Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Suzsuus

Dat weet ik niet, dat heb ik niet meegekregen.

Heb in het Modtopic nog aan Geit gevraagd of ze terugkomt, maar dat heeft ze niet meer gezien denk ik.

Post is nu weggehaald.

Vind dat echt jammer.
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 19 augustus 2014 @ 21:17:

Suzsuus

Heb in het Modtopic nog aan Geit gevraagd of ze terugkomt, maar dat heeft ze niet meer gezien denk ik.

Post is nu weggehaald.

Vind dat echt jammer.

Weet je waarom?

Mss was funky vreemgegaan met de vriend van geit en wist masque dit?
Huh? Waar zie jij dat Boerderij en Masque weg zijn dan?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ze komen alledrie terug zeiden ze
quote:rochel schreef op 19 augustus 2014 @ 21:22:

ze komen alledrie terug zeiden ze

Oh (en dan bedoel ik niet Boerderijgeit en Masque)

En Masque was idd degene van het grapje naar Funky
ik wil ook een andere naam, maar dan mag ik niet meer in dit topic reageren. dus het is wachten op deel 2
ja jammer he
Nouschi

Ik zag hun verzoeken in het Modtopic voor ze op anoniem gingen.
Huts!
quote:StoraHuntur schreef op dinsdag 19 augustus 2014 21:21 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="BellatrixVanDetta in "Napraattopic"" class="messagelink">BellatrixVanDetta schreef op 19 augustus 2014 @ 21:17</a>:</b>

Suzsuus

Post is nu weggehaald.

Vind dat echt jammer.</div></blockquote>

Weet je waarom?

Mss was funky vreemgegaan met de vriend van geit en wist masque dit? Dat zal het zijn!
quote:linjmh schreef op 19 augustus 2014 @ 21:09:

Huh? Is het massale uitloop-dag? What happened? Gaat dat altijd zo in bosjes, dat anonimiseren?Niet altijd, maar soms heb je zo'n dag.
quote:rochel schreef op 19 augustus 2014 @ 21:24:

ik wil ook een andere naam, maar dan mag ik niet meer in dit topic reageren. dus het is wachten op deel 2Als je eerste nick geanonimiseerd of op non-actief gezet is mag het wel hoor. Heb ik ook gedaan. Het gaat er vooral om dat je niet lekker met jezelf gaat zitten discussiëren om toch in godsnaam maar van één persoon gelijk te krijgen .
quote:StoraHuntur schreef op 19 augustus 2014 @ 21:21:

[...]

Weet je waarom?

Mss was funky vreemgegaan met de vriend van geit en wist masque dit?
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 augustus 2014 @ 21:30:

[...]

Niet altijd, maar soms heb je zo'n dag.Was het vandaag niet de koudste dag sinds Sint Juttemis?
Je bent zelf een theepot
heb ik geen alter voor nodig om mezelf gelijk te geven ;')

wat is het verschil tussen non actief en anonimiseren?
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 augustus 2014 @ 21:32:

[...]

Als je eerste nick geanonimiseerd of op non-actief gezet is mag het wel hoor. Heb ik ook gedaan. Het gaat er vooral om dat je niet lekker met jezelf gaat zitten discussiëren om toch in godsnaam maar van één persoon gelijk te krijgen .Of denken dat je 2 personen bent, dat kan ook las ik hier.

Flauw, forummer heeft echt issues
Je bent zelf een theepot
dat ik later weer onder deze naam verder kan?
ow zo werkt het ook wel, voel me gelijk iemand anders.
Bij anonimiseren krijg je zo'n rare nick met cijfertjes, bij non-actief blijft je ouwe nick staan bij de berichten. In beide gevallen kan men niet meer loepen. Nadeel van non-actief is dat je berichten nog wel te googlen zijn voor mensen die toevallig je oude nick nog weten, en dat is met anonimiseren wat lastiger. Hoewel je dan ook een eind komt, want in berichten van anderen blijft je ouwe nick gewoon staan en als je toevallig hebt onthouden op welke datum iemand zich heeft laten anonimiseren wordt het al helemaal een eitje om zijn/haar berichten terug te vinden.
quote:rochel schreef op 19 augustus 2014 @ 21:40:

dat ik later weer onder deze naam verder kan?Dat zou je even na moeten vragen, ik denk het niet eigenlijk. Ik heb ook nooit de aanvechting gehad om onder mijn ouwe nick verder te gaan.
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 augustus 2014 @ 21:46:

Bij anonimiseren krijg je zo'n rare nick met cijfertjes, bij non-actief blijft je ouwe nick staan bij de berichten. In beide gevallen kan men niet meer loepen. Nadeel van non-actief is dat je berichten nog wel te googlen zijn voor mensen die toevallig je oude nick nog weten, en dat is met anonimiseren wat lastiger. Hoewel je dan ook een eind komt, want in berichten van anderen blijft je ouwe nick gewoon staan en als je toevallig hebt onthouden op welke datum iemand zich heeft laten anonimiseren wordt het al helemaal een eitje om zijn/haar berichten terug te vinden.Wow, LV, dit is wel echt forumcollege 2.0! Geef je ook wurksjops?
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 augustus 2014 @ 21:46:

Bij anonimiseren krijg je zo'n rare nick met cijfertjes, bij non-actief blijft je ouwe nick staan bij de berichten. In beide gevallen kan men niet meer loepen. Nadeel van non-actief is dat je berichten nog wel te googlen zijn voor mensen die toevallig je oude nick nog weten, en dat is met anonimiseren wat lastiger. Hoewel je dan ook een eind komt, want in berichten van anderen blijft je ouwe nick gewoon staan en als je toevallig hebt onthouden op welke datum iemand zich heeft laten anonimiseren wordt het al helemaal een eitje om zijn/haar berichten terug te vinden.Jeetje, doet iemand zoiets? Tis net een betaalde baan, zoeken, zoeken. Mij niet gezien.
bedankt lady, voor deze uitleg.

ik denk ook niet dat ik deze naam ooit nog een tweede keer wil.

maar het opnieuw activeren zou een doel kunnen hebben.
nou ikhierhuh, ik zoek weleens wat terug op google wanneer ik denk iets heftigs gemist te hebben.

van funky niks gemist zag ik.
Nou ja, iedereen zijn ding. Ik lees lang niet alles, en als ik zie iets interessant, lees ik dan een helle topic, meer niet.
quote:Ikhierhuh schreef op 19 augustus 2014 @ 21:49:

[...]

Jeetje, doet iemand zoiets? Tis net een betaalde baan, zoeken, zoeken. Mij niet gezien.Ik niet hoor, brrrr. Maar het kán dus wel .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven