****Bar Too Much 208****
vrijdag 29 augustus 2014 om 19:00
maandag 1 september 2014 om 11:36
Ik ben nog steeds niet weg. We zouden om 11 uur vertrekken, maar de buuv had voor die tijd al van alles te doen en ik verwachtte al niet dat ze 11 uur zou redden.
Had ik goed ingeschat dus.
Maar ja, voor de zekerheid zat ik natuurlijk wel al om 11 uur klaar.
Ik eet tegenwoordig een bol met kaas, i.p.v. zalm. Ik moet op de kleintjes letten hè.
Had ik goed ingeschat dus.
Maar ja, voor de zekerheid zat ik natuurlijk wel al om 11 uur klaar.
Ik eet tegenwoordig een bol met kaas, i.p.v. zalm. Ik moet op de kleintjes letten hè.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 1 september 2014 om 20:35
quote:Jonari schreef op 01 september 2014 @ 18:59:
Heb je nog wat leuks gekocht?
Ow Jo, het ging zó goed: ik had naar borden gekeken, maar keurig niets gekocht. Vriendin had van alles nodig, dus daar kon ik helemaal op los.
En toen.............. kwamen we in de koopjeshoek. Was ik dus bijna-bijna-bijna zonder iets te kopen de hele Ikea door. En daar stond DE stoel. Waar ik verliefd op was, maar die inmiddels uit de collectie is. En waarvan ik al zo'n spijt had dat ik em niet eerder gekocht had. Maar ja, ik heb er eigenlijk (nog) geen plek voor.
Nou ja, lang verhaal -->> kort: ik heb een stoel feauteuil gekocht.
Heb je nog wat leuks gekocht?
Ow Jo, het ging zó goed: ik had naar borden gekeken, maar keurig niets gekocht. Vriendin had van alles nodig, dus daar kon ik helemaal op los.
En toen.............. kwamen we in de koopjeshoek. Was ik dus bijna-bijna-bijna zonder iets te kopen de hele Ikea door. En daar stond DE stoel. Waar ik verliefd op was, maar die inmiddels uit de collectie is. En waarvan ik al zo'n spijt had dat ik em niet eerder gekocht had. Maar ja, ik heb er eigenlijk (nog) geen plek voor.
Nou ja, lang verhaal -->> kort: ik heb een stoel feauteuil gekocht.
The early bird suffers longer.
maandag 1 september 2014 om 22:52
maandag 1 september 2014 om 23:25
Het is een heel team olv een revalidatie arts. Ik neem aan dat de nadruk in mijn geval waarschijnlijk ligt op de werking van mijn geheugen. Geen idee hoe ze dat aan gaan pakken, ik heb nog enorme gaten, mis hele vakanties, hoogtepunten, personen. Daarnaast waarschijnlijk een stukje 'leren leven met epilepsie', maar da's hier thuis niks nieuws.
maandag 1 september 2014 om 23:32
woensdag 3 september 2014 om 14:42