Napraattopic 2
dinsdag 26 augustus 2014 om 19:49
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 28 augustus 2014 om 23:14
Theoretisch is het mogelijk(toch? Er had zich al iemand gemeld die zij ook 2 kinder met 10 maanden leeftijds verschil te hebben.)
Maar...
Het lijkt mij dat je binnen een maand niet veel zin in seks hebt. En om nou net die ene keer dat je seks hebt met condoom overigens, zwanger word.
- je moet in die periode maar net vruchtbaar wezen.
- Het condoom moet knappen/er moet een gaatje in zitten.
En dan ook nog bats-boem een tweeling.
Waarom zou je met een man waar je net een kind van hebt, terwijl je niet samen woont nog 2 kinderen willen heben.
Ik gok troll.
Please place your bets.
Maar...
Het lijkt mij dat je binnen een maand niet veel zin in seks hebt. En om nou net die ene keer dat je seks hebt met condoom overigens, zwanger word.
Waarom zou je met een man waar je net een kind van hebt, terwijl je niet samen woont nog 2 kinderen willen heben.
Ik gok troll.
Please place your bets.
donderdag 28 augustus 2014 om 23:30
quote:yadan schreef op 28 augustus 2014 @ 23:14:
Theoretisch is het mogelijk(toch? Er had zich al iemand gemeld die zij ook 2 kinder met 10 maanden leeftijds verschil te hebben.)
Maar...
Ik gok troll.
Please place your bets.Er komen hier vagere topics voorbij
Maar...
Ik gok troll.
Please place your bets.Er komen hier vagere topics voorbij
Je bent zelf een theepot
vrijdag 29 augustus 2014 om 09:00
quote:Miss.Innuendo schreef op 28 augustus 2014 @ 18:46:
Over bans gesproken, ik zag dat er vanmiddag twee geband zijn die elkaar in de haren vlogen. De één schold de ander uit voor moslima en de ander die ene voor Hindoe. Want ja, allebei islamitsch, maar toch.
O ja, in het HEMA/Zwarte Pieten topic.
Eh.... Ze hadden elkaar gestaft zag ik
Over bans gesproken, ik zag dat er vanmiddag twee geband zijn die elkaar in de haren vlogen. De één schold de ander uit voor moslima en de ander die ene voor Hindoe. Want ja, allebei islamitsch, maar toch.
O ja, in het HEMA/Zwarte Pieten topic.
Eh.... Ze hadden elkaar gestaft zag ik
Je bent zelf een theepot
vrijdag 29 augustus 2014 om 09:45
vrijdag 29 augustus 2014 om 09:45
quote:Sensy12 schreef op 29 augustus 2014 @ 09:43:
[...]
Ik rollebol mee en ik heb geeneens kinderen haha!
Dat verheven gelul over opvoeding, echt flikker toch op, denk ik dan.Hier ook geen kinderen en ik denk altijd dat nature en nurture allebei een woordje meespreken, maar die mening wordt door de mamagarde geloof ik niet gedeeld.
[...]
Dat verheven gelul over opvoeding, echt flikker toch op, denk ik dan.Hier ook geen kinderen en ik denk altijd dat nature en nurture allebei een woordje meespreken, maar die mening wordt door de mamagarde geloof ik niet gedeeld.
vrijdag 29 augustus 2014 om 09:47
quote:SuzanneSuus schreef op vrijdag 29 augustus 2014 09:45 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Sensy12 in "Napraattopic 2"" class="messagelink">Sensy12 schreef op 29 augustus 2014 @ 09:43</a>:</b>
[...]
Dat verheven gelul over opvoeding, echt flikker toch op, denk ik dan.</div></blockquote>Ik heb er maar wat ongein tussen gezet. Hahaha same here!
[...]
Dat verheven gelul over opvoeding, echt flikker toch op, denk ik dan.</div></blockquote>Ik heb er maar wat ongein tussen gezet. Hahaha same here!
vrijdag 29 augustus 2014 om 09:48
quote:Merisi schreef op 29 augustus 2014 @ 09:45:
[...]
Hier ook geen kinderen en ik denk altijd dat nature en nurture allebei een woordje meespreken, maar die mening wordt door de mamagarde geloof ik niet gedeeld.Ik begrijp dat moeders onzeker zijn over de opvoeding. Je doet het als moeder nooit goed in je eigen ogen en in de ogen van anderen. Lijkt me echt pokkezwaar om ouder te zijn. Daarom zou wat minder projectie en wat meer sympathie voor elkaar meer op z'n plek zijn, denk ik dan.
[...]
Hier ook geen kinderen en ik denk altijd dat nature en nurture allebei een woordje meespreken, maar die mening wordt door de mamagarde geloof ik niet gedeeld.Ik begrijp dat moeders onzeker zijn over de opvoeding. Je doet het als moeder nooit goed in je eigen ogen en in de ogen van anderen. Lijkt me echt pokkezwaar om ouder te zijn. Daarom zou wat minder projectie en wat meer sympathie voor elkaar meer op z'n plek zijn, denk ik dan.