Minnaar deel 25.

20-07-2014 22:35 3008 berichten
Al 24 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
Alle reacties Link kopieren
quote:smalltalkxpert schreef op 19 augustus 2014 @ 11:28:

Balans: Oh, mooie schoenen, huwelijk even herschikt, maar heb je er ook een tas bij? No offence Nouwnouw! Maar ik kon dit gewoon niet laten.Heb het idee dat dit het alter ego van zkotzz is.
En wat is er precies duidelijk geworden Bella?
Ik ken jullie nog helemaal niet zo goed. En nu met al die nieuwe namen weet ik het helemaal niet meer

Nu heb ik een vermoeden over Bella. En ben ook benieuwd hoe dat verlopen is.
quote:hint schreef op 19 augustus 2014 @ 19:31:

Ja hoor Joos! Heb ook zo de uitdagingen... Maar mijn extra ventje doet erg zijn best en stuurde mij zeer attente berichtjes. Het loopt erg fijn. Ik hoop hem snel weer eens te zien. Op de app loopt de spanning op... Het hoogtepunt van de spanning hoort wel op een real life date vind ik. Anders zo'n domper.

haha helemaal mee eens. Wordt hier ook weer eens tijd voor wat actie. Hebben elkaar afgelopen weekend wel lange tijd gezien maar met zoveel andere mensen erbij is er geen ruimte voor wat "eigen" tijd.

Op die 5 minuten na voor een zoen bij de auto totdat er weer een puber stond te gillen
quote:bella03 schreef op 20 augustus 2014 @ 07:07:

Goedemorgen allemaal. Deze nieuwe nick is terug van een date. Heerlijke date en zelfs het eea duidelijk geworden!Ben heel benieuwd. Hoe heb jij het aangepakt, liep het vanzelf of toch gevraagd en wat zei hij?
Sense, ik kan me heel goed voorstellen dat hij misschien ook wel in je achting gedaald is nu je weet dat hij dus ook in staat is zijn nieuwe vriendin te bedonderen met jou maar je anderzijds ook niet voor het eggie wil, zeg maar. Ik zou er niet heel blij mee zijn, net als jij. Hoe is het gesprek gegaan? En heb jij hier nog wel zin? Vertrouw je hem nog wel?
Heidi, ben je echt echt echt klaar met Guus of ben je nu voor even klaar met hem maar wil je de deur wel open houden?
as for de nickwisseling. Ik was aan het lezen, kind liep langs, werpt een blik op het scherm, pikt precies mijn nick eruit en zegt: goh, leuke nick en loopt verder. Ik had weinig zin in google acties van mijn kind. Is vergezocht maar ik wil daarin geen risico nemen. Kind heeft een geheugen als een olifant namelijk.
quote:myselfatlast schreef op 19 augustus 2014 @ 20:10:

We genieten van elkaar ook al is het zo fout als wat. Er is geen reden die dit goed praat alswel dat het heel goed voelt.

De vraag in mij broeit wel, waar gaat dit heen? Beide zullen we geen antwoord hebben maar ik wil wel weten of hij er ook over nadenkt.

Super omschreven. Zo beleef ik het dus ook.

De vraag waar gaat dit heen is heel interessant. Mijn nr2 en ik zijn daar heel duidelijk in geweest naar elkaar toe.

Maar ons contact is na ons weekend toch echt wel veranderd van alleen vriendschappelijk (vooral onze sport) naar veel delen/vertellen/mee beleven, van zaken die ons bezighouden met ons werk en ook onze kinderen.

Waar wij dus begonnen om de sex vinden wij elkaar tegenwoordig heel veel in de gewone dingen (waarschijnlijk ook omdat we nog moeten gaan uitvinden hoe we die sex kunnen hebben tijdens een korte date )
Ja, gisteren gemeld dat ik gek op nr2 ben. Eerlijk gezegd. Ook eerlijk mijn onzekerheid toe gegeven. Alleen dat was al heel fijn. Wat me nu duidelijk is, is dat 2 ook echt gek op mij is. Maar ook dat we niet samen zouden kunnen zijn. Dat is helemaal goed. Kan ik prima mee leven. En, hij zei dat ik zeker weten niet zo onzeker hoefde te zijn. Dus, gaan we dat maar proberen!
Niet samen kunnen zijn, is dat wat zijn keus of jouw keus, bella? Of allebei?
Hier ook een goede reden voor de wisseling. Maar kan er verder niet over uit wijden.
quote:lenabakker schreef op 20 augustus 2014 @ 10:27:

Niet samen kunnen zijn, is dat wat zijn keus of jouw keus, bella? Of allebei?Van ons allebei. Ik heb nml van te voren heel goed aan gegeven dat dat niet mijn bedoeling was.
Niet samen kunnen zijn.

Is waarschijnlijk een keus/uitspraak van hem. Waar Bella goed mee kan leven. Misschien kan/wil ook Bella onmogelijk (door welke reden dan ook) weg bij haar nr1.

Bella, weg met die onzekerheid ! Geniet er dan gewoon van en maak er niet meer van dan het is.
De onzekerheid zal vast wel een keer weer komen. Maar ik ben nu voorlopig gewoon blij.
Sorry Bella, zie dat je zelf al een antwoord had gegeven.

Ik was druk aan het typen haha.
quote:bella03 schreef op 20 augustus 2014 @ 10:40:

De onzekerheid zal vast wel een keer weer komen. Maar ik ben nu voorlopig gewoon blij.Goed zo. Hou dat vast
He Bella,

Hier ook een nieuwe nick.Ik doe lekker mee met de rage.Ik ben echt heel benieuwd.Stuur me even een pb.
Jeetje, nou weet ik het ook niet meer.
Is op deze manier wel hersengymnastiek.
Ach, houd ons bezig toch? Haha. Ik weet het geloof ik allemaal nog wel redelijk.
Wie is hart01?
Bloem
Namen doen mij niet zo veel, ik ben visueel ingesteld, een zwart hart heb ik niet eerder gezien.
Owwww, bloem!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven