Oudere mannen beter in bed?

22-08-2014 05:31 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb seks gehad met een man van 39 en een man van 35 ben zelf 20. Ze waren heel goed en ben ook echt meerdere keren klaargekomen. Ik had geen relatie met deze mannen.

In een soort van relatie met een man van 22 was de seks heel erg slecht. Hij had geen idee waar hij mee bezig was. Zo ook alle andere jongere mannen waar ik seks mee heb gehad.

Is het toeval of kan ik klaarkomen vergeten met iemand van mijn leeftijd?
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Mannen van, zeg, pak 'm beet, precies 46, zijn énorm goed in bed.
quote:spraakwaterval schreef op 23 augustus 2014 @ 17:46:

Mannen van, zeg, pak 'm beet, precies 46, zijn énorm goed in bed.

Hmm interessant.

Maar vast niet ALLE mannen
als je me af en toe even wakker schudt gaat het nog prima hoor op mijn 53 ste

maar het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe boeiend je zelf bent .

want de prestatie van je bedman hang ook wel af van wat je zelf doet...............

het mot wel van 2 kanten komen ..............toch
hoe ouwer, hoe gekker..............
na 55 is het afgelopen trouwens, dan is de prostaat dusdanig vergroot en uitgezakt dat de aspirant opa's uren op het toilet doorbrengen voordat er wat urine uit de pisbuis sijpelt.
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 augustus 2014 @ 22:45:

na 55 is het afgelopen trouwens, dan is de prostaat dusdanig vergroot en uitgezakt dat de aspirant opa's uren op het toilet doorbrengen voordat er wat urine uit de pisbuis sijpelt.En wat er dan verder nog uitkomt na een uurtje tobben is in poedervorm.
verba volant, scripta manent.
Daarom moet je die ook regelmatig masseren, blijft hij strak van
quote:manmetpotentie schreef op 23 augustus 2014 @ 17:09:

Klopt helemaal. Ik wordt ieder jaar beter en ik ben al een beest in bed. Vraag me af wat de (jonge, mooie) verpleegsters in het bejaardenhuis met mij moeten doen straks?Die doen het zelf in hun broek van het lachen.
verba volant, scripta manent.
quote:klussendeman schreef op 23 augustus 2014 @ 22:43:

als je me af en toe even wakker schudt gaat het nog prima hoor op mijn 53 ste

maar het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe boeiend je zelf bent .

want de prestatie van je bedman hang ook wel af van wat je zelf doet...............

het mot wel van 2 kanten komen ..............tochhelemaal mee eens hoor. Mijn bedman is zelfs een jaartje ouder en ik ben dik tevreden met hem (en hij met mij)
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 augustus 2014 @ 22:45:

na 55 is het afgelopen trouwens, dan is de prostaat dusdanig vergroot en uitgezakt dat de aspirant opa's uren op het toilet doorbrengen voordat er wat urine uit de pisbuis sijpelt.

Nou lekker dan

Dan moet ik er dit jaar nog maar enorm van genieten
Één ding is ok: Desie haalt haar TP's niet weg!!
Je bent zelf een theepot
Life is difficult...
Ja, ja....

Mannen zijn ook dol op oldtimers en ronkende motoren.

Als het maar herrie maakt.

Of het zijn nerds. Of ze trappen liever een balletje. Of ze drinken en roken of spuiten en slikken.

Is TO niet een jongen? Kan ook.

Ik heb ze trouwens nooit ouder dan 35 - 39 gehad, geloof ik.

Doen ze het na die leeftijd nog wel?
Hoewel ik aanstoot neem aan dat 'ouder', klopt het inderdaad. Ouder = beter. Zowel voor mannen als vrouwen. De curve zal vast wel ergens weer een neergaande lijn vertonen, maar dat is pas over heul lang.
Mijn opa, van toen 80, zei dat hij medicijnen terug had gebracht naar de apotheek want hij werd er impotent van.

Naar de mening van mijn oma hebben we maar niet gevraagd
quote:Pumps_italiaans schreef op 24 augustus 2014 @ 18:41:

Ja, ja....

Mannen zijn ook dol op oldtimers en ronkende motoren.

Als het maar herrie maakt.

Of het zijn nerds. Of ze trappen liever een balletje. Of ze drinken en roken of spuiten en slikken.

Is TO niet een jongen? Kan ook.

Ik heb ze trouwens nooit ouder dan 35 - 39 gehad, geloof ik.

Doen ze het na die leeftijd nog wel? Voor zover ik weet is de vriendin van mijn opa (86) heel tevreden .
Nou, ouder weet wat het wil. Maakt zich niet zo druk om wat anderen er van vinden. Maar voorbij de 40 - 45 worden de mannen leuker - als ze niet alleen maar naar jong en onervaren kijken.

Dan hebben ze zelf weinig inhoud.

Gaan ze liegen over hun leeftijd.
Nou ik heb andere ervaringen. Man van 17 jaar ouder die er geen reet van bakte. Denk dat TO nu weer een nieuwe ingang heeft om haar obsessie met oudere (getrouwde) kerels te ventileren. Loeperdepoep zat op de stoep.
quote:Exces schreef op 24 augustus 2014 @ 18:57:

[...]

Voor zover ik weet is de vriendin van mijn opa (86) heel tevreden .

Ik krijg warempel weer zin om te gaan daten!!!!

Staan er op datingsites nog leuke mannen?
Tja, wisselend. Veertigers zijn zeker beter dan twintigers. Maar hebben ook wel vaak last dat ze dat ding dus niet meer omhoog krijgen na drank. Maar heb ook meegemaakt dat ze maar doorgingen, ook na klaarkomen. Dus dat wisselt dus ook per man. Ik ga ook door na klaarkomen dus ik vind dat eigenlijk wel een must. Niet spuiten, omdraaien en snurken. Bluh
O help ik bedenk me net dat mijn vent dan ook in de 'oudere' categorie valt met zijn 38 whahaha misschien moet je t daar maar eens op proberen om je theorie te testen. Maar dan wil ik wel kijken Ik gun hem zijn lolletje maar mezelf ook....
quote:Egidius schreef op 22 augustus 2014 @ 08:23:

Vind een jonge man met een oude ziel. Probleem opgelost.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:honeymoonquiz schreef op 22 augustus 2014 @ 10:18:

[...]

Niet waar. Oude vrouwen zijn stom, lelijk, uitgezakt en doodongelukkig. Alleen oude mannen zijn leuk. Het enige wat niet leuk is aan oude mannen is dat ouwe verzuurde wijf waar ze vaak mee samenwonen/getrouwd zijn.

En daar is weer een Fokfukker.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Jammer dat je niet gaat meemaken wie de beste oudere man is in bed. Die ligt al bij mij. 41 en een heerlijke vent, in bed en daarbuiten.
quote:spraakwaterval schreef op 23 augustus 2014 @ 17:46:

Mannen van, zeg, pak 'm beet, precies 46, zijn énorm goed in bed.Het doet goed dit ........ Andersom geldt het ook trouwens
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
quote:churrro schreef op 24 augustus 2014 @ 23:28:

[...]

Het doet goed dit ........ Andersom geldt het ook trouwens Euhm.... Spraakwaterval is ook een man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven