Iphone kenners gezocht!

19-08-2014 10:53 39 berichten
Ik heb een vraagje!

Mijn vriend gaat vermoedelijk vreemd. Ik heb gisteren zijn tel bekeken, een iphone 4.

Bij zijn whatsapp berichten staan gewoon de reguliere appjes tot de 15e aug laatste uitgaande bericht om 16.00 naar iemand en dan komt er een bericht van 2 juni (dit is van haar) en dan gaan de reguliere apps weer normaal door op 11 aug.

Dus in het overzicht van whatsapp ziet het er zo uit:

Piet 16-8

Klaas 16-8

Linda 15-8

xxxx 2-6 12.00

Rob 11-8

Miep 10-8

Op 2 juni heeft hij haar een laatste bericht gestuurd dat heeft hij me laten zien. Maar hoe kan het nu dat ze met 2 juni tussen de berichten van augustus zit? Als je op mijn telefoon berichten verwijdert zakt het bericht naar de laatste datum. Kan je iets op de iphone waardoor je niet de berichten ziet maar dat ze er wel zijn?

Weet iemand hoe dat kan?
Thanks voor de knuff!

Ja ik heb haar nummer onderschept en daarom ging ik dus die dag weer twijfelen. Hij online net op het moment dat hij daar ongeveer moest zijn en zij online een tijdje niks toen hij weg reed zij weer online.

Alleen daarna is zij heel weinig online geweest. En hebben ze dus geen communicatie meer gehad anders had er een andere datum gestaan bij het laatste appje. Nou zit zij gewoon in een relatie met puber kids en is al 18 jaar getrouwd. En mijn bijna niet meer vriend heeft een groot familie bedrijf en wilt dit dus echt verborgen houden..! Hij is fel tegen vreemd gaan het is hem zelf overkomen.... Kansloos dus.
Alle reacties Link kopieren
Kun je haar telefoonnummer niet veranderen in die van jou en hem dan een berichtje sturen? (Doe je je voor als haar)

Moet je natuurlijk wel eerst ff je eigen nummer uit zijn gsm halen.

Wel heel gemeen, maar dan weet je meteen waar je aan toe bent.
Holy crap! Was mijn reactie toen ik jouw bericht las wajang, wat slim en sneaky tegelijk! Hopelijk kom je daar niet op door een soortgelijke ervaring als poezelpootje :(
The road to hell is paved with good intentions
quote:mobasi schreef op 19 augustus 2014 @ 15:39:

Holy crap! Was mijn reactie toen ik jouw bericht las wajang, wat slim en sneaky tegelijk! Hopelijk kom je daar niet op door een soortgelijke ervaring als poezelpootje :(Gelukkig niet!
quote:wajang schreef op dinsdag 19 augustus 2014 15:35 Kun je haar telefoonnummer niet veranderen in die van jou en hem dan een berichtje sturen? (Doe je je voor als haar)

Wel heel gemeen, maar dan weet je meteen waar je aan toe bent. Dan moet je alle berichten wissen,ev je whatsapp status aanpassen en haar blokken denk ik wil je niet door de mand vallen.
quote:wajang schreef op 19 augustus 2014 @ 15:35:

Kun je haar telefoonnummer niet veranderen in die van jou en hem dan een berichtje sturen? (Doe je je voor als haar)

Wel heel gemeen, maar dan weet je meteen waar je aan toe bent.

Ik moest er echt even over nadenken wat je nou precies bedoelde. En toen viel het kwartje.. geniaal!

Verder vind ik het erg rot voor je TO!
quote:*lelie* schreef op 19 augustus 2014 @ 16:03:

[...]

Dan moet je alle berichten wissen,ev je whatsapp status aanpassen en haar blokken denk ik wil je niet door de mand vallen.

Als TS haar eigen nummer ff verwijderd of bv 1 getal aanpast,

dan zit ze niet meer in de app-lijst van haar man.

Het berichtje van de minnares moet ff verwijderd worden.

Zoiets moet ze natuurlijk wel plannen, je houdt dat geen week vol.

Gewoon op een avond wanneer haar man alleen thuis is,

en dan ook meteen actie ondernemen, niet pas na een uur.

Dus een reactie uitlokken.

Bv,

Zij: ik mis je...

Hij: Ik jou ook.

Zij: Ohja? Vertel eens.....

Mocht hij echt vreemdgaan gaan met die griet,

krijg je geheid 'bewijsmateriaal'
quote:theemetsuiker schreef op 19 augustus 2014 @ 17:16:

[...]

Ik moest er echt even over nadenken wat je nou precies bedoelde. En toen viel het kwartje.. geniaal!

Verder vind ik het erg rot voor je TO!Het is ff een geregel, maar volgens mij moet dit werken.
Hij heeft inderdaad berichten gewist, en het is sneu dat hij daarover liegt. Maar waarom denk je meteen dat hij is vreemdgegaan? Heeft hij dat vaker gedaan, en zo ja, met haar?

Zijn er geen andere scenario's denkbaar? Dat zij hem leuk vindt en hem blijft appen, terwijl hij de berichten juist af kapt (en om de lieve vrede met jou te bewaren de berichten maar meteen wist)?

En hoe weet je zo zeker dat hij bij haar was die drie uur?? Is daar enige aanleiding toe gewest?
quote:wajang schreef op dinsdag 19 augustus 2014 17:32 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="theemetsuiker in "Iphone kenners gezocht!"" class="messagelink">theemetsuiker schreef op 19 augustus 2014 @ 17:16</a>:</b>

[...]

Verder vind ik het erg rot voor je TO!</div></blockquote>Het is ff een geregel, maar volgens mij moet dit werken. Ik weet het niet hoor.. Stel dat zij hem toevallig ook appt dan? Ik zou eerder zoek mijn iPhone gebruiken als hij 3 uur pleite is. Moet wel aanstaan en zijn id weten natuurlijk.
Ik heb ook een iPhone.

Hij heeft berichtjes verwijderd.
Amor vincit omnia
quote:Marloes85 schreef op 19 augustus 2014 @ 11:00:

Hij blijft dan inderdaad zo in het overzicht staan als TO aangeeft.Inderdaad had het ook even geprobeerd. Als ik bericht wis van iemand blijft het Apple gewoon staan tussen die van augustus maar wel met datum van 2 mei bv. Er is dus tekst gewist zoals meer mensen al zeiden
Ja hij heeft berichten verwijderd

Bij de iPhone kan je berichten 1 voor 1 verwijderen

Maar het wa gesprek blijft dan wel staan bij de datum dat ze laatst contact hebben gehad.
Ja, dat is inmiddels bekend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven