Napraattopic
dinsdag 15 juli 2014 om 12:30
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 25 augustus 2014 om 23:13

maandag 25 augustus 2014 om 23:22
quote:Lady-Voldemort schreef op 25 augustus 2014 @ 23:13:
Zo interessant ben je nou ook weer niet hoor. Over een paar dagen is er hier in de napraat weer een ander hot item en dan zijn we die hele *poef* weer vergeten. Juist door dit soort uitspattingen vestig je de aandacht op jezelf (en maak je jezelf nog herkenbaar ook) en dat had je beter kunnen laten als je geen meelezers meer wilt.
Maar goed, ik hou erover op. Ik raad je nog steeds aan je oude nick uit je posts hier te verwijderen, dat wel.Dat is mooi niet het geval. Er zijn hier types die al maandenlang in meerdere topic moeten laten weten wat ze van me vinden. Dat is over een paar weken nog steeds wel het geval, ben ik van overtuigd.
Zo interessant ben je nou ook weer niet hoor. Over een paar dagen is er hier in de napraat weer een ander hot item en dan zijn we die hele *poef* weer vergeten. Juist door dit soort uitspattingen vestig je de aandacht op jezelf (en maak je jezelf nog herkenbaar ook) en dat had je beter kunnen laten als je geen meelezers meer wilt.
Maar goed, ik hou erover op. Ik raad je nog steeds aan je oude nick uit je posts hier te verwijderen, dat wel.Dat is mooi niet het geval. Er zijn hier types die al maandenlang in meerdere topic moeten laten weten wat ze van me vinden. Dat is over een paar weken nog steeds wel het geval, ben ik van overtuigd.

maandag 25 augustus 2014 om 23:24
maandag 25 augustus 2014 om 23:25

maandag 25 augustus 2014 om 23:25

maandag 25 augustus 2014 om 23:26
quote:rdvv schreef op 25 augustus 2014 @ 23:13:
[...]
Ik vind mezelf niet belangrijk, maar als er (letterlijk) pagina's lang over mij wordt gepraat en ik nu al met meerdere nicknames wordt vergeleken,is dat kut. Juist omdat mijn privé is verbonden aan die naam. Maargoed, ik zal er weer een mail over sturen en hoop dat er dan maatregelen worden genomen.
Ik ken je verder niet en ik vind je nogal saai, maar blijkbaar denk je daar zelf anders over.
Bewijs:
- je herhaalt steeds "jouw naam"
- je plaatst foto's van jezelf
- je hint naar je privé, alsof iemand dat ook maar een seconde interesseert.
[...]
Ik vind mezelf niet belangrijk, maar als er (letterlijk) pagina's lang over mij wordt gepraat en ik nu al met meerdere nicknames wordt vergeleken,is dat kut. Juist omdat mijn privé is verbonden aan die naam. Maargoed, ik zal er weer een mail over sturen en hoop dat er dan maatregelen worden genomen.
Ik ken je verder niet en ik vind je nogal saai, maar blijkbaar denk je daar zelf anders over.
Bewijs:
- je herhaalt steeds "jouw naam"
- je plaatst foto's van jezelf
- je hint naar je privé, alsof iemand dat ook maar een seconde interesseert.

maandag 25 augustus 2014 om 23:29
quote:rdvv schreef op 25 augustus 2014 @ 23:24:
[...]
Om jou moest ik net lachen. Ik weet niet eens wie je bent, maar je was zo happy dat ik 'weg' was. Bedoel: we hebben hier een negeerdunctie, werkt prima.
Fijn dat je blij bent.
Heerlijk die negativiteit op het forum
En bedankt voor de tip van de negeerknop. Geweldig gewoon!
[...]
Om jou moest ik net lachen. Ik weet niet eens wie je bent, maar je was zo happy dat ik 'weg' was. Bedoel: we hebben hier een negeerdunctie, werkt prima.
Fijn dat je blij bent.
Heerlijk die negativiteit op het forum
En bedankt voor de tip van de negeerknop. Geweldig gewoon!
maandag 25 augustus 2014 om 23:29
quote:rdvv schreef op 25 augustus 2014 @ 23:28:
[...]
Nee, ik hoop dat het oprecht eens stopt.
Mooi. Dan is het nu wel klaar.
Waar is nog een troltopic? Iemand ergens wat gespot?
[...]
Nee, ik hoop dat het oprecht eens stopt.
Mooi. Dan is het nu wel klaar.
Waar is nog een troltopic? Iemand ergens wat gespot?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.