droogmachine kopen ?

19-08-2014 17:23 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi

iemand tips waar ik op moet letten. Ik geef me over en ga er een kopen. hoevaak gebruiken jullie dat ding eigenlijk? En wat zijn de stroomkosten?

Wasmanden puilen uit, slecht weer en ga zo maar door. Zie de bomen niet meer door het bos
Als je hem echt niet nodig hebt dan mis je een droger echt niet.Hier is alle wasgoed droog na 24 uur dus geen enkel probleem ook niet met een gezin met 6 personen.
Oh een wasdroger ik dacht een droogmachine om voedsel te drogen wilde al enthousiaste verhalen vertellen.

Maar ik gebruik de wasdroger voor beddengoed, handdoeken, ondergoed en spijkerbroeken de rest hang ik op .
Warmtepompdrogers zijn heel zuinig, maar wel duur. Ik heb een gewone condensdroger. Een Miele. Maar de Beko is de beste volgens de consumentenbond èn niet heel erg duur.
Ik kan en wil niet zonder mijn droogtrommel! Er is wel verschil in kwaliteit, de trommel die ik nu heb is veel fijner dan de vorige, hier is de was nog warm als de piepjes gaan dat het klaar is, en als ik de was dan meteen vouw, dus als het nog warm is, hoef ik niet te strijken. Ik doe er alle handdoeken, beddengoed, ondergoed, spijkergoed en nacht- en sportshirts in, maar jurkjes, shirtjes en overhemden droog ik op hangertjes aan een kledingrek, blijven ze mooier en ook vrijwel strijkvrij.
Ik gebruik hem nu twee keer per dag, maar normaal zo'n vier keer per week voor handdoeken, dekbedovertrekken en ondergoed. Kleren hang ik op, anders worden ze zo snel lelijk.
Ik kan niet zonder, buiten kan ik door het vele verkeer niet drogen, ik heb mijn tweede Bosch (condensdroger), de vorige ging ruim twintig jaar mee. Ik gooi er alles in, behalve wol en zijde.
verba volant, scripta manent.
Ik doe er alles in, behalve duurdere jurken van bepaalde stoffen, die laat ik drogen op de hanger. Heb er geen zin in om alles op te hangen.
quote:MarianneDavids schreef op 19 augustus 2014 @ 18:21:

Ik gooi er alles in, behalve wol en zijde.Idem
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Pretzel66 schreef op 19 augustus 2014 @ 18:11:

Oh een wasdroger ik dacht een droogmachine om voedsel te drogen wilde al enthousiaste verhalen vertellen.+1
Tip van de dag: vraag in de winkel dus niet naar een droogmachine want anders wordt je naar de huishoudafdeling gestuurd in plaats van naar witgoed
Hahah dank aan de dames met de goede tips. Heeft iemand trouwens ook tips ivm droogmachine voor voedsel? Die wil ik namelijk ook kopen voor groenten te drogen.

Over de droogkast: nou zit te denken om toch eerst te proberen met meer droogrekken op zolder . Man zegt dat de stroomkosten zullen oplopen en we betalen nu al ieder jaar 400 bij.

excuus voor de verwarrende titel, was gehaast gisteren
Handdoeken, beddegoed enz er in, echte kleding niet.
Ik ben er maar wat blij mee.

Zo heel groot is ons huis niet, dus alle was binnen op rekjes laten drogen is niet bepaald een optie.

Dat doe ik echt alleen met spul wat niet in de droger kan.
Ik gebruik hem een keer per week voor mijn beddengoed. De rest hang ik op.

Als ik meer plek zou hebben, zou ik het beddengoed ook ophangen
Ik heb een AEG en hij bevalt prima. Ik droog vooral handdoeken en beddegoed. In de zomer wordt hij bijna niet gebruikt.

Kleding stop ik niet vaak ik de droger, of het moet oude kleding zijn. Anders blijft het minder lang mooi.
Ik gebruik de droger maximaal 3 keer per week. En als het mooi weer is dan gebruik ik hem helemaal niet. Ik gebruik hem alleen voor handdoeken, ondergoed ( behalve beha's ) en sokken. De rest van de was hang ik allemaal op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven