waarschijnlijk longkanker
vrijdag 1 maart 2013 om 02:18
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
dinsdag 26 augustus 2014 om 09:59
quote:cesium24 schreef op 26 augustus 2014 @ 09:28:
Goedemorgen Lamaatje!
Als je trek krijgt in iets hartigs kun je natuurlijk
ook een kop soep nemen.
Ik wist trouwens niet dat tandartsen ook
huisbezoeken doen. Wel logisch natuurlijk als je
erover nadenkt maar ik heb er nooit bij stilgestaan.
Fijne dag en brei ze!
De mijne zit hier aan de overkant van de straat en is zo vriendelijk om dit voor me te doen. Ik kom er al 30 jaar. Dat zal ook wat helpen.
Ik denk ook niet dat je dit van iedere tandarts moet verwachten.
Goedemorgen Lamaatje!
Als je trek krijgt in iets hartigs kun je natuurlijk
ook een kop soep nemen.
Ik wist trouwens niet dat tandartsen ook
huisbezoeken doen. Wel logisch natuurlijk als je
erover nadenkt maar ik heb er nooit bij stilgestaan.
Fijne dag en brei ze!
De mijne zit hier aan de overkant van de straat en is zo vriendelijk om dit voor me te doen. Ik kom er al 30 jaar. Dat zal ook wat helpen.
Ik denk ook niet dat je dit van iedere tandarts moet verwachten.
odi et amo
dinsdag 26 augustus 2014 om 10:09
Goedemorgen Lamaatje, dat is wel erg lief van je tandarts. Het praten over breien doet me denken dat ik mijn moeder morgen ook eens moet meenemen naar de hobby winkel. Ze is nu bezig met chemo en is haar haren ook weer aan het verliezen en wil dus daarom graag mutsjes breien voor zichzelf.
Misschien dat ik eens een paar dagen in de week langskom om het ook te leren, misschien wel erg leuk voor mijn dochter.
Wat ik zelf wel lekker vind, is 1 avocado en 1 komkommer in de blender met wat citroensap en een beetje peper. Misschien ook wel lekker voor jou.
Hoop dat je vandaag een goede dag hebt.
Misschien dat ik eens een paar dagen in de week langskom om het ook te leren, misschien wel erg leuk voor mijn dochter.
Wat ik zelf wel lekker vind, is 1 avocado en 1 komkommer in de blender met wat citroensap en een beetje peper. Misschien ook wel lekker voor jou.
Hoop dat je vandaag een goede dag hebt.
dinsdag 26 augustus 2014 om 20:41
quote:lamaatje schreef op 26 augustus 2014 @ 10:29:
Ja, ja, ja. Doorgeven dat breien Fleetfox. Het is al zo oud, dat mag niet verdwijnen.
Fijn dat je moeder kan breien. Mij lukte het niet tijdens de chemo's.
Kon het echt niet op een rijtje krijgen.
Beterschap voor haar Wat lief van je Lama, we gaan zeker de brei traditie nu doorgeven. Helaas wordt mijn moeder ook niet meer beter, alles wat ze nu doet is levensverlengend. Ik kom graag iedere dag even lezen hoe het met je gaat Lama, iedere dag dat ik lees dat je je enigszins goed voelt doet mij goed. Welterusten voor straks, hopelijk heb je een fijne nacht voor de boeg.
Ja, ja, ja. Doorgeven dat breien Fleetfox. Het is al zo oud, dat mag niet verdwijnen.
Fijn dat je moeder kan breien. Mij lukte het niet tijdens de chemo's.
Kon het echt niet op een rijtje krijgen.
Beterschap voor haar Wat lief van je Lama, we gaan zeker de brei traditie nu doorgeven. Helaas wordt mijn moeder ook niet meer beter, alles wat ze nu doet is levensverlengend. Ik kom graag iedere dag even lezen hoe het met je gaat Lama, iedere dag dat ik lees dat je je enigszins goed voelt doet mij goed. Welterusten voor straks, hopelijk heb je een fijne nacht voor de boeg.
woensdag 27 augustus 2014 om 12:56
woensdag 27 augustus 2014 om 15:38