Help! Verkleedfeest, thema: Karaoke

26-08-2014 11:29 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help!

Binnenkort heb ik een verjaardagsfeest, van iemand die nogal bekend staat om zijn feestjes! Iedereen pakt dus groots uit...

Nou moeten we ons verkleden, met het thema Karaoke.

Ofwel verkleden als een zangers, bekende youtube hit etc.

Zelf ben ik 25, gemiddelde lengte / figuur, blank... En wil dus iets wat ongeveer daar bij past, dus niet dat ik een groot kussen onder mijn jurk moet dragen of mijn gehele gezicht moet schminken...

Als iemand een goed, leuk, origineel, creatief idee heeft... Help me dan alsjeblieft!
Oh ja, misschien wel handig om erbij te zetten dat ik een vrouw ben, was waarschijnlijk wel logisch maar toch.
Spice Girl?
Jaren 80 Madonna is volgens mij het makkelijkst, maar dan ben je vast niet de enige.
Zet een zwarte bril op, een steile lange zwarte pruik, een gebloemde soepjurk tot op de grond et voilà, Nana Mouskouri.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Spice girls en Madonna ook al aan gedacht,

maar ik ga alleen, dus dan vindt ik het een beetje gek om als 'onderdeel van een meidengroep' te gaan. En madonna

zal ik inderdaad wel vaker tegenkomen die avond.

En Nana mouskouri? Die ken ik niet...
Er zijn zoveel opvallende types die veel gevraagd zijn met karaoke. Cher, lady gaga, supremes, madonna idd en Britney spears bv? ruiten rokje en witte bloes.
Spijtig dat je alleen gaat, anders had je voor Agnetha van Abba kunnen gaan.

Misschien Tina Turner, even op zoek naar een passende pruik en dan een kort glitterjurkje.
Ga als Carly Rae Jepsen, dus rokje, beetje kinderlijk, pruik op met pony en dan een groot vraagteken op een diadeem en een telefoon ergens vast geplakt
Of een lang ouderwets wit kleed, slordig haar, te lichte foundation en slechte eyeliner, gecombineerd met wat vreemde armbewegingen en je kan Kate Bush zijn met Wuthering Heights.

:-)
quote:nephthys schreef op 26 augustus 2014 @ 11:44:

Of een lang ouderwets wit kleed, slordig haar, te lichte foundation en slechte eyeliner, gecombineerd met wat vreemde armbewegingen en je kan Kate Bush zijn met Wuthering Heights.

:-)

Ze kent Nana Mouskouri al niet.

Ben bang dat we wat moderner qua sterren moeten gaan zitten.

Ik zou als Freddy Mercury gaan, maar denk dat TO dan ook geen idee zou hebben wie die man met hemd, strakke broek en snor nou zou zijn.

De zus van jan smit? (weet niet hoe ze heet)
quote:noreservations schreef op 26 augustus 2014 @ 11:49:

[...]

Ik zou als Freddy Mercury gaan, maar denk dat TO dan ook geen idee zou hebben wie die man met hemd, strakke broek en snor nou zou zijn.

Is Kate Bush niet recenter dan Nana Mouskouri? Ik heb oude fotos uit de jaren 70 volgens mij waar mijn grootmoeder karaoke doet als Nana Mouskouri, te grappig.

(en schande aan wie die klip van Kate Bush niet kent )

De meeste leuke karaoke hits zijn nu eenmaal wat ouder. Olivia Newton John in Grease? Niet zo een moeilijke outfit?
quote:noreservations schreef op 26 augustus 2014 @ 11:49:

[...]

Dat ik niet bekend ben met Griekse muzikanten wil natuurlijk niet zeggen dat ik 'de grote Freddy Mercurey' niet ken hé. En ook Kate Bush ken ik maar al te goed.

Ben zeer goed bekend met hedendaagse popmuzikanten, maar ook de klassiekers uit de top 2000 etc.

Olivia Newton John en die van Carly Rae Jepsen vindt ik wel leuk!

Bedankt dat jullie meedenken!
Zoals Anouk in de clip van Nobody's wife? Witte broek met bretels eraan, strak hemdje, stoere schoenen, haar strak achterover op dezelfde manier als zij.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:foodie88 schreef op 26 augustus 2014 @ 12:00:

[...]

Dat ik niet bekend ben met Griekse muzikanten wil natuurlijk niet zeggen dat ik 'de grote Freddy Mercurey' niet ken hé. En ook Kate Bush ken ik maar al te goed.

Mijn excuses.

Mag ik ook komen? Ga ik als Demis Roussos.
Oh ik heb een heel makkelijke!

Glitterjurk, nep wimpers, flink in de make up, en een baard!

*Conchita Wurst*
Ook al ben je een vrouw, ik zou als Henny Huisman gaan. 😁
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
quote:barrelroll schreef op 26 augustus 2014 @ 12:10:

Ook al ben je een vrouw, ik zou als Henny Huisman gaan. 😁Inderdaad. Pantalonnetje, Rode glitterjas, vlinderdas, klaar!
Wat voor haar heb je?
Ik zou trouwens wel helemaal los gaan, als iemand bekend staat om zijn feestjes en er flink uitgepakt word. Niks leukers dan helemaal de blits maken met je outfit op zo'n feest.
Ik stem voor Conchita Wurst, makkelijk herkenbaar en toch kleine kans op andere mensen met dezelfde outfit.

Anders misschien Lady Gaga? Maar is wel wat moeilijker om mooi te doen...
http://www.fancydressball ... -and-rock-fancy-dress.htm
De zangeres van Within temptation (Sharon den Adel), met zo'n grote jurk?

Pink?

Een K3-lid?

Sinead O'connor?

Alanis Morisette?
De aller makkelijkste is natuurlijk elvis Presley maar daar lopen er vast wel een paar van rond.
shania twain? mocht je toevallig een luipaard onesie hebben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven