Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker

01-03-2013 02:18 4992 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Chili con carne zo meteen.

Voor de rest een vermoeiende dag. Hartslag en adem blijven steeds te hoog.

Gisteren weer eens teveel gedaan, denk ik. De bekende valkuil.

Waarom spugen lama''s eigenlijk?
odi et amo
daarom
odi et amo
Lama's spugen uit zelfverdediging als ze boos zijn. Of om te laten zien wie de baas is. Eigenlijk spugen lama's nooit naar mensen.

Maar lama's die in gevangenschap zijn opgegroeid, denken dat mensen ook lama's zijn.

De starende blik van achterneef zag deze lama vast als een manier van diep in de ogen kijken en zien wie de sterkste/baas is.

De lama won
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
O mosterd, jij had m ook al lamaatje. Alleen ik had het antwoord van Willem Wever (stond bij google bovenaan, vast meer mijn niveau is kinderprogramma he? )

Lekker trouwens, chili con carne. Je brengt me op een eetidee voor volgende week!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Een groet aan jou, Lamaatje.

Jammer dat het vandaag een vermoeiende dag was. Hopelijk vanavond iets beter. Liefs!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:lientje69 schreef op 21 augustus 2014 @ 17:51:

O mosterd, jij had m ook al lamaatje. Alleen ik had het antwoord van Willem Wever (stond bij google bovenaan, vast meer mijn niveau is kinderprogramma he? )

Lekker trouwens, chili con carne. Je brengt me op een eetidee voor volgende week!Mijne is van hetzelfde niveau hoor
odi et amo
Kom even zwaaien en gelijk welterusten wensen: Lamaatje speciaal natuurlijk, en verder iedereen die zo ook het bed gaat opzoeken.

Slaap lekker en tot morgen!

Ook welterusten Carenza en allemaal.

odi et amo
Slaap lekker lamaatje! Goed van je dat je je broer een email gestuurd hebt.

Gebruik je nog steeds minder zuurstof?
Slaap lekker!
Life is short. Eat dessert first.

Goeiemorgen, ik kreeg me daar net een bui op mijn kop . . . .
Goedemorgen Lamaatje

Wens je een fijne dag (en doe het kalmpjes aan )
Goedemorgen allemaal.

Zeker rustig aan vandaan. Het gaat hier niet goed.

Vannacht een mega benauwdsheidsaanval met pijn op de borst en stik gevoel en een hartslag van 135. Bijna de huisartsenpost gebeld.

Nog steeds benauwd. In de loop van de ochtend komt de huisarts.

Ik hoop niet dat er iets met mijn hart is. Eergisteren heb ik minstens 2 uur zonder zuurstof gezeten. Mijn lijn zat rond de stoel en die had ik los gemaakt, maar vergeten weer om te doen. Hoe stom kun je zijn, maar ik miste hem gewoon niet.

Tot mijn zoon kwam, die zag het.
odi et amo
Dat klinkt inderdaad als een verschrikkelijke nacht, lama. Ik hoop dat de huisarts wat voor je kan doen!! Waarom heb je uiteindelijk de hap niet gebeld?

Gelukkig dat je je lijn met zuurstof gisteren niet miste, ook fijn dat je zoon dat wel zag!! kan dat nog met je benauwdheid vannacht te maken hebben?
Dat klinkt ellendig Lama. Best kans dat de benauwdheid van vannacht samenhangt met het vergeten van de zuurstof. Dan moet je lijf heel hard werken.

Ik hoop dat de huisarts je gerust kan stellen.

Is er geen alarm voor dat zuurstofgebeuren?
quote:lionlily schreef op 22 augustus 2014 @ 09:11:

Dat klinkt inderdaad als een verschrikkelijke nacht, lama. Ik hoop dat de huisarts wat voor je kan doen!! Waarom heb je uiteindelijk de hap niet gebeld?

Gelukkig dat je je lijn met zuurstof gisteren niet miste, ook fijn dat je zoon dat wel zag!! kan dat nog met je benauwdheid vannacht te maken hebben?Omdat het al 6 uur was en mijn hartslag daalde. Ik was van plan om om acht uur mijn eigen huisarts te bellen. Verder nog geslapen. Ook gegeten en nu begint het weer, dus er is iets niet goed.
odi et amo
quote:Ikbenanoniem schreef op 22 augustus 2014 @ 09:25:

Dat klinkt ellendig Lama. Best kans dat de benauwdheid van vannacht samenhangt met het vergeten van de zuurstof. Dan moet je lijf heel hard werken.

Ik hoop dat de huisarts je gerust kan stellen.

Is er geen alarm voor dat zuurstofgebeuren?Wel op het apparaat zelf. Niet als ik hem niet om heb.
odi et amo
He bah Lamaatje, wat vervelend. Hopelijk ligt het aan de fout met het zuurstof en is er niets met je hart aan de hand.

Ik hoop dat de huisarts je kan geruststellen en dat je in de loop van de dag opknapt.

Sterkte gewenst.
quote:lamaatje schreef op 22 augustus 2014 @ 09:29:

[...]

Omdat het al 6 uur was en mijn hartslag daalde. Ik was van plan om om acht uur mijn eigen huisarts te bellen. Verder nog geslapen. Ook gegeten en nu begint het weer, dus er is iets niet goed.Ik hoop dat huisarts je kan helpen
Sterkte Lamaatje!

Ik hoop dat het door de huisarts snel

op te lossen is.
Och lamaatje toch.. wat een rot nacht! Ik hoop echt dat er niets met je hart is. Sterkte en ik hoop dat de huisarts snel komt (of er al is!).
Life is far too important a thing ever to talk seriously about
Sterkte Lama... klinkt erg naar.
He dat klinkt inderdaad naar.

Sterkte!
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
Huisarts is geweest. Het zijn benauwdheidsaanvallen van de longen. Morfine verdubbelen en een pilletje voor het hart moet verbetering geven.

En een antipaniekpil, indien nodig. Oxazepam.

Dus als jullie me een poosje niet horen, dan ben ik down. Maar nog niet out hoor.
odi et amo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven