Mode & Beauty alle pijlers

INS & UITS

24-08-2014 18:11 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet zeggen: ik raak af en toe kwijt in wat in of uit is....... Of hoor een dag dat iets "in" is en één maand later hoor ik dat het "uit" is. Zo snel kan het gaan blijkbaar. . Nu hoorde ik dat laarzen uit waren ........ Is dat al lang zo ? Want ik vind laarzen bij een vrouw erg mooi staan. Weten jullie ongeveer hoe lang de "uit" periode zou kunnen gaan duren ?

Ik volg niet de mode op het lettertje maar vind het wel leuk om op tijd te weten wat "in" of "uit" dreigt te gaan worden. En dan niet alleen op het gebied van kleding

Wellicht komen wij hier tot meer duidelijkheid. .......
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
quote:parbleumondieu schreef op 24 augustus 2014 @ 22:04:

En de trui gewoon aan doen, niet over de rug met de mouwen over de schouders svp.Wederom mee eens. Anders lijk ik net een golver. Brrrrr......
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb 0 idee wat er voor vrouwen in en uit is, het gaat me te snel. Moet ik het van mannen ook al weten?!

Is toch leuk googelen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn. Zit je in de mode wereld ofzo !? Zien er goed uit die outfits, hè ..... Baardje van drie dagen heb ik al
Ik ben wel klaar met de baard. Gaat die ook 'uit'?
quote:HelgaV schreef op 24 augustus 2014 @ 22:30:

Ik ben wel klaar met de baard. Gaat die ook 'uit'?Helaas voor jou
quote:churrro schreef op 24 augustus 2014 @ 22:29:

Enn. Zit je in de mode wereld ofzo !? Zien er goed uit die outfits, hè ..... Baardje van drie dagen heb ik al Google is geduldig.
quote:HelgaV schreef op 24 augustus 2014 @ 22:30:

Ik ben wel klaar met de baard. Gaat die ook 'uit'?Neuh ! Mooi man, een baardje van drie dagen prikt wel, dat geef ik meteen toe. Niet uit duwen, hè ?
quote:Enn schreef op 24 augustus 2014 @ 22:34:

[...]

Google is geduldig. Huh huh, nee. Googlen is één ding, smaak hebben is een ander. Mee eens ?
Haha! Dankjewel.
quote:Enn schreef op 24 augustus 2014 @ 22:41:

Haha! Dankjewel. Ik ben verliefd op sommige van die outfits op pagina 1. Heb jij misschien een groter beeld van al die outfits in jouw bericht van 19h08 ? Volgens zitten daar weer een paar erg mooie tussen ......
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-09-2014 19:42
Reden: Spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven