Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Nouschi schreef op 19 augustus 2014 @ 19:09:

[...]

Nu ben je mij kwijt??

Ik reageerde op LV, cynisch over de betreffende TO

Daarna over het topic dat jij wellicht niet gelezen hebt ( neefje adopteren ofzo)
Je bent zelf een theepot
Nee, toen zat Nouschi nog met haar bips op Torremolinos.
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 augustus 2014 @ 19:19:

[...]

Het forum zal nooit meer hetzelfde zijn.
Oh en Nouschi, nu ik je toch spreek: vind jij ook niet dat de kleuterverlengingstopics vroeg zijn dit jaar?
quote:Thordis schreef op 19 augustus 2014 @ 19:06:

OH Funky is weg?Zou ze dan toch beseffen dat ze herkenbaar is hier?
Je bent zelf een theepot
De TO met het geadopteerde neefje is sowieso druk met allerlei belangrijks zo te lezen
quote:SuzanneSuus schreef op 19 augustus 2014 @ 19:20:

[...]

Ik reageerde op LV, cynisch over de betreffende TO

Daarna over het topic dat jij wellicht niet gelezen hebt ( neefje adopteren ofzo)Ja ik heb dat topic wel gelezen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 augustus 2014 @ 19:21:

Nee, toen zat Nouschi nog met haar bips op Torremolinos.Niet!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 augustus 2014 @ 19:22:

Oh en Nouschi, nu ik je toch spreek: vind jij ook niet dat de kleuterverlengingstopics vroeg zijn dit jaar?2 dagen, moet kunnen toch
quote:SuzanneSuus schreef op dinsdag 19 augustus 2014 18:59 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="honeymoonquiz in "Napraattopic"" class="messagelink">honeymoonquiz schreef op 19 augustus 2014 @ 17:19</a>:</b>

Volgens mij is de TO van de overleden zus waarvan het zoontje mee moet naar Amerika (met de superwaarschijnlijke beroepencombinatie piloot, walvisspotter, boekenscout etc) terug met een topic over borstvoeden met siliconenomplantaten. Waar je je al niet druk om kan maken midden in de green card procedure van je neefje!</div></blockquote>

Dat 'volgens mij' had je kunnen bevestigen dmv het loepje

Ik denk er van alles over.

Het meest gunstige: van haar laatste 2 topic had ze het antwoord gewoon op internet kunnen vinden.

En misschien nog wel betere antwoorden kunnen vinden Helaas niet als je mobiel forumt. Maar er was nog een topic begrijp ik... Misschien dan toch even de laptop aanslingeren.
De eerste de beste 'nieuweling' die hier straks weer gek gaat lopen blaten en iedereen doet: Funky!
quote:Nouschi schreef op 19 augustus 2014 @ 19:29:

[...]

2 dagen, moet kunnen toch Mij hoor je niet klagen hoor. Zie ik Solo tenminste weer eens .
quote:Doreia schreef op 19 augustus 2014 @ 19:51:

De eerste de beste 'nieuweling' die hier straks weer gek gaat lopen blaten en iedereen doet: Funky! Idd, die is heel herkenbaar
Linaisa is trouwens blijkbaar aan een wel heel uitgebreid haakwerkje begonnen, die is volledig stilgevallen.

Nèh, vast d'r eer te na om door van die ouwe tangen te worden weggejaagd
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Funky heeft volgens mij iig nog 1 andere nick (god, ik heb echt een leven nodig).
quote:Miss.Innuendo schreef op 19 augustus 2014 @ 20:08:

Linaisa is trouwens blijkbaar aan een wel heel uitgebreid haakwerkje begonnen, die is volledig stilgevallen.

Nèh, vast d'r eer te na om door van die ouwe tangen te worden weggejaagd Nee joh, die heeft gewoon introductieweek!
quote:Miss.Innuendo schreef op 19 augustus 2014 @ 20:08:

Ssssst..niet wakker maken
Ze is toch niet dat meisje van het fimpje van Dave R en volgens roddels het huis uitgezet?
Je bent zelf een theepot
Was er trouwens wat gebeurt vandaag ofzo, dat ze op anonimiem wilde?,
Ik vond/vind Funky een leuke jong persoon. Beetje naif en vol leven.
quote:Ikhierhuh schreef op 19 augustus 2014 @ 20:29:

Ik vond/vind Funky een leuke jong persoon. Beetje naif en vol leven.Jij bent ook nog jong hé
quote:StoraHuntur schreef op 19 augustus 2014 @ 20:28:

Was er trouwens wat gebeurt vandaag ofzo, dat ze op anonimiem wilde?,Ik volgde Funky verder niet. Maar misschien is ze gewoon meegegaan in de vaart der volkeren, het is vandaag weer eens nationale anonimiseer-je-nick dag.
Naja, mss had ernee te maken dat een andere forummer haar herkende en gelijk had over d'r vriend.
quote:Ikhierhuh schreef op 19 augustus 2014 @ 20:29:

Ik vond/vind Funky een leuke jong persoon. Beetje naif en vol leven.Ik vond haar een vreselijke wannabe.
quote:StoraHuntur schreef op 19 augustus 2014 @ 20:32:

Naja, mss had ernee te maken dat een andere forummer haar herkende en gelijk had over d'r vriend.Dat was een geintje van die forummer. Maar het kan natuurlijk wel wezen dat Funky uiteindelijk toch iets heeft opgestoken van dat geintje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven