeft.
[...]
Wow wat een arrogantie! Volgens mij zijn alle topics hier toegankelijk voor een ieder. Daarbij; als jij middels deze post je eigen volwassenheid wilt pretenderen, dan faal je wat mij betreft daar in met de kortzichtigheid die je hebt over meiden van 19. En nee, ik ben zelf al lang geen 19 meer.Ik weet genoeg over meiden van 19, en ben zelf ook al ruim volwassen. Tja, als iemand van 19 gaat reageren in een "volwassen" topic en totaal geen ervaring heeft met het onderwerp, dan vind ik dat zo iemand daar niets te zoeken heeft.
zondag 17 augustus 2014 om 10:09
quote:muurbloempje66 schreef op zondag 17 augustus 2014 10:08 Hoe zien jullie dan wat ze allemaal heeft gepost?
Als je via de app forumt kan dat niet.
Maar via de site wel. Onder de Nick staan een paar tekentjes waaronder een loepje.
Als je via de app forumt kan dat niet.
Maar via de site wel. Onder de Nick staan een paar tekentjes waaronder een loepje.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
zondag 17 augustus 2014 om 10:16
Ik ben 43 en toen ik 19 was, was ik net zo naïef als TO. En ook behoorlijk stellig, ik wist al heel veel zeker. Een mens wordt echt pas volwassen ruim na zijn 18e. En dan maak je ook grote stappen. TO, ga eerst maar eens een paar jaar zelfstandig (dus zelf je geld verdienen) wonen. Probeer eens een duurzame relatie aan te gaan etc. En tot die tijd, besef je, dat je niet de waarheid in pacht hebt
zondag 17 augustus 2014 om 10:23