Wat is de gemiddelde leeftijd hier?

17-08-2014 03:16 162 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier al langer mee maar ben ruim maandje lid en schrijf mee. Ik ben 19. Wat me opvalt is dat men hier over mijn leeftijd valt. Heb ook het idee dat de meerderheid hier 30, 40 plus is. Dus ben benieuw hoe oud is iedereen hier

Hoe oud ben jij?

Totaal aantal stemmen: 257

16-18 (1%)
19-24 (11%)
25-30 (25%)
31-36 (22%)
40-45 (21%)
46-55 (16%)
56-60 (3%)
60 of ouder (3%)
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
quote:xylo schreef op 17 augustus 2014 @ 09:30:

Als ik de uitslag van de poll zie, verrast het me dat het grootste gedeelte 40-45 is (los van dat de einddertigers niet kunnen stemmen). (En misschien ligt het ook wel aan het tijdstip nu, waarop mensen met kleintjes met de kinderen bezig zijn). Ik dacht dat de grootste groep 35-40 zou zijn.

Het viva blad richt zich volgens mij op vrouwen rond de 30 jaar, en het lijkt alsof vrouwen hier dus iets ouder zijn.Ik krijg niet de indruk dat veel forummers het viva blad lezen.
In je andere topic ben je 20.

Tel jij terug?
Hoe erg is 40 plus zijn?
18+
45
c'est le ton qui fait la musique
Mensen vallen niet over leeftijd.

Wel hebben ze vraagtekens over het feit dat iemand zonder levenservaring, en die net komt kijken en nog weinig weet over het leven, zo'n grote mond heeft

Je komt in je topics over als een betweterig tiepje, je wijst alles en iedereen op een zeer onplezierige manier terecht

Terwijl je amper levenservaring hebt.

je bent in mijn ogen een bijna volwassen kind, dat nog veel, heel veel moet leren

Allereerst normaal omgaan met andere mensen, in plaats van als een doldwaze stier tekeer te gaan

Zo, ik heb gezegd
quote:Carenza schreef op 17 augustus 2014 @ 08:37:

[...]

zou een meisje van 19 meer verwachten op entertainment/trash tv, mode en beauty .Daar zit ik ook als 50jarige
Jij had m''n dochter kunnen zijn
Zeg ik niet.
De verdeling klopt niet. Je moet groepen maken die even groot zijn, een sprong van 5 jaar steeds.
quote:nwdesie schreef op 17 augustus 2014 @ 03:16:

Ik lees hier al langer mee maar ben ruim maandje lid en schrijf mee. Ik ben 19. Wat me opvalt is dat men hier over mijn leeftijd valt. Heb ook het idee dat de meerderheid hier 30, 40 plus is. Dus ben benieuw hoe oud is iedereen hier

Den k niet dat het met je leeftijd te maken hebt, idd wat gezegd is, het zal ook te maken hebben met je topics die je opent.

Daar aan wil ik toevoegen dat het ook scheelt in welk deel je het van het forum zet. Een bepaalt topic ( en nu ga ik ook dingen over me heen krijgen ) onderwerp, bla bla bla, zitten in mijn ogen heel veel mensen die volgens mij zijn aangenomen om aftezeiken. Daar moet je dan maar over heen lezen.

Maar op je vraag terug te komen ik ben 20+ 30+ 40+, snap je me?
quote:funky2901 schreef op 17 augustus 2014 @ 09:46:

Bij 60 of ouder denk ik serieus aan omaatjes, trouwens.

Laat mijn schoonmoeder van bijna 75 en haar 81-jarige vriend dat maar niet horen .

Ik ben 42 trouwens.

En ik begon hier ... een jaar of 15 geleden denk ik. Toen internet nog via de telefoonlijn ging en tijdens het forummen dus geen telefoon kon overgaan.
33
quote:Exces schreef op 17 augustus 2014 @ 11:37:

[...]

Laat mijn schoonmoeder van bijna 75 en haar 81-jarige vriend dat maar niet horen .

Ik ben 42 trouwens.

En ik begon hier ... een jaar of 15 geleden denk ik. Toen internet nog via de telefoonlijn ging en tijdens het forummen dus geen telefoon kon overgaan.O ja, geen telefoon en internet tegelijk! Vroeger was echt niet alles beter.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:tonkje schreef op 17 augustus 2014 @ 11:47:

[...]

O ja, geen telefoon en internet tegelijk! Vroeger was echt niet alles beter. Hm. Bedrijven konden ook niet bellen, dat was dan wel weer een voordeel .
quote:Zo.maar schreef op 17 augustus 2014 @ 11:33:

Een bepaalt topic onderwerp, bla bla bla, zitten in mijn ogen heel veel mensen die volgens mij zijn aangenomen om aftezeiken.

Maar op je vraag terug te komen ik ben 20+ 30+ 40+, snap je me?

ik snap er niks van.

en grappig, ik ken heel desi nog niet. maar blijkbaar is ze de moeite waard om te gaan lezen als ik zo de reacties zie hier.
quote:Exces schreef op 17 augustus 2014 @ 11:48:

[...]

Hm. Bedrijven konden ook niet bellen, dat was dan wel weer een voordeel .

stiekem inloggen ging ook niet, was een hels kabaal met gepiep en gedoe

Overigens toen ik net internet had en via de telefoonlijn inlogde, was mijn eerste telefoonrekening over 2 maanden plots over de 200 euro
21
quote:rochel schreef op 17 augustus 2014 @ 11:58:

[...]

ik snap er niks van.

en grappig, ik ken heel desi nog niet. maar blijkbaar is ze de moeite waard om te gaan lezen als ik zo de reacties zie hier.

Nou, ze is vooral heel goed in doorzagen. De meesten geven hun mening één of twee keer, maar die van haar krijg je in een topic minstens tien keer te zien. Ze wil geen discussie voeren maar gelijk hebben. En als ze dat niet krijgt, heeft ze volgens zichzelf toch gelijk en wij zijn allemaal dom, achterlijk en naief.

Ja ach, als je al een hele maand mee schrijft ken je het klappen van de zweep wel he
ja maar volgens zomaar zijn er dus mensen aangenomen in het topic gewicht speciaal om de mensen af te zeiken

ik zal het wel verkeerd lezen, of haar zin is verkeerd geschreven.
Ik ben 23. Maar leeftijd speelt hier geen rol idd. Hoewel ik aanneem dat de meesten hier sowieso 18 jaar en ouder zijn ;)
Ik zie trouwens geen poll, heb je die weggehaald?
Ik ben 21, soms ligt het er ook een beetje aan hoe je je gedraagt.
quote:rochel schreef op 17 augustus 2014 @ 12:07:

ja maar volgens zomaar zijn er dus mensen aangenomen in het topic gewicht speciaal om de mensen af te zeiken

ik zal het wel verkeerd lezen, of haar zin is verkeerd geschreven.

Zomaar moet even wat kwijt geloof ik .

En ik heb hier 18 en 19 jarigen gezien die prima discussiëren en zich onder de forummers mengen zonder dat ze werden afgezeken of niet werden geaccepteerd. TO gedraagt zich als een zeurende kleuter die haar zin niet kan krijgen, tja, dan wordt je dus ook zo behandeld.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:rehtse90 schreef op 17 augustus 2014 @ 12:09:

Ik zie trouwens geen poll, heb je die weggehaald?

Beetje off-topic maar ik zie wel een poll en ik heb vorige week in een topic ook al eens gelezen dat iemand hem niet zag, terwijl hij er wel gewoon stond. Volgens mij in het tassen-kiezen topic.

Lijkt op een forumfoutje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven