droogmachine kopen ?
dinsdag 19 augustus 2014 om 17:23
dinsdag 19 augustus 2014 om 18:15
Ik kan en wil niet zonder mijn droogtrommel! Er is wel verschil in kwaliteit, de trommel die ik nu heb is veel fijner dan de vorige, hier is de was nog warm als de piepjes gaan dat het klaar is, en als ik de was dan meteen vouw, dus als het nog warm is, hoef ik niet te strijken. Ik doe er alle handdoeken, beddengoed, ondergoed, spijkergoed en nacht- en sportshirts in, maar jurkjes, shirtjes en overhemden droog ik op hangertjes aan een kledingrek, blijven ze mooier en ook vrijwel strijkvrij.
woensdag 20 augustus 2014 om 15:08
Hahah dank aan de dames met de goede tips. Heeft iemand trouwens ook tips ivm droogmachine voor voedsel? Die wil ik namelijk ook kopen voor groenten te drogen.
Over de droogkast: nou zit te denken om toch eerst te proberen met meer droogrekken op zolder . Man zegt dat de stroomkosten zullen oplopen en we betalen nu al ieder jaar 400 bij.
excuus voor de verwarrende titel, was gehaast gisteren
Over de droogkast: nou zit te denken om toch eerst te proberen met meer droogrekken op zolder . Man zegt dat de stroomkosten zullen oplopen en we betalen nu al ieder jaar 400 bij.
excuus voor de verwarrende titel, was gehaast gisteren