wat betekent TO?

14-08-2014 09:46 39 berichten
Haai iedereen,

Het zal vast een heeeeeeeele domme vraag zijn... maar ben hier nieuw en sommige afkortingen kan ik even niet plaatsen.

Wat betekend TO? het zal vast een ojjaa reactie worden als ik het hoor maar tot nu toe ben ik er nog niet achter hahaha..

Groetjes Do
Alle reacties Link kopieren
quote:miracle75 schreef op 14 augustus 2014 @ 10:10:

Domme vragen bestaan niet. Domme antwoorden wel, Sorry hoor maar vallen over een D of T? Wat maakt het uit, we snappen toch waar het om gaat.Zeker bestaan domme vragen wel. Maar dit was geen domme vraag. En ja, sorry, ik val over een d ja. Komt heel dom over.
quote:jippie55 schreef op 14 augustus 2014 @ 13:09:

[...]

Zeker bestaan domme vragen wel. Maar dit was geen domme vraag. En ja, sorry, ik val over een d ja. Komt heel dom over.Dat is toch niet jouw probleem? Of wil jij weer slim overkomen door er wat van te zeggen? Ik vind het altijd een beetje gezeik. Kijk, als een topic totaal niet leesbaar is door alle taalfouten, dan snap ik dat daar iets van gezegd wordt. Maar in dit geval, tjah. Dit is treurig genoeg het type spelfouten dat je zelfs in de kranten tegenkomt.
quote:jippie55 schreef op 14 augustus 2014 @ 13:09:

[...]

Zeker bestaan domme vragen wel. Maar dit was geen domme vraag. En ja, sorry, ik val over een d ja. Komt heel dom over.Dan ga je het nog moeilijk krijgen in de toekomst, want behalve de d´s en t´s is het tegenwoordig bijna standaard me fiets, me moeder en me vriendje. Ik vind het zelf veel storender dat zelfs kranten en tijdschriften vol staan met fouten. Nog veel erger, schoolrapporten en brieven van (dure) bedrijven.
quote:GreetBilspleet schreef op 14 augustus 2014 @ 10:29:

Betekent.Dit is dus mosterd TO...
Ik dacht altijd dat TO Engels was en stond voor Thread Owner. Heb ik ook weer wat geleerd vandaag.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
'daar was ik niet opgekomen'
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ga ik even OT met voor mij 2 nieuwe afko's:

GMTA = great minds think alike (maar daar heb ik kennelijk weinig last van )

TGIF = thank God it's friday

Later is nu
quote:Merisi schreef op 14 augustus 2014 @ 11:44:

[...]

Klopt als een bus

Oh, en hihihi schrijven als je iets grappig vind zijn velen hier ook niet zo dol op.

Hihihi schrijven als je iets niet grappig vindt, is nog veel erger.

Ik zit nog steeds te wachten op de TO die een topic start met de titel: Ik ben zo ongelukkig, hihihi.
quote:marilyn82 schreef op 14 augustus 2014 @ 13:35:

[...]

Dit is dus mosterd TO...Dubbele mosterd
quote:Exces schreef op 14 augustus 2014 @ 13:28:

[...]

Dan ga je het nog moeilijk krijgen in de toekomst, want behalve de d´s en t´s is het tegenwoordig bijna standaard me fiets, me moeder en me vriendje. Ik vind het zelf veel storender dat zelfs kranten en tijdschriften vol staan met fouten. Nog veel erger, schoolrapporten en brieven van (dure) bedrijven.

Ooooh daar kan ik dus echt niet tegen! Leest voor geen meter (tenenkrommend)

Ik ben het met jullie eens dat je je aan d/t fouten e.d. niet zou moeten storen maar ik kan er ook slecht tegen (net als jou/jouw...)

Ik probeer altijd in mijn achterhoofd te houden dat perfecte/slechte spelling niet persé gelijk staat aan intelligentie
quote:chimaera schreef op 18 augustus 2014 @ 18:44:

[...]

Ooooh daar kan ik dus echt niet tegen! Leest voor geen meter (tenenkrommend)

Ik ben het met jullie eens dat je je aan d/t fouten e.d. niet zou moeten storen maar ik kan er ook slecht tegen (net als jou/jouw...)

Ik probeer altijd in mijn achterhoofd te houden dat perfecte/slechte spelling niet persé gelijk staat aan intelligentiepersé per se
And for the love God...het is sowieso.
quote:Sensy12 schreef op 18 augustus 2014 @ 18:48:

And for the love God...het is sowieso.Dat soïso.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 18 augustus 2014 @ 18:55:

[...]

Dat soïso.Dat spreek ik uit als swaso.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven