Minnaar deel 25.

20-07-2014 22:35 3008 berichten
Al 24 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Dit topic is bedoelt voor discussie met gelijkgestemden. Voor oordeel en dis-nuances zijn andere topics.

Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijvers. Dan blijven we kleurrijke loeders!
Dat denk ik niet, hij is nog wel gewoon online geweest de laatste uren. Maar niet om met mij te praten dus.. Damn whatsapp
@Karamella : ik zou het ook verdacht vinden en geen fijn gevoel. Het is wel zo dat jullie inmiddels soort stabiele minnaarsschap hebben , dan zakt de spanningsboog soms even. Sterkte.
Okee, kon het niet laten en heb boos geappt dat ik geen zin had genegeerd te worden. Kwam meteen terug met excuses en een soort van halfslachtige verklaring. Ik geloof wel dat er geen andere vrouw is. Maar ben wel geïrriteerd over het feit dat hij soms alleen aan zichzelf lijkt te denken. Wat kan ik zeggen.. Het is maar goed dat ik er niet mee getrouwd ben
Haha heb je geluk dat hij meteen met excuses komt. Je kunt eigenlijk niet verwachten dat de boog continu gespannen blijft , al wil ik dat ook altijd heel graag ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik had hem gisteren een bericht gestuurd via

viber hij leest het wel maar heeft verder geen antwoord.

Heb geen zin om achter hem aan te rennen.

Zoals ik vroeger deed ,wil niet in herhaling vallen.
Oh ik weet het.. What can I say, aandachtsjunkie

Ik heb idd wel geluk, hij wordt nooit boos maar komt altijd braaf terug uit zijn 'egobubbel' als ik ga zeuren. snap het eerlijk gezegd ook niet.. Als ik hem was had ik mij niet zo goed getrokken Hij blijft terugkomen. En doet hij dat op een dag niet, dan deal ik daar wel mee.
Wat een hoop nieuwe namen en verhalen weer!

Ik kom eigenlijk een beetje afscheid nemen maar blijf stiekem wel meelezen natuurlijk.

Wat ik niet helemaal verwacht had is toch gebeurd, minnaar heeft zijn relatie beëindigd. Sinds een week is het stiekeme eraf en kunnen we bij elkaar zijn wanneer we willen, bellen wanneer we willen en ga zo maar Door. Het is nog vreemd en onwennig, maar oh zo heerlijk! In de afgelopen week elkaar veel gezien en gepraat. Uiteraard gaan we rustig aan iets samen opbouwen, zijn toch beide uit een jarenlange relatie gestapt, dat vergeet je niet zomaar. Daarbij zijn er kinderen in het spel die voor ons allebei op de eerste plaats staan. Maar toch, ben helemaal blij en gelukkig. Juist op het moment dat ik dacht: jij met je woorden, geen daden....Had hij de keus gemaakt.

Maar goed minnaar is hij dus niet meer nu!

Bedankt voor al jullie advies (vooral Rooss! ), heel veel succes met alle minnaar perikelen....mijn minnaar verhaal is afgelopen, en de eerste was waarschijnlijk ook meteen de laatste. Raar hoe het kan lopen in het leven..Wie weet wat de toekomst voor mij brengt, maar voorlopig ben ik helemaal, intens blij. En heb ik helemaal geen minnaar meer nodig!

Thanks dames voor de uitlaatklep, het advies en de eye-openers!!!
MIss, wat fijn voor je! Kom je nog ff af en toe een update geven over hoe het gaat tussen jullie?
Wauw, Miss, het ga je goed. Ik hoop dat het je brengt waar je zijn wilt en ik beloof je plechtig je geen "bah" meer te noemen . Rustig aan hè, dan breekt het lijntje niet!

Karamella, het is natuurlijk ook gewoon kut als hij alle tijd en ruimte zou kunnen hebben en het blijft stil, zou ik ook not so amused over zijn.

Shocking, hadden jullie weer ruzie gemaakt dat hij niks laat horen? Heb je hem wel eens verteld dat hij lekker het rambam kan krijgen en dat er geen handvol maar een landvol gewillige mannen rondlopen?

En dan ik...

Ik weet niet hoor, misschien ben ik minnarestechnisch gewoon wel een beetje klaar.

Man-die-stillig-was vorige week heeft zich ondertussen weer laten horen, bevestiging van de koffie date en een foto. Ehm.. daar zeg ik maar even niks over.

Man 2 blijft ook keurig berichtjes sturen en dan is er nog een ouwe doos die ook zo hier en daar eens rammelt.

En ik ben stoicijns, ijskoud, heb geen zin in een kerel in mijn bed en wil eigenlijk gewoon lekker met rust gelaten worden. Nou nee, ik wil wel de aandacht maar niet het lijf, niet de kop, niet het hart en niet de huid.

Wat erg.

Ik weet het even niet.
Thanks!!

En ja, dat ga ik zeker doen!
Rooss, die 'bah' kwam precies op het juiste moment ben je er nog steeds dankbaar voor !

Jij ook rustig aan!
Beide heren vroegen of ik contact heb/date met andere mannen. Op het moment dat ze vroegen was dat niet zo dus kon ik zeggen dat dat niet het geval was. Ik sluit echter niet uit dat ik meerdere scharrels zal hebben, en vind liegen lastig. Voor de duidelijkheid; de heren hebben geen exclusiviteit gevraagd. Waarschijnlijk gaan ze dat ook niet krijgen. Ik denk dat ik verliefd zou kunnen worden bij exclusiviteit. Ik kan me wel vinden in jouw tempel filosofie Roosss :-)
Roos nee geen ruzie gehad en ja vind het zelf moeilijk

om hem los te laten want im ken hem al heel lang.
[quote]oranjexx schreef op 23 augustus 2014 @ 10:38:

Hoi Mercadonna, welkom terug! Ik moest je even teruglezen, maar ik kon me je nog wel herinneren. Dus al een jaar zonder de minnaar waar je zo lang mee hebt gedate. Goed van je dat je dat destijds door kon zetten!

Flapdrollen die na een keer seks niks meer van zich laten horen, bah!

Ik date meerdere mannen. Vanaf het begin ben ik duidelijk dat ik voor niemand exclusief ben. Als ik dat niet voor mijn man wil en kan zijn, dan zeker niet voor een passant. En mijn spreidingsbeleid zorgt er ook voor dat ik de kop er goed bij houd en me niet zomaar meer verlies in allemaal complexe gevoelens. Maar de realiteit is dat ik beperkt tijd heb en ook niet zit te wachten op een bank vol. Ik laat het dus eigenlijk allemaal maar gewoon op me afkomen. Soms lijkt het even druk en zijn er vijf mannen die om mijn gunsten strijden, maar het kan maar zo gebeuren dat een week later alleen de bootsman nog maar aan de lijn hangt.

Ik zou de vraag met een tegenvraag beantwoorden: waarom willen ze het weten en hoe staan ze er zelf in.

[\quote]

Nou, niet al een jaar zonder minnaar, we hebben ons langzaam van elkaar losgemaakt. Sporadische dates met seks, dagelijks mailen. We hebben elkaar voor het laatst in mei gezien, door de vakanties minder contact en nu eindelijk het gevoel dat ik los ben, anderen kan daten zonder schuldgevoel. Hij blijft in m'n hoofd en hart, het was wel een grote liefde eigenlijk. Dat de relatie me meer pijn deed dan geluk gaf, gaf voor mij de doorslag. Zit nu op SF met als belangrijkste eis dat de heren single zijn.
@roos : misschien hangt het in de lucht , ervaar precies hetzelfde !
quote:hint schreef op 24 augustus 2014 @ 18:10:

@ Diver.... is het niet ergens logisch dat een afscheid na een lange tijd omgang, wennen is? Of het moet een contact zijn zonder gevoel... Ik meen te herinneren dat het een fetisj-achtig contact was? Volgens mij blijft zo'n contact vaak dieper hangen dan bij een standaard seks contact.

Dat lange tijd omgang was op zich niet zo vaak. We zagen elkaar elke 4-6wk. Het contact was ooit heel intens geweest. Dat was voordat wij in bed zijn beland. Sindsdien was alles veranderd. En daarom voelt het als bedrog.

Hij zei dat hij geen relati wilde, wat geen issue was omdat ik ook niet vrij ben. Hij loog dat hij vrijgezel was terwijl hij nog voordat wij zijn begonnen een nieuw relatie kreeg. Pas toen ik dat zei heeft hij het toegegeven. Zij weet nergens van. Hij claimt dat het, na 1,5 jaar met haar niet serieus is. Zijn familie kent haar. (Daarvoor ben ik in staat om een man aan eerste boom op te hangen. Aan zijn piemel. Maar goed: dat is mijn pakkie niet).

Verder is hij begonnen met stiltes in te bouwen en contacttijd doseren. Dit laatste is trouwens het reden waarom ik het contact verbroken heb.

Ik bedoel, ik ben een vrouw van bijna 4 decenia in mijn kont, en met de bijbehorende aantal ervaringskilometers. Dat van tijd issue wordt gemaakt is buiten mijn begrip. Dat kan hij mss aan dat meisje verkopen (zij is 24, hij 36), mij niet.

Dat is ook waar ik me aan ergerde: dat hij dat uberhuipt durfde te verkopen, alsof ik een randintelligentie heb omdat ik alleen sex wilde. Bekijk het maar...

Ik heb het begrepen, door zijn houding, dat ons contact levensduur heeft. Toen de ergernis groter dan plezier werd, heb ik alle contact verbroken. Ook geen afscheid genomen. Vond dat hij fatsoenlijke afscheid niet verdiende. No closure.

Fetish speelt natuurlijk in degelijke mate mee, maar was nooit boven verstand gekomen. Wat mij vanhopig maakt, is vooral slechte sex-vooruitzicht op de thuisfront. Mss dat het daarom zo pijn doet.

Ik probeer het al lang van me af te schrijven maar was eerst te druk en daarna had familievakantie met weinig internet. Ik zal het proberen....mss kan ik het dan loslaten.
Het contact:

Toen we begin Juni samen waren heb ik hem na afloop kort bedankt en daarna kreg ik zijn korte antwoord. Sindsdien heeft hij 3,5wk niets van zich laten horen. Echt geen stijl. Hij was al lag uit app verwijderd en ik was heel erg druk, dacht er niet aan.

Ergens eind Juni appte hij weer op een blauwe maandag met heleboel open vragen, opeens. Ik zei 'Cut the crap, je wil afspraak. Deze week kan ik niet, volg kan ik vr, de week daarna kunnen we overleggen. Ik weet dat hij gewoon afspraak over 2-3 dagen wilde, maar ik wou het niet. Hij zei dat hij mij zou laten weten voor dat vrijdag, maar anders plannen we samen de week daarna. Toen al wist ik dat het over 2wk wordt.

Daarna zag ik hem als gek appen. Manneertje was blijkbaar kleinswartboekje aan het afwerken, voor een andere optie. Ik heb daar geen moete mee. Zoek maar even bigger fool, op zo een kort termijn, ik ben getrouwde vrou met een baan..

Zoals ik dacht, appte hij weer dik 10 dagen later met excus dat hij vergeten was iets van zich te laten horen en of we voor de volg week iets kunnen regelen. Als excuus voor laat, stuurde hij op eigen initiatief een serie eigen fotos, met de fetishgedeelte erop (voor 'normaal' volk zijn dat geen erotische fotos, voor mij wel). Verbaasd zat ik ernaar te staren waarmee hij mij paait. Ik voelde me net een Indiaan die voor paar kraaltjes goud moet geven.

Het werd toch volg week, in overleg met mijn man. Ik was al 3 wk droog en helemaal wild. Heb de blinde oog op alles gedraid, besloten om blinde oog te draaien en op eigen sexdriftvte teren. Ben niet op zijn gedrag ingegaan, ook niet op fotos gereageerd.

Dit was mss meteen het slechste voorbeeld maar toch... Verschrikkelijk...En dit vindt hij acceptabel gedrag???
De ontmoeting:

Bij ons ging het altijd op hetzelfde manier. De Ontmoeting, uitgebreid eten, naar ons optrekje gaan, uren sex, overnachten, ontbijt, laatste ronde sex en vertrek om 11. Zo was het dus ook deze, laatste keer.

Ik had geen zin in een restaurant, was ook mooi weer, dus hebben we voor verandering besloten om te barbecuen. Ik heb de plek op een leuk boerderij midden in NL gereserveerd, hetzelfde plek waar we ooit begonnen zijn.

Ik was wgs omstandigheden 2 uur te laat. Hij had alle boodschappen gedaan en op mij gewacht. Verder washet heerlijk eten, en ook leuk gesprek. Veel om uit te wisselen vanwege lange tijd stilte, maar toch hetzelfde onderwerpen als elke keer. Zo is het normaal, denk ik, in alle relaties waar je niet in investeert: je valt toch in herhaling.

Na veel glazen radler en elkaar met stukjes meloen te hebben gevoed, zijn we naar binnen gegaan. T Sfeer was prima, ik mijn mening en gevoelens aan de kant gezet, de spanning hoog.

Sex bij ons duurt altijd lang. Urenlang. Erg grote gedeelte ervan is met de fetish spelen, dan weer kussen, stop and go totdat het echt niet meer kan. Echt geen haast en volledig op elkaar en de fetish gericht. De sex die daarna volgt is altijd fantastisch. Niet echt bijzonder op zich, ik heb veel betere sex gehad, maar door dat fetisch gedeelte en de lange aanloop, voelt het altijd erg intens. En we doen het altijd herhaaldelijk, totdat we echt niet meer kunnen en bekaf in slaap vallen.

Als hij in mijn handen is, voel ik dat het gewoon 100% goed zit. Hoe hij naar mij kijkt. Zijn lichamelijke reactie valt niet te faken en is duidelijk dat we echt goed bij elkaar passen. Hij is ietsje aan de kleine kant, maar het doet er niet toe want is erg potent en 'eager to please'. Om dat fetish-part om te schrijven, kan ik zeggen dat bijvoorbeeld hij zo opgewonden was toen ik dat gedeelte van zijn lichaam verwende en mijn handen op zijn perineum waren (dus geen hand op p***s, niets), dat hij letterlijk ontplofde, zei nog alleen 'ik kan niet meer' en ik had nog net de tijd om hem op mijn lippen te leggen, kwam hij krijsend klaar. En elke keer het zo 'eenzijdig' gebeurde zorgde hij er wel voor dat ik op mijn beurt even intens klaar kwam. Handen, lippen, tong, hulpmiddelen, fettishpunt - wat er nodig was, zorgde hij ervoor.

Ik weet niet wat hem bezielde.....dat laatste keer....Midden in ons lange spel, toen ik aan de beurt was, pakte hij de mobiel en ging me fotograferen. Fetish-plek helemaal rood en glanzend door zijn kussen. Ik heb de hand op mijn gezicht gezet, maar verder is het geen probleem, want mijn man weet het. En ook om de beurt, toen ik later met hem bezig was, wou hij (gezichtloze) actie fotos nemen.

Toen ik volg ochtend, voor vertrek, weer met beiden voeten op de grond stond dacht ik aan de spelletjes die hij speelt, asn het feit dat we op precies dat boerderij begonnen waren, aan de fotos die de enige stille getuigen waren van wat er gebeurd was. Door gebrek aan contact voelde het toen op dat moment al onwerkelijk. Bijna als een droom.

Ik wist dat hij weer zijn doseer spelletje gaat doen. Ik had er geen zin in. We waren op de plek van begin. De cirkel was rond. Het was op.

-----

Alles, alles klopte in dat contact.

En de algemene sfeer en samenwerking, en de mate van opwinding, en de onderlinge klik en de sex zelf..... Alles was zo goed, zo normaal, natuurlijk en spontaan dat ik echt niet begrijpen kan waarom de rest op zo een idiote manier moest. Ook overnachten , ontbijt en de rest: altijd heeft alles zo een natuurlijke flow gehad, voelde niet nep en ik kon volledig lichamelijk ontspannen. En met volle tuigen genieten.

Maar door al dat getrek in communicatie terwijl apart, kon ik nooit echt 'rationeel' ontspannen. En na afloop, wetend dat hij weer dat 'doseer' spelletje gaat spelen, voelde ik regelmaatig behoefte om te vluchten, om alles te wissen, om in stilte te verdwijnen.

In mijn beleving, na zo een intens contact zou het normaal zijn om af en toe wat woordjes uit te wisselen en spontaan interesse voor elkaar te tonen. Hoeft niet elke dag. Maar met enige regelmaat. Voldoende dat dat lichamelijke brandje aan blijft en ik me niet zo vervreemd van hem voel en elke keer over eigen drempel moet wil ik kunnen genieten. En nee, dit is geen liefde of attention seeking.

Wat ik wilde was een laid-back manier van met mekaar omgaan, niets meer.
Diver, ik vind dat je zeurt. Hij gedraagt zich als seksvriendje en dat doet hij helemaal prima.

Hij is stil wanneer hij stil kan/mag zijn en hij warmt je op wanneer hij dat nodig vindt. Aangezien jij er gewoon keurig in mee gaat zie ik werkelijk niet in waar hij de fout in gaat. 3,5 week stil? Nou en, hadden jullie wat anders afgesproken? Ondertussen flikker jij hem uit de app dus je bent net zo kinderachtig bezig als waar je hem van beticht.

Werkelijk, ik zie het probleem niet. Jullie hebben het leuk en goed, hij volstaat in je seksbehoefte, je fetishbehoefte en als je meer contact wil moet je hém dat zeggen. Hij gedraagt zich als de perfecte SV.

Als jij tenminste het idee van "minnaars in constant contact" kan loslaten.
Diver, ik MOET het weten.. Wat is je fetishplek?
Perineum, fetish plek rood door kussen enz enz.

Ehm, bibs?
@ karamella. Kan het niet gewoon zijn dat een man z'n hoofd er niet altijd naar staat om te appen? Dat hij even met andere dingen bezig is. Ik vind het nogal wat! Dat je boos wordt als hij even een weekendje niks stuurt. Ik begrijp je gevoel van frustratie maar persoonlijk vind ik je verwachting aan de hoge kant.
Diver : waarom is jouw manier beter dan die van hem? Je maakt het zo groot en voelt je persoonlijk afgewezen. Jij heb toch ook een relatie en bent niet beschikbaar voor hem ? Zijn manier om na de sex af te sluiten lijkt op zelfbescherming en controle, op zich heel logisch en dat zou je ook kunnen respecteren. Mannen hebben minder behoefte om steeds een lijntje te voelen. Kloppen jou overtuigingen wel ??
@ diver. Klinkt intens en het klonk ook erg fijn tussen jullie! Jammer dat het niet meer werkbaar is voor jou... Sterkte...
quote:roodkapjeendewolf schreef op 24 augustus 2014 @ 22:49:

@roos : misschien hangt het in de lucht , ervaar precies hetzelfde !

Ik ben ook een stuk minder happig op dit moment dan ik normaal ben... Off Topic, misschien komt het door het weer? Ik wil dat de zomer terug komt. Bah bah! Vies sukkel weertje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven