waarschijnlijk longkanker
vrijdag 1 maart 2013 om 02:18
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
dinsdag 19 augustus 2014 om 11:45
quote:stala schreef op 19 augustus 2014 @ 11:00:
Goedemorgen Lamaatje. Wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Heb je ook wat minder last van zweten nu de temperaturen wat lager zijn?Het zweten is wat minder nu inderdaad, maar ik moet ook meer water drinken. Daar ben ik heel slecht in. Moet me echt dwingen.
Goedemorgen Lamaatje. Wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Heb je ook wat minder last van zweten nu de temperaturen wat lager zijn?Het zweten is wat minder nu inderdaad, maar ik moet ook meer water drinken. Daar ben ik heel slecht in. Moet me echt dwingen.
odi et amo
dinsdag 19 augustus 2014 om 11:49
Ik kan ook niet goed drinken. Wat mij helpt is het per glas bekijken. 200 ml kan ik wel wegkrijgen. En ik zet een maatbeker met water / limonade of iets anders met een glas bij mij neer en schenk daaruit telkens een glas voor mezelf in. En dit dan 2x op een dag.
Een fijne dag vandaag mevrouw Lamaatje!
Een fijne dag vandaag mevrouw Lamaatje!
dinsdag 19 augustus 2014 om 12:32
dinsdag 19 augustus 2014 om 12:39
dinsdag 19 augustus 2014 om 12:54
quote:lamaatje schreef op 19 augustus 2014 @ 11:47:
En een wonder is geschied. Ik heb mijn broertje gemaild waarom hij gewoon niet komt en dat we hopen dat we nog steeds op zijn hulp kunnen rekenen als het nodig is.
Ben benieuwd naar zijn reactie.
Echt vrouw, wat een TOP ACTIE! Ik gloei van trots hoe jij je ego aan de kant hebt kunnen zetten in een ultieme poging om het contact te herstellen.
Verwacht een deksel op je neus maar hoop op een wonder terug. Als de reactie er is per mail, eerst diep zuchten. Dan openen en zonder lezen eerst de lengte van de mail bekijken en hier en daar een woord scannen en het aantal uitroeptekens, woorden in hoofdletters en andere aanwijzingen over de inhoud. Dan weet je welke strekking je te pakken hebt en dan kun je beginnen te lezen.
En een wonder is geschied. Ik heb mijn broertje gemaild waarom hij gewoon niet komt en dat we hopen dat we nog steeds op zijn hulp kunnen rekenen als het nodig is.
Ben benieuwd naar zijn reactie.
Echt vrouw, wat een TOP ACTIE! Ik gloei van trots hoe jij je ego aan de kant hebt kunnen zetten in een ultieme poging om het contact te herstellen.
Verwacht een deksel op je neus maar hoop op een wonder terug. Als de reactie er is per mail, eerst diep zuchten. Dan openen en zonder lezen eerst de lengte van de mail bekijken en hier en daar een woord scannen en het aantal uitroeptekens, woorden in hoofdletters en andere aanwijzingen over de inhoud. Dan weet je welke strekking je te pakken hebt en dan kun je beginnen te lezen.
dinsdag 19 augustus 2014 om 14:11
Oh lees nu pas van de mail aan je broer. Wat knap je het het gevoel waar je mee rondloopt even hebt geparkeerd en hem een opening hebt gegeven. Aan hem wat hij ermee doet, maar meer dan dit kan jij op dit moment niet doen. Ik hoop dat je een positief verrassend antwoord krijg Lamaatje. Zo niet, dan heb je je best gedaan.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
dinsdag 19 augustus 2014 om 21:17
Lamaatje, leuk dat je dat filmpje waardeert. Ik vond het al een tijdje geleden, dat muziekje . . . . en dicht bij elkaar lopen, in aanvals-formatie (bescherming is ook goed
)
Sinds ik hier schrijf het ik me wat meer verdiept in lama's en alpaca's. De alpaca's vind ik wat vriendelijker, misschien ook omdat ze minder spugen dan lama's. Ik vind het gewoon leuke, lieve uit hun krachten gegroeide schapen . . . .
Ben je je dag goed door gekomen?
Sinds ik hier schrijf het ik me wat meer verdiept in lama's en alpaca's. De alpaca's vind ik wat vriendelijker, misschien ook omdat ze minder spugen dan lama's. Ik vind het gewoon leuke, lieve uit hun krachten gegroeide schapen . . . .
Ben je je dag goed door gekomen?
dinsdag 19 augustus 2014 om 23:09