****Bar Too Much 208****
zaterdag 23 augustus 2014 om 08:38
Wat jammer Mir, maar het lijkt toch wel opte knappen voor vanmiddag....
Hier is vandaag de opening van een park wat helemaal vernieuwd is, vroeger was daar de stadskwekerij en nu is het verdeeld in speelveld, picknickplaats, kruidentuin en een heus amfi-theatertje. De opening gaat gepaard met een volleybalcompetitie en allemaal leuke dingen er om heen.... ook een soort zomerfeest......
Toch wens ik je heel veel plezier vandaag Mir, dat lukt vast wel met veel gezellige mensen om je heen...... !!!
Hier is vandaag de opening van een park wat helemaal vernieuwd is, vroeger was daar de stadskwekerij en nu is het verdeeld in speelveld, picknickplaats, kruidentuin en een heus amfi-theatertje. De opening gaat gepaard met een volleybalcompetitie en allemaal leuke dingen er om heen.... ook een soort zomerfeest......
Toch wens ik je heel veel plezier vandaag Mir, dat lukt vast wel met veel gezellige mensen om je heen...... !!!
zaterdag 23 augustus 2014 om 10:16
quote:Jonari schreef op 23 augustus 2014 @ 09:58:
Goedemorgen.
Ga jij naar de opening van het park toe, Wies?
Mir, ik hoop dat het ondanks het matige weer toch gezellig wordt. Veel plezier!
Niet naar de opening zelf (geen zin in al dat gespeech........
Maar als het mooi weer is vanmiddag, wil ik er wel even naar toe, maar....... ik wil giene regen op miene kop!!!!
Goedemorgen.
Ga jij naar de opening van het park toe, Wies?
Mir, ik hoop dat het ondanks het matige weer toch gezellig wordt. Veel plezier!
Niet naar de opening zelf (geen zin in al dat gespeech........
Maar als het mooi weer is vanmiddag, wil ik er wel even naar toe, maar....... ik wil giene regen op miene kop!!!!
zaterdag 23 augustus 2014 om 10:49
zaterdag 23 augustus 2014 om 13:03
quote:Jonari schreef op 23 augustus 2014 @ 11:39:
Doe eens gek. Gooi je schema om
Heb ik gedaan en daarmee droog boodschappen kunnen doen, wat om 12 uur niet gelukt zou zijn.
Net een heerlijke salade gemaakt voor het zomerfeestmaal van vanavond, zo meteen maar es de boel gaan versieren beneden.
Doe eens gek. Gooi je schema om
Heb ik gedaan en daarmee droog boodschappen kunnen doen, wat om 12 uur niet gelukt zou zijn.
Net een heerlijke salade gemaakt voor het zomerfeestmaal van vanavond, zo meteen maar es de boel gaan versieren beneden.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 23 augustus 2014 om 19:11
maandag 25 augustus 2014 om 09:35
woensdag 27 augustus 2014 om 10:14
woensdag 27 augustus 2014 om 22:11
donderdag 28 augustus 2014 om 07:57
Goedemorgen.
Ja Jo, het is idd naar. Wel een beetje cru gezegd is het iemand waar ik niet heel veel contact mee heb, dus voor mij persoonlijk is het allemaal niet zo erg. Neemt niet weg dat ik het voor de buuv heel erg vind.
Snap je het nog?
Vandaag nog een mooie dag volgens mij, maar weer genieten dan.
Ja Jo, het is idd naar. Wel een beetje cru gezegd is het iemand waar ik niet heel veel contact mee heb, dus voor mij persoonlijk is het allemaal niet zo erg. Neemt niet weg dat ik het voor de buuv heel erg vind.
Snap je het nog?
Vandaag nog een mooie dag volgens mij, maar weer genieten dan.
The early bird suffers longer.