Mode & Beauty alle pijlers

Biker boots ?

18-08-2014 15:07 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb het idee om nieuwe biker boots te kopen? Nu zei een vriendin tegen mij dat die al een beetje uit / over zijn...en of het voor aankomende herfst / winter dan wel zo leuk zou zijn? Nu hoef ik niet perse met de mode mee te lopen....maar misschien zonde om zoiets dan nieuw te kopen?

Kijk een beetje zo'n model.

http://www.emmenmode.nl/s ... otorboot-ankle-zwart.html

Graag jullie mening?
Vind dit model altijd wel kunnen. Nu volg ik de mode nooit echt op de voet, moet ik wel bekennen.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Als jij ze leuk vindt maakt het toch niet uit.
.
Het is inderdaad al eventjes in de mode dit soort laarsjes.

Maar goed ze zijn best tijdloos en praktisch. Staan prima onder een broek en ligt eraan wat voor jurk maar zelfs dat kan leuk staan met een dikke maillot.
Ik vind ze leuk hoor. En ik neem aan dat wanneer Supertrash ze verkoopt, ze nog wel in zijn.
Ik vind ze leuk. Ze passen bij veel van mijn outfits en ze zijn al een tijdje in de mode. Als een ander mijn laarsjes niet leuk vindt, dan lap ik dat aan mijn bikerboots
Ik ben juist op zoek naar zulke schoenen(die ik fijn vind lopen),lekker juist in de herfst en winter.
Oké grappig zijn dus echt nog wel schoenen voor nu en ik moet ook lak hebben aan anderen. Maar je wilt ook een beetje voor de dag komen

Ik heb besloten dat ik nieuwe ga kopen! Bedankt allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven