Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Enn schreef op 30 augustus 2014 @ 22:50:

[...]

Niet leuk.

Moet je dweilen.Deppen. Op een tafeltje waar stof op zit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 30 augustus 2014 @ 22:48:

Ik heb net mijn laatste biertje omgegooid Dan moet je maar aan de wijn.
En ik had er ook maar 2
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:honeymoonquiz schreef op 30 augustus 2014 @ 22:57:

[...]

Dan moet je maar aan de wijn.Heb niks meer in huis helaas.
quote:Enn schreef op 30 augustus 2014 @ 22:51:

Ik ben mijn lieve hondje Stora kwijt

Ik mis haar al een hele tijd

Zij is zo aardig en zo trouw

o waar is mijn hondje Stora nou?

Ik was helemaal niet zo'n bekende forummer hoor. Als je op mijn ge-uploade foto's van photobucket klikt zie je m'n allereerste nick van hier. Maar die is echt uit 2002 ofzo. Daarop ben ik gepermanent band. In een Israel-Palestina topic (nothing changed). Daarna heel lang onder een ander nick gepost maar die hou ik liever nog even voor mezelf .
Oh wacht.... er was hier eerder zo'n prettig schrijvende nick waarvan ik ook al niet thuis kon brengen wie ze was geweest......

God hoe heette ze nou ook alweer.... Echt een typische VF schrijverT.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Nouschi schreef op 30 augustus 2014 @ 22:53:

[...]

Deppen. Op een tafeltje waar stof op zit.Deppen? Aflikken!
Ai stora pas maar op dat de mods je niet spotten, of ben je een gedoog forummer?
quote:larva schreef op 30 augustus 2014 @ 23:06:

of ben je een gedoog forummer?Integendeel! Maar je mag hier toch over bans praten dus... en da's al zolang geleden.
quote:StoraHuntur schreef op 30 augustus 2014 @ 23:08:

[...]

Integendeel! Maar je mag hier toch over bans praten dus... en da's al zolang geleden.Maar na 2002 ( na die ban) ben je niet terug geweest?
quote:Nouschi schreef op 30 augustus 2014 @ 23:09:

[...]

Maar na 2002 ( na die ban) ben je niet terug geweest?Jawel, maar onder een andere nick. Die heb ik ergens vorig jaar latem anonimiseren.
Maar zo interessant was ik niet hoor.

Afgezien van mijn onmetelijke aantrekkelijkheid en intelligentie.
Dubbel.

Ik heb het nogal hoog in m'n mooie pluizige bolletje.
quote:StoraHuntur schreef op 30 augustus 2014 @ 23:10:

[...]

Jawel, maar onder een andere nick. Die heb ik ergens vorig jaar latem anonimiseren.Ja die willen we dus weten....
quote:Merisi schreef op 30 augustus 2014 @ 22:46:

Ging die walvisspotter niet terug naar Amerika? Zal wel in het vliegtuig zitten.

Erg jammer......not.Business class uiteraard. Maar in de Joe Es of Ee hebben ze vast ook internet tegenwoordig.
quote:honeymoonquiz schreef op 30 augustus 2014 @ 23:16:

[...]

Business class uiteraard. Maar in de Joe Es of Ee hebben ze vast ook internet tegenwoordig.Business class?? D'r hubby vliegt die Boeing vast zelf!
Noushi ik heb nog wel wat, ik ben toch al zat..
Woef meldt zich. 'Woef!'. En gelezen!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
quote:larva schreef op 30 augustus 2014 @ 23:19:

Noushi ik heb nog wel wat, ik ben toch al zat..
Maar was je dan veel minder actief Stora omdat je denkt dat we je niet kennen?
quote:StoraHuntur schreef op 30 augustus 2014 @ 23:17:

[...]

Business class?? D'r hubby vliegt die Boeing vast zelf!Met z'n armani-onderbroekie aan.
quote:StoraHuntur schreef op 30 augustus 2014 @ 23:17:

[...]

Business class?? D'r hubby vliegt die Boeing vast zelf!Ze zal toch gewoon zelf vliegen?
Je bent zelf een theepot
quote:honeymoonquiz schreef op 30 augustus 2014 @ 23:16:

[...]

Business class uiteraard. Maar in de Joe Es of Ee hebben ze vast ook internet tegenwoordig.In Disneyland zeker
quote:SuzanneSuus schreef op 31 augustus 2014 @ 02:05:

[...]

Ze zal toch gewoon zelf vliegen?
Treurig dat Laura80 uit d'r plaat flipt, en dan ook nog op topics van mensen die kwestbaar zijn en serieuze issues hebben. Laura zat zelf nogal in de shit volgens mij. Tenminste daar was ze bang voor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven