Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Sensy12 schreef op 29 augustus 2014 @ 09:48:

[...]

Ik begrijp dat moeders onzeker zijn over de opvoeding. Je doet het als moeder nooit goed in je eigen ogen en in de ogen van anderen. Lijkt me echt pokkezwaar om ouder te zijn. Daarom zou wat minder projectie en wat meer sympathie voor elkaar meer op z'n plek zijn, denk ik dan.Valt allemaal reuze mee hoor. Ik vind het én niet zwaar, én ik merk eigenlijk alleen onderlinge steun in het echt in tegenstelling tot op het forum. Enkele uitzondering daargelaten. Heb alleen kinderloze vriendinnen en ook dát gaat prima. En ik vind het niet zo interessant hoe andere mensen opvoeden tenzij ik zelf last heb van die opvoeding of die kinderen geschaad worden. Maar zoals het op het forum gaat rondom ouderschap, dat herken ik echt niet.
Ja, mee eens Sensy.

Maar vrouwen zijn toch vooral goed in elkaar de maat nemen. Jammer is dat.

Ik heb ook wel eens de indruk dat er tegenwoordig meer druk ligt op het ouderschap. Er wordt meer perfectie verwacht van ouders. Ze moeten niet alleen zorgen dat kinderen gevoed, gekleed etc. etc. zijn maar ook dat ze gelukkig zijn, bij voldoende clubjes horen, mondig zijn maar niet te, etc. etc. etc.

En dat moeten ze helemaal alleen doen, want niemand mag zich met de opvoeding bemoeien, terwijl toen ik een kind was ik ook van anderen hoorde als ik iets deed wat niet mocht. Nu is dat uit den boze.
quote:Lady-Voldemort schreef op 29 augustus 2014 @ 09:50:

Nee hoor, geen trol. Gewoon iemand die haar mening een beetje scherp heeft aangezet om een 'leuke discussie' op gang te brengen.

Dat vraag ik me af.

Al ken ik ze in het echt ook wel. Lief mens, 6 kinderen, enorme villa om in te wonen, nooit gewerkt, altijd druk, type Truus de mier. En echt een schat, maar compleet onrealistisch ten opzichte van 'de gewone mens'. Die zou zoiets ook wel kunnen schrijven denk ik. Die heeft ook nooit nee hoéven zeggen.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 29 augustus 2014 @ 09:50:

Quote- Ah ja joh. Er was er toch laatst ook zo-een over een piloot/boekenscout/bandmanager/zwangere adoptie tante? - Unquote

Die schrijft nog steeds hoor. Vanavond vliegt ze met het adoptie neefje naar huis.Ze was gisteren ook hier op het napraattopic.
quote:rochel schreef op 29 augustus 2014 @ 09:49:

[...]

goed hoor,met jou ook?

Ja dank je.

(Ik had je topic gelezen, vandaar de vraag )
quote:Lady-Voldemort schreef op 29 augustus 2014 @ 09:50:

Nee hoor, geen trol. Gewoon iemand die haar mening een beetje scherp heeft aangezet om een 'leuke discussie' op gang te brengen.Heerlijk topic om koffie bij te drinken en mijn krijsende dreumes geen 2e koekje te geven
quote:Merisi schreef op 29 augustus 2014 @ 09:52:

Ja, mee eens Sensy.

Maar vrouwen zijn toch vooral goed in elkaar de maat nemen. Jammer is dat.

Ik heb ook wel eens de indruk dat er tegenwoordig meer druk ligt op het ouderschap. Er wordt meer perfectie verwacht van ouders. Ze moeten niet alleen zorgen dat kinderen gevoed, gekleed etc. etc. zijn maar ook dat ze gelukkig zijn, bij voldoende clubjes horen, mondig zijn maar niet te, etc. etc. etc.

En dat moeten ze helemaal alleen doen, want niemand mag zich met de opvoeding bemoeien, terwijl toen ik een kind was ik ook van anderen hoorde als ik iets deed wat niet mocht. Nu is dat uit den boze.

Vergeet de seks niet hé, dat moet ook nog tussen alle bedrijven door

Ik geef alle mannen de schuld. Zij hebben die nijd tussen vrouwen gevoed; divide and conquer!
Arme mannen, krijgen ze weer de schuld

Maar uh Sensy, als we nou beweren dat we geëmancidingest zijn, zouden we dan niet af en toe (niet te vaak natuurlijk, want dat wordt te belastend), heel soms, een ietsiepietsie eigen verantwoordelijkheid op ons kunnen nemen voor onze eigen levens?
quote:Merisi schreef op 29 augustus 2014 @ 10:04:

Maar uh Sensy, als we nou beweren dat we geëmancidingest zijn, zouden we dan niet af en toe (niet te vaak natuurlijk, want dat wordt te belastend), heel soms, een ietsiepietsie eigen verantwoordelijkheid op ons kunnen nemen voor onze eigen levens?Schat, als we verantwoordelijkheid gaan nemen, dan kunnen we dit hele forum wel opdoeken. Ik vertik het!
ah zo merisi, dacht t al, maar wist t niet zeker ;)

ga zo de stad in met een andere gek om het gehoor te testen.
quote:Merisi schreef op 29 augustus 2014 @ 10:04:

Alleen de mannen die het woord penetreren gebruiken ipv neuken. Dát zijn de boosdoeners.
Hè jammer, het kozijnentopic is weg, ik was net op dreef

Larva, heb je de kleur veranderd nu? Tepelroze kan niet meer in 2014 hoor
Je bent zelf een theepot
quote:Sensy12 schreef op 29 augustus 2014 @ 10:07:

[...]

Alleen de mannen die het woord penetreren gebruiken ipv neuken. Dát zijn de boosdoeners. Hans "ik krijg niet genoeg seks dus zijn alle vrouwen hoeren" de ontmande Man.
quote:rochel schreef op 29 augustus 2014 @ 10:06:

ah zo merisi, dacht t al, maar wist t niet zeker ;)

ga zo de stad in met een andere gek om het gehoor te testen.Succes ermee, ik hoop dat het zich snel oplost.
quote:Sensy12 schreef op 29 augustus 2014 @ 10:05:

[...]

Schat, als we verantwoordelijkheid gaan nemen, dan kunnen we dit hele forum wel opdoeken. Ik vertik het!Ja, ik durfde het ook bijna niet op te schrijven, maar ik dacht zo 's ochtends vroeg zijn er toch niet zoveel mensen op dit topic en toen duwde mijn vinger zomaar per ongeluk op de verstuur bericht knop. Een beetje zoals ik ook af en toe per ongeluk seks heb.
quote:SuzanneSuus schreef op vrijdag 29 augustus 2014 10:07 Hè jammer, het kozijnentopic is weg, ik was net op dreef

Larva, heb je de kleur veranderd nu? Tepelroze kan niet meer in 2014 hoor Haha ik heb het niet meer gezien.. Dan wordt het maar anusbruin..
quote:Thordis schreef op vrijdag 29 augustus 2014 09:42 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="SuzanneSuus in "Napraattopic 2"" class="messagelink">SuzanneSuus schreef op 28 augustus 2014 @ 23:30</a>:</b>

[...]

Er komen hier vagere topics voorbij</div></blockquote>Ah ja joh. Er was er toch laatst ook zo-een over een piloot/boekenscout/bandmanager/zwangere adoptie tante? Dat was stukken ongeloofwaardiger. Even teruglezen Thor
quote:Merisi schreef op 29 augustus 2014 @ 10:10:

[...]

Ja, ik durfde het ook bijna niet op te schrijven, maar ik dacht zo 's ochtends vroeg zijn er toch niet zoveel mensen op dit topic en toen duwde mijn vinger zomaar per ongeluk op de verstuur bericht knop. Een beetje zoals ik ook af en toe per ongeluk seks heb.Jij hebt totaal geen zelfrespect hé? Slet.
quote:larva schreef op 29 augustus 2014 @ 10:11:

[...]

Haha ik heb het niet meer gezien.. Dan wordt het maar anusbruin..

Schaamhaarzwart is de kleur, schijnt.

Oh gosh, het arme kind, schrikt zich rot van de uitslagen straks.
Je bent zelf een theepot
Tepelroze, anusbruin, schaamhaarzwart en spermawit? Mooie kleuren voor een naturel huiskamerinrichting.
quote:Sensy12 schreef op 29 augustus 2014 @ 10:13:

[...]

Jij hebt totaal geen zelfrespect hé? Slet.

Moi?? Never!

quote:Sensy12 schreef op 29 augustus 2014 @ 10:22:

Tepelroze, anusbruin, schaamhaarzwart en spermawit? Mooie kleuren voor een naturel huiskamerinrichting.Nee, kleur van het kozijn!
Je bent zelf een theepot
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 augustus 2014 @ 10:11:

[...]

Even teruglezen Thor*zet onschuldig gezicht op*
quote:Thordis schreef op 29 augustus 2014 @ 10:25:

[...]

*zet onschuldig gezicht op*Dat dacht ik al. Maar toch goed dat Meds het even checkte
Je bent zelf een theepot
Wat doen jullie aan met kerst trouwens?

LV een onderbroek las ik
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven