parkeren Zwolle

25-08-2014 20:13 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze week moet ik voor het werk naar Zwolle. Ik twijfel of ik met de auto of het ov ga. Auto is aanmerkelijk sneller maar ik heb geen idee hoe het met parkeren zit in Zwolle. Van de site van het wijkcentrum (de Enk) word ik ook niet wijzer of er in de buurt parkeermogelijkheden zijn. Het lijkt niet al te ver lopen van het NS station. Wie is bekend in Zwolle en heeft tips?
tien minuten lopen vanaf het station
Even met het wijkcentrum bellen?
Wijkcentrum de enk zit vlakbij het station. Parker in Zwolle, zeker in Assendorp is een ramp!

Mocht je lopen vreselijk vinden, neem je bus 2 of 4 richting ittersum en stap je uit bij van Karnebeektunnel. Vanaf daar is het 5 min lopen. En vanaf station 10 min!
Mocht je echt met de auto willen. Kun je kijken of er plek is in de straat (betaald parkeren). En anders bij de Jumbo neerzetten, vanaf daar is het ook ongeveer 5/6 min lopen. Of bij het ziekenhuis, is het ook 10 min lopen.
-
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Achter de Jumbo aan de Asserdorperstraat!
Beter een half motto....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven