Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
quote:geheim1972 schreef op 15 juli 2008 @ 14:41:

Goed, gewoon vragen dus....Inderdaad. Zelf iets bedenken wordt altijd erger dan het in werkelijkheid is.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Ik heb een periode gehad dat ik gewoon alleen maar sex wilde en had toen 2 vrouwen 1 ervan was getrouwd de ander had een vriend op de vaart die regelmatig allen sex wilde. Bij 1 van hun moest ik ook na afloop ook weg. En dronken we ook nooit wat buiten de sex. Heb er heel erg van genoten heerlijk wilde sex en geen lieve dingen voor haar heoven doen. Maar weet wel dat dieper zolas nu met kinderen en andere dingen samen doen veel beter voeld. Maar ben blij dat ik die periode heb gehad.
@ Prima, zo heeft iedereen wisselende periodes in zijn leven. En ja ,Geheim gewoon vragen of in het algemeen vragen of hij er verschillende svtjes op na wilt houden.Misschien ben je nu een beetje too upset en kun je beter even wachten tot je wat gekalmeerd bent?
Zal ik nu bellen? Nu hij nog met haar bezig is...

Of word ik nu wraakzuchtig?

Ik zal iig maar even afwachten tot ik iets meer tijd gehad heb om erover na te denken wat IK wil. Ik ben nu ook wat boos, en ja, jaloers. Beter om nu maar even niets te doen.

Bedankt allen.
Hahaha Stew: ja dus.
Inderdaad maar even rustig aan ja, je bent nu lichtelijk opgefokt Maar kan me voorstellen dat je niet blij en wat jaloers bent, of in elk geval onzeker over de situatie.

Nah, vanavond dus eerst maar vrienden worden met Jack Daniels, lekker slapen (coma mag ook) en dan morgen weer 's zien :-)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Heel herkenbaar, Geheim! Ik ben meestal ook zo'n opgewonden standje, vaak is het beter even te wachten met reageren. Het is jaloezie, maar ook het gevoel dat je iemand dus niet kunt vertrouwen.
Oke, dan durf ik nu (alleen aan) Stew wel toe te geven dat ik er idd het liefst nu heen zou willen gaan om hem op zijn smoel te timmeren.

De rest van jullie leest hier volledig overheen....

Ik trek nog een fles open, en doe helemaal niets nu..
Goedzo Geheim! Iemand op zijn smoel timmeren zou ik ook wel willen, maar dat zal wel weer niet in de speltips staan, haha.

En Geheim, chinchin (op al die eikels!)
*
quote:geheim1972 schreef op 15 juli 2008 @ 15:02:

Oke, dan durf ik nu (alleen aan) Stew wel toe te geven dat ik er idd het liefst nu heen zou willen gaan om hem op zijn smoel te timmeren.

Niet echt vrouwelijk hoor, heb je niet een fijne stiletto die je op een taktische plek zou kunnen inzetten?

Nou ja, wat zeg ik nu toch weer, foei
Goh, applaus.

Voor mijn agressieproblemen....
quote:geheim1972 schreef op 15 juli 2008 @ 15:19:

Goh, applaus.

Voor mijn agressieproblemen....

Doe nou eerst die fles JD maar, dan nog 's zien hoever je komt met dat timmeren

Maar goed, ik maak wel weer grapjes, maar hoop dat het meevalt allemaal en goed komt, echt.
Weet ik toch.

Kan nu ook wel weer lachen door jullie.

Het komt wel goed, hoe dan ook.

Dank je.
Nou zeg Geheim, zo raar vind ik je reaktie niet hoor. Hoe "vrijblijvend" die dingen ook lijken, ze zijn het niet. Er komt toch altijd gevoel bij kijken... (en dus ook het gevoel om hem eens fijn goed hard te raken - met wat dan ook ).

Toch maar rustig voor jezelf op een rijtje gaan zetten wat je wilt en op welke vragen je antwoord wilt hebben van hem... denk ik. Maar even echt duidelijkheid een eerlijkheid vragen. Dan pas kun jij voor jezelf een keuze gaan maken... Ik hoop echt dat het allemaal meevalt.

Sterkte... Laat je niet gek maken en trek nou geen voorbarige conclusies... (en val ons maar lekker lastig met je frustraties).
nou geheim gewoon bellen misschien kunnen jullie met zijn drieen. Is weer eens wat anders.

En de liefde voor hem is er dus wel degelijk misschien ook eens iets om over natedenken
quote:prima schreef op 15 juli 2008 @ 16:02:

nou geheim gewoon bellen misschien kunnen jullie met zijn drieen. Is weer eens wat anders.

En de liefde voor hem is er dus wel degelijk misschien ook eens iets om over natedenkenDit raakt kant noch wal.
Misschien het hem maar rechtstreeks vragen en aangeven hoe jij er tegen over staat. Tuurlijk heb je als sv'tje geen enkel recht om iets te 'verbieden', maar eerlijkheid mag je wel verwachten.

Soms lijken dingen anders dan je in eerste instantie denkt....

hoe dan ook.... vaak helpt het gooien met dingen of je eens flink afreageren (bijv hier op het forum) ook erg goed..

ps neem dan niet je duurste servies.. ;)
quote:engel68 schreef op 15 juli 2008 @ 16:15:

ps neem dan niet je duurste servies.. ;)En vermijd de messenset ook maar...
Zal ik een nieuw topic openen voor de beste ideeën om je sv te martelen
Is goed, ik heb ook nog wel een paar goeie tips!

Heb je je nog steeds in kunnen houden, Geheim?
Jij kunt helemaal niet martelen, Geheim, want je zit in een isoleercel.......
Weet je waar ik geloof ik mee zit?

Dat het contact de laatste tijd zoveel minder was van zijn kant.

En nu weet ik dus waarom.

Ik vind het geloof ik niet zo erg als hij nog een svtje heeft, maar wel als ik zo duidelijk op de 2e plaats kom.

Zij is natuurlijk nog lekker nieuw en spannend. En vrijgezel, dus ze heeft een stuk meer tijd voor hem.

Daar moet ik even over nadenken, of ik daar wel mee kan leven...

Ben toch wel graag nr.1 denk ik. Als dat er niet inzit, wil ik dan nog wel door?
Ohhhh, Geheim niet doordraven, als ze veel tijd voor hem heeft is hij er ook weer snel op uit gekeken.Dat is dan weer een voordeel, moet hij weer meer zijn best voor jou doen!
Geheim als ik het goed heb opgelet heb jij toch een relatie?

Spiegel het dan eens van de kant van je sv, hij is altijd no 2.

Overgens zijn je gevoelens wel herkenbaar maar zoals jezelf al zegt.....hij is vrijgezel en als jullie geen afspraken hebben ook vrij om te doen en laten wat hij wil.

Al vind ik wel dat hij eerlijk naar jou toe moet zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven