Jaaa hier is geen ontkomen meer aan toch?.. ZAKDOEK!

13-07-2008 23:36 90 berichten
Ligt het nou aan mij en ben ik zo sentimenteel of zit iedereen te janken van ontroering bij dit geweldige filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=adYbFQFXG0U&eurl/

ter info: deze leeuw werd nadat hij te lomp werd om te blijven "opvoeden" uitgezet in het wild. Na een jaar kwamen ze hem zoeken en natuurlijk flink verwilderd inmiddels, was het maar de vraag hoe de ontmoeting zou gaan.

Nou ja het staat allemaal wel in de tekst in het filmpje zelf maar het is lastig de beelden goed te zien én snel ff te lezen.

ZAKdOEK!

Zakdoek of?

Totaal aantal stemmen: 78

Jaaa hier snotter ik flink bij hoor (42%)
Jaa toch wel een klein traantje wegpinken (33%)
Mwaah wel koddig maar tranen neuh (22%)
Sjeezz doe niet zo sentimenteel om een leeuw (3%)
Ik ga 'm nog één keer kijken voor het slapen gaan. Bed verschoond, onder de douche geweest, tanden gepoetst, nog even leeuwtje kijken, potje janken, welterusten!
quote:Festen schreef op 14 juli 2008 @ 17:11:

Miss KIP!!!!! Moest je daar zo lang over nadenken?
quote:eleonora schreef op 14 juli 2008 @ 23:42:

Ik ga 'm nog één keer kijken voor het slapen gaan. Bed verschoond, onder de douche geweest, tanden gepoetst, nog even leeuwtje kijken, potje janken, welterusten!hehehe wat kan dat heerlijk zijn he. Dat wil zeggen, in dit heerlijk ontroerende filmpje is het heerlijk om ff te sobben
quote:twompie schreef op 14 juli 2008 @ 23:47:

[...]

hehehe wat kan dat heerlijk zijn he. Dat wil zeggen, in dit heerlijk ontroerende filmpje is het heerlijk om ff te sobben

Zolangzamerhand begin ik te denken dat ik verborgen verdrieten heb zitten ergens en dat ik het niet weet. Kan niet meer ophouden!

Misschien moet ik Whitney ook niet mee laten doen en die d'r kop laten houden want dat helpt ook niet bij het kalmeren van de emoties. Ik probeerde er net ook naar te kijken als zijnde een vrolijk filmpje maar tegen de tijd dat die leeuw zo aan komt rennen heb ik alweer een tissue vol.

Ik ga dit fimpje in de ban doen als het morgen nog steeds hetzelfde teweeg brengt, dan kan ik er gewoon niet tegen en ik krijg kijkers voor mijn huis.

By the way; Animal Farm, Watership Down en heel veel (dieren teken)films van die ellendige Walt Disney kom ik ook niet door zonder halve lákens volgehuild te hebben hoor, dat is volgens mij bijna verplicht bij dat soort films. Huilen.
Over. Ik kan het nu gewoon aan.

Blijft een aandoenlijk filmpje, dat wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem ook maar zovaak gekeken dat ik het nu zonder tranen kan kijken. Ik heb het filmpje onder mijn favorieten staan voor een andere keer als ik een jankbui heb.

Ja Eleanora, die Disney weten er ook wel raad mee. Als ik alleen al aan Bambi denk .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 15 juli 2008 @ 08:45:

Ja Eleanora, die Disney weten er ook wel raad mee. Als ik alleen al aan Bambi denk .

En dat die vader dan komt vertellen aan Bambi dat die moeder nooit meer terugk........ *snik*

'Mama? Mamáááááá.....??!!

'Je moet sterk zijn mijn zoon.....'

Ik heb het filmpje gezien, en hard als ik ben, ik kon er niet om huilen. Geen traan om gelaten. Vond het echt wel een mooi fimpje, maar de muziek tenenkrommend.

Tot gisteren. Toen belde Eleonora me op en begon te vertellen (euh snotteren) over het filmpje en nu is mijn hart ook gebroken. Ik denk dat niemand echt kan voelen hoe ontzettend veel verdriet er door de telefoon heen knalde.
quote:pom508 schreef op 16 juli 2008 @ 11:49:

Ik heb het filmpje gezien, en hard als ik ben, ik kon er niet om huilen. Geen traan om gelaten. Vond het echt wel een mooi fimpje, maar de muziek tenenkrommend.

Tot gisteren. Toen belde Eleonora me op en begon te vertellen (euh snotteren) over het filmpje en nu is mijn hart ook gebroken. Ik denk dat niemand echt kan voelen hoe ontzettend veel verdriet er door de telefoon heen knalde. Overdrijven is ook een vak Pom. Ik huilde nau-we-lijks......
Het was vooral jouw imitatie van Whitney Houston, die mij tot tranen roerde.......
quote:eleonora schreef op 14 juli 2008 @ 23:57:

[...]

Watership Down .Huilen.

Ja, daar noem je ook wat. Die is ongelooflijk zielig.....

Leo, ik heb Nijn al een tijdje niet meer gezien. Weet jij waar ze is?
Ja lieverd, die is op vakantie met haar man en daarvoor was ze een paar weken in NL.

Volgens mij is ze over twee weken weer thuis.
Oke dankje Leo. . Ik had haar al zo lang niet meer gezien...
wat een ontzettend lief filmpje

Echt super, dat moment waarop hij ze herkent
Ahhh eleonora was nou ook weer niet te bedoeling om je helemaal sip te maken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven