Napraattopic

15-07-2014 12:30 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Eetlijst is volgens mij wel echt en het is volgens mij een onlangs verdwenen forummeid. Die ging ook binnenkort naar dietist en wil 10 kg af vallen.
Ik geloof het topic ook niet. Ik geloof wel dat er misschien andere lezers zijn die iets aan de antwoorden hebben. Mijn grootmoeder was een alleenstaande moeder met drie kinderen en kanker. Ze aten maar 1 keer in de maand aardappelen en vlees. Was pure luxe voor ze.
Woehaaaa

Een trol op de etenspijler !!
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 24 augustus 2014 @ 22:25:

Als Sens los gaat, haal ik alles weg.

Maar op zich heb je gelijk,

Het smulsteentopic is geupt door iemand die hier leest en niet meenapraat...Ja hee, dat was ik hoor! Iedereen kent me hier wel. En ik ben op vakantie, dus niet veel tijd om mee na te praten.....
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Ik heb niet terug gelezen, maar die eetlijst is [...], mark my words.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-08-2014 10:33
Reden: Benoemen oude Nick van andere forummer
% gewijzigd
Ik ben dat helemaal niet. Evenals ik viavia niet ben. Stop eens met dat obsessieve gedrag om overal mijn naam te noemen en over mij te praten. Het is niet eens toegestaan volgens de regels, dus ik zal het zodra ik het lees gewoon gaan staffen. Ook omdat mensen mij herkennen in het echt en ik straks dus weer word geassocieerd met allerlei namen waar ik helemaal niets mee te maken heb.
quote:rdvv schreef op 25 augustus 2014 @ 21:45:

Ik ben dat helemaal niet. Evenals ik viavia niet ben. Stop eens met dat obsessieve gedrag om overal mijn naam te noemen en over mij te praten. Het is niet eens toegestaan volgens de regels, dus ik zal het zodra ik het lees gewoon gaan staffen. Ook omdat mensen mij herkennen in het echt en ik straks dus weer word geassocieerd met allerlei namen waar ik helemaal niets mee te maken heb.Schat negatieve aandacht is óók aandacht.
Rdvv, jij bent toch de TO van dat topic helemaal niet?
Funky wordt beschuldigd van dubbelnicken Scamp...
quote:Scamp schreef op 25 augustus 2014 @ 21:59:

Rdvv, jij bent toch de TO van dat topic helemaal niet?Dit is haar 2de nick.
quote:StoraHuntur schreef op 25 augustus 2014 @ 21:54:

[...]

Schat negatieve aandacht is óók aandacht.Achja, laat mij gewoon met rust. Dat is alles wat ik aangeef.
quote:strikjemetstippels schreef op 25 augustus 2014 @ 13:10:

Eetlijst is volgens mij wel echt en het is volgens mij een onlangs verdwenen forummeid. Die ging ook binnenkort naar dietist en wil 10 kg af vallen.Serieus? Ik dacht echt dat dat nep was.
Life is short. Eat dessert first.
quote:rdvv schreef op 25 augustus 2014 @ 22:03:

[...]

Achja, laat mij gewoon met rust. Dat is alles wat ik aangeef.Nou doei dan!
quote:Scamp schreef op 25 augustus 2014 @ 21:59:

Rdvv, jij bent toch de TO van dat topic helemaal niet?Klopt. En ik ben ook geen Viavia zoals hier wordt gezegd. Maar mijn naam wordt er wel bij genoemd en aan mijn naam zit mijn privé leven, als ik dus word vergeleken met een kinderhater of een anorexiapatiënt is dat vervelend. Vandaar dat ik het nu ook maar aangeef. Ik had ook al een mail gestuurd naar Viva en het mag ook gewoon niet.
Fijn rdvv, jij bent dus *poef*? Niet zo slim van je om dat na vier posts al aan de grote klok te hangen, nou moet je weer een nieuw emailadres aanmaken en zo.
Djiez, niemand heeft hier de naam rdvv genoemd. Niemand had tot voor een half uur geleden zelfs nog maar van je gehoord, in deze gedaante dan. Je zet jezelf wel heel erg in de kijkert nu hoor, voor iemand die graag met rust gelaten wil worden.
quote:Lady-Voldemort schreef op 25 augustus 2014 @ 22:08:

Fijn rdvv, jij bent dus XXX ? Niet zo slim van je om dat na vier posts al aan de grote klok te hangen, nou moet je weer een nieuw emailadres aanmaken en zo.Maakt dus niks uit. Mijn topics worden toch verwijderd en iets persoonlijks zal ik niet meer neerzetten.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 26-08-2014 00:35
Reden: Op verzoek de quote aangepast.
% gewijzigd
quote:Lady-Voldemort schreef op 25 augustus 2014 @ 22:10:

Djiez, niemand heeft hier de naam rdvv genoemd. Niemand had tot voor een half uur geleden zelfs nog maar van je gehoord, in deze gedaante dan. Je zet jezelf wel heel erg in de kijkert nu hoor, voor iemand die graag met rust gelaten wil worden.

Ik denk dat ze haar vorige nick bedoelt. Dat daar soms over gepraat wordt.

Niet zo slim om dat te vermelden.
quote:Lady-Voldemort schreef op 25 augustus 2014 @ 22:10:

Djiez, niemand heeft hier de naam rdvv genoemd. Niemand had tot voor een half uur geleden zelfs nog maar van je gehoord, in deze gedaante dan. Je zet jezelf wel heel erg in de kijkert nu hoor, voor iemand die graag met rust gelaten wil worden.Het gaat erom dat mijn naam Funky toch erg vaak wordt genoemd en dat ik toch echt ben herkend en mensen uit mijn privéleven er vanaf weten. Dan wil ik niet vergeleken worden met Anorexiapatienten of kinderhaters, want mensen lezen blijkbaar mee. Snap je dat? En dat geef ik nu normaal aan.
Ja dat snap ik ook Doornroosje, maar als je graag opnieuw wilt beginnen is het natuurlijk niet handig om meteen ruzie te gaan maken over het feit dat men het nog heeft over je vorige nick.

Nou ja, jouw feestje hoor rdvv. Ik wil mijn posts over deze netelige kwestie wel poefen, als je dat prettig vindt.
haha
quote:Lady-Voldemort schreef op 25 augustus 2014 @ 22:15:

Ja dat snap ik ook Doornroosje, maar als je graag opnieuw wilt beginnen is het natuurlijk niet handig om meteen ruzie te gaan maken over het feit dat men het nog heeft over je vorige nick.

Nou ja, jouw feestje hoor rdvv. Ik wil mijn posts over deze netelige kwestie wel poefen, als je dat prettig vindt.Eens
Wat nog het aller trieste is, ik heb een ene F gewaarschuwd over het plaatsen van foto`s. Maar kreeg een hoop shit over mij heen dat ze dat wel zelf bepaalde en er geen risico tot herkenning was en dat de forummers die waarschuwde een leuk topic om zeep hielpen.

Als ik nu (net even gekeken of het er nog staat) google kan ik nog alle foto`s vinden.

Maar goed. We wachten op een volgend `leuk` fototopic, om dan weer de deur tegen je neus aan te krijgen als je iemand wil waarschuwen om uit te kijken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
lb
En zo erg helpt dat anonimiseren niet hoor. Met google kun je zowat alles wat *poef* , of Groentsoep2 , ooit geschreven heeft gewoon nog terugvinden. Dus als je je ouwe nick van de daken schreeuwt ben je nog net zo herkenbaar als voor je nickchange.

(Groentsoep2 was ik trouwens zelf, voordat iemand mij nu gaat beschuldigen van het te grabbel gooien van iemands ouwe nick. Maar ik heb hier verder weinig tot niets geschreven wat echt vreselijk geheim moet blijven of zo).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven