Minnaar deel 25.

20-07-2014 22:35 3008 berichten
Al 24 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
Alle reacties Link kopieren
quote:cljane schreef op 17 augustus 2014 @ 14:31:

[...]

Door het voor mezelf weer wat nuchterderder proberen te bekijken, door wat afstand te nemen in het contact. Door hem de kans te geven mij te missen, door gewoon mijn eigen plan te trekken als we een miss date hebben. Wil hij dan nog wel en heb ik wat anders heeft hij pech.

Mensen praten over pumps en hakken.... En dan kom je met een verhaal hoe grappig het was dat je bij jager van de trap kukelde? Elk onderwerp op dit forum gebruik jij om het over jager te hebben.

Afstand nemen is prima. Maar het gaat om respect en acceptatie naar jezelf toe. Heb je genoeg respect en acceptatie voor jezelf, om jezelf te zijn en om fouten te durven maken bij jager. En dan bedoel ik geen gedragingen uit rancune, boosheid, wanhoop. Want elke keer als je zegt voor jezelf op te komen.... Is dat vanuit een negatieve emotie veroorzaakt door jager.

Heb je genoeg respect voor jezelf als je in deze rollercoaster blijft zitten. Dat is toch dood vermoeiend!!!! Kun je beter in het reuzenrad zitten, beter voor het hart.

Het voelt voor mij alsof jij op eieren loopt bij jager. Niet jezelf bent uit angst dat hij je verlaat. Hoop dat je vandaag tijdens je date eerlijk bent naar jezelf en jager toe, en geen tactische spelletjes maar bruut eerlijk. Niet nadenken over wat hij vind, het gaat om JOU. Jullie zijn twee individuen, geen kosmische tweeling....

Maar goed.... Dit zeg ik allemaal met de beste bedoeling. Jouw feestje. Veel plezier.
Oeh mooie schoenen zag ik! Wil ze best, maar wanneer ik ze aanmoet? haha

Iets anders: ik heb gisteren een goed gesprek gehad met man, weer even de puntjes op de i gezet, en afkickminnaar even gewoon gesproken, ook een en ander doorgenomen, ik ben weer helemaal in balans :D

Nu het weer nog...
Schoenen... Love shoes!!!!!!!!!!!!!

Ik wil shoppen, grrrrr, mooie hakjes kopen.
Balans: Oh, mooie schoenen, huwelijk even herschikt, maar heb je er ook een tas bij? No offence Nouwnouw! Maar ik kon dit gewoon niet laten.
Fijn voor je lotje.
-
quote:smalltalkxpert schreef op 19 augustus 2014 @ 11:28:

Balans: Oh, mooie schoenen, huwelijk even herschikt, maar heb je er ook een tas bij? No offence Nouwnouw! Maar ik kon dit gewoon niet laten.

Haha, nou dat mag je hoor.

Klopt alleen geen letter van het beeld... je moest eens weten! ;)

*trekt d'r joggingbroek even op en doet d'r krulspelden goed*
@krimp. Ja, natuurlijk genruik ik dat onderwerp dan. Het is een minnaars topic. Maar ik kan natuurlijk ook gewoon vertellen dat ik op mijn platstampers thuis eens uit gegleden ben en daardoor een gekneusde rib heb op gelopen?

Ja, mijn date vanavond gaat door. Nee, ik loop bij jager zeket niet op eieren. Ik weet nog steeds niet wat ik vamavond ga doen.

Lieve mensen. Mijn telefoon ligt heel vaak maar gewoon te liggen. Ik kijk echt niet iedere dag of ieder uur op dat ding. Ik zoek afleidimg! Geniet van mijn werk. Doe mij huishouding. Alleen is het nadeel van veel van die dingen, je handen zijn bezig, maar je hoofd niet. En, met emotioneel bedoel ik dus te zeggen dat ook al was jager er niet. Dan nog gaat mijn hoofd wel door.

Ik weet dat er iets moet gebeuren. Ik weet zelf alleen nog niet hoe ik het ga doen. Vanavond ga ik gewoon kijken of ik het gesprek aan ga. Ik zie wel eventjes hoe het loopt.

Ik denk ook echt dat de vakantie met 1 ons goed zal doen. Dat ik dan even goed de kans heb om goed na te denken. Dingen even goed op een rijtje te krijgen.

Ik geef jullie geen ongelijk hoor. Ik moet dingen veranderen, ik ben een emotioneel wrak. Maar het is zo makkelijk om te zeggen, je moet dit of dat doen. En, zoals ik al eerder melde. Een emotioneel wrak ben ik vaker geweest en ook altijd weer bovenop gekomen. Dat gaat me nu wel weer lukken. Ik weet alleen nog niet hoe.
@Jane, ik weet dat het niet aankomt, dat geeft ook niet, iedereen moet zelf leren, maarrrrr... een begin zou zijn om niet af te wachten en maar te zien wat er gebeurt maarrrrr zelf denken wat je wil! En nee, niet zeggen dat je dat niet weet. Tuurlijk wel. Je bent alleen maar bang voor reacties en consequenties. Keuzes uit de weg gaan, dat doe je. Tuurlijk raakt je hoofd dan vol! Als jij niets ZELF doet, gebeurt er ook niets wat JIJ wil.

Pff, mijn hart... ik stop al... ;)

Boek dit weekend een hotelnachtje, ga daar 2 dagen heen, helemaal alleen, dan pas kun je dingen op een rijtje gaan zetten.

Ik heb gezegd.

En verdwijn weer.

zet 'm op
Dankjewel nownow. Ik weet ook dat IK het moet doen. Een ander kan dat niet. Ik moet na denken en handelen naar wat IK wil.

Helaas gaat een hotelovernachting me daar a niet bij helpen en zit dat er b niet in op het moment.

Ik weet heel goed dat IK dingen op een rijtje moet krijgen. Die krijg ik ook wel. Alleen weet ik zelf nog ff niet hoe. Maar ook dat komt wel.
Nouwnouw heeft gelijk Jane.

Alleen in stilte met jezelf alleen kun jij de puinhoop in jouw hoofd lijmen.

Daar heb jij niet perse een hotelboeking voor nodig.

Alleen naar buiten het bos in helpt mij in die gevallen.

Door jouw hoofd te blijven breken over jouw man, minnaar en al jouw (andere) mantelzorgprojecten maak jij alleen meer chaos.

Neem tijdelijk afstand van alles om jezelf weer in kaart te brengen.

Hervind al doende jouw vrije wil.
highlander wijzigde dit bericht op 19-08-2014 13:03
Reden: ik en de tablet zijn incompatible
% gewijzigd
volg je verstand, gebruik je gevoel
@ Jane. Al pak je elk onderwerp aan om over jager te praten! Als jij wil zwijmelen, zwijmel ze lekker op dit forum!!! Prima. Maar JIJ zegt dat je meer afstand wil, ontnuchteren. Spreekt elkaar dan tegen als je een be happy anekdote opschrijft over schoenen + jager. Ik zal je verder laten. Je emmer zit sowieso al bomvol met raad van mensen hier. Zwaai.... Enjoy Youre date!
Krimp. Zo had ik het dan nog weer niet bekeken. Dankje
Zelf was ik ook wel eens minnaar. Maar liever was ik een echte man. Een verliefdheid is niets om je zorgen over te maken. Een gezin wel.
@ Jane? Niet op eieren? Je durft hem niet eens te vragen wat je je al weken afvraagt! Je bent met tactische spelletjes bezig op de app! Je wikt en weegt! Dat noem ik eieren lopen en niet jezelf zijn. Lieve meid, ik hoop serieus dat het goed komt. Ik ken je niet maar ik mag je graag.... En nu mond dicht krimp.
Hl. Je moest eens wete hoe vaak ik naar mijn uitwaaiplek ga. Dit helpt zeker! Even, een paar dagen, paar uren en dan is het weer mis.

Ik moet ook eerlijk toe geven dat toch het woordt psygoloog weer regelmatig in mijn hoofd spookt. Miss ook een idee. Het begint er op te lijken dat ik hier alleen niet uit ga komen. En dan bedoel ik niet alleen jager. Dan bedoel ik meerdere dingen.
Zo, de laatste van mijn contacten afgekapt, minnaar vaarwel gezegd. Beetje slechte timing was het om aan een spreidingsbeleid te beginnen. Geheel onverwachts tegen leuk relatiemateriaal aangelopen
quote:krimp schreef op 19 augustus 2014 @ 13:07:

@ Jane? Niet op eieren? Je durft hem niet eens te vragen wat je je al weken afvraagt! Je bent met tactische spelletjes bezig op de app! Je wikt en weegt! Dat noem ik eieren lopen en niet jezelf zijn. Lieve meid, ik hoop serieus dat het goed komt. Ik ken je niet maar ik mag je graag.... En nu mond dicht krimp.

Nogmaals, bedankt krimp!

Ik geloof dat jij en vele anderen hier mijn ogen redelijk aan het openen zijn
Theemok wat leuk!
Jane, jij hoeft ook niet alles alleen te doen.

De bijstand vragen van iemand die verstand van puinhopen opruimen heeft is nooit een verkeerd idee.

Betrek idd een personal organiser voor jouw hoofd erbij.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Mokje tell!!!
In de mail!
Lief van je Sense, dank je wel. Ook nu lijkt ons pad weer een beetje dezelfde lijn te volgen..

Lastig he, als je gevoel iets op het spoor is, maar je niet de vinger er op kunt leggen. Ik denk dat als de tijd rijp is, je weet wat je moet doen of hoe het voor jou het beste werkt. Bij mij was de grens ongelukkig worden, er verdriet van hebben. Ik voelde me eenzaam en niet meer gezien, en daarom moest ik knopen doorhakken.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Terug met nieuwe nick. Wel maar hetzelfde plaatje gehouden, dan lijk ik nog op mezelf.

Heidi, wat enorm verdrietig. En plots, lijkt het. Want het ging toch zo goed? En hij hielp je toch met van alles en opeens is het dus anders? Waar komt deze verandering bij hem vandaar?

Je schreef dat hij zichzelf niet was, dat kan natuurlijk maar hoeft zeker niet permanent te zijn.

En intussen een nieuwe man op het oog! Ik hoop dat je gelukkig word en zeker knap dat je zo voor jezelf hebt gekozen.

Sense, jij ook nogmaals veel sterkte!

Highlander, naast heerlijk nuchter ook een mooie oprechte post. Volgens mij pak je het geweldig goed aan en ben je een fantastische vader voor de kinderen.

Hakken...dat wordt hem niet bij mij. Ik eindig op mijn neus en ga door mijn enkels. Of allebei.

Lot, niet verbazingwekkend dat je toe hebt gegeven aan nr. 2 maar het lijkt me nu in deze omstandigheden wel bij uitstek duidelijk dat je hem ook als vlucht van de problemen thuis gebruikt.

Hier gaat het super en ik voel me de laatste maand ontzettend relaxed, gelukkig en gezegend. Niet alleen met BV en mij maar ook met veel andere dingen. Mijn gezondheid is nog steeds niet 100% maar het gaat langzaam weer vooruit, werktechnisch gaat het ook super. BV en ik hebben geweldig leuk contact, open, eerlijk, grappig, scherp, lief, romantisch, fout, noem maar op. Ik geniet met volle teugen en voel me behalve blij vooral rustig en content. Heerlijk zo.
Hahaha, leuke nick, Lena! En fijn dat het goed met je gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven