Baarmoederverzakking?!

26-08-2014 22:24 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Tijdens gemeenschap voel ik mijn partner tegen mijn baarmoedermond stoten, ook tijdens het diep vingeren voel ik dat hij mijn baarmoedermond raakt. Kan dit duiden op een baarmoederverzakking?

De symptomen van een baarmoederverzakking heb ik niet, behalve pijn tijdens gemeenschap
Vraag het je huisarts.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Een vagina is geen oneindige tunnel. Je kunt in bepaalde houdingen over het algemeen zelf het einde voelen met je vingers. Een penis is langer dan je vingers (hoop ik voor je ), dus dan is het niet gek dat hij je baarmoedermond raakt.

Ben je wel echt opgewonden tijdens de seks? Want als je opgewonden bent wordt je vagina dieper.
Ja ik ben wel echt opgewonden, bij heel diep stoten doet het gewoon heel veel pijn. Vooral bij bepaalde standjes. Zoals ik al heb vermeld viel het me op dat hij tijdens het vingeren ( ook diep weliswaar ) mijn baarmoedermond raakt wat ook weer pijn doet.

Ik ben zeker van plan om naar de huisarts te gaan, maar ik vond het ook wel fijn om te weten of dit herkenbaar is voor andere vrouwen.
Ik ben geen dokter, maar naar mijn ervaring is het normaal. Hangt wel van het standje en het moment in je cyclus af. Verstandig dat je naar de dokter gaat als je je zorgen maakt. Dan kan hij je in elk geval even geruststellen of alles normaal is.
Wie denk je dat ik ben? Dokter Bibber? Ga naar de HA.
Het schijnt normaal te zijn om die te kunnen voelen. Mijn seksuoloog zei dat de baarmoedermond achteruit geschoven wordt door de penis. Waardoor de vagina langer wordt. Ik weet niet of dit zo is, want ik had altijd pijn bij penetratie. Aan de ingang. Waardoor hij er maar een klein stukje in kon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven